Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00526355/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00038666/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-17
- 2023/BZP 00057490/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-25
- 2023/BZP 00062967/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-27
- 2023/BZP 00080744/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-03
- 2023/BZP 00085064/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-07
- 2023/BZP 00100770/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-17
- 2023/BZP 00246752/01 - Wynik z dnia 2023-06-05
- 2023/BZP 00272653/01 - Wynik z dnia 2023-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pościeli i odzieży medycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. Norberta Barlickiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288774
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopcińskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-153
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.kulbat@barlicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/barlicki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pościeli i odzieży medycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7372f63d-8818-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041191/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Pościel, odzież medyczna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526355
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 102/TP/ZP/D/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 – poszwy,poszewki, prześcieradła4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 91081,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 – Odzież szpitalna barierowa4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 117450,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 – Odzież medyczna4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 25920,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 poz.1 - Odzież szpitalna4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 17712,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 poz.2 - Odzież szpitalna4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 6888,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 poz.3 - Odzież szpitalna4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 1722,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 – Ubrania jednorazowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 98820,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 – Buty operacyjne4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 23001,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 – worki do prania4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 13948,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114318,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114318,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114318,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Garmex A. Jafiszow, W. Kamiński spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423056720
7.3.4) Miejscowość: Ignatki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114318,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa obłożeń opatrunkowych i fartuchów chirurgicznych
- Dostawę jednorazowej odzieży medycznej, obłożeń operacyjnych i materiałów higienicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- EOP.332.41.24 Dostawa odzieży na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa odzieży ochronnej
więcej: Odzież medyczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.