Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00348243/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
- 2024/BZP 00002027/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-02
- 2024/BZP 00002041/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-02
- 2024/BZP 00002109/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-02
- 2024/BZP 00002132/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-02
- 2024/BZP 00002152/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi pomiarowe w zakresie wykonania opracowań geodezyjno – kartograficznych dla Powiatu Jasielskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Jasielski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pomiarowe w zakresie wykonania opracowań geodezyjno – kartograficznych dla Powiatu Jasielskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8438a8cf-3685-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029334/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi pomiarowe w zakresie wykonania opracowań geodezyjno-kartograficznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN-II.272.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Wykonanie aktualizacji klasyfikacji gruntów i użytków na gruntach zalesionych w ramach działania „Zalesienia gruntów rolnych oraz zalesienia gruntów innych niż rolne PROW 2014-2020” na wymienionych poniżej działkach (dane uzyskane od Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podkarpacki Oddział Regionalny w Rzeszowie) wraz z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków;Obręb: Święcany, Identyfikator działki: 180509_2.0014.1879, Powierzchnia działki: [ha] 0,2760, Powierzchnia działki do klasyfikacji [ha] :0,2760.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 1219,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Wykonanie drobnych prac geodezyjnych dla Powiatu Jasielskiego związanych z prowadzeniem przez Starostę operatu ewidencji gruntów i budynków, opracowaniem map do celów prawnych, gospodarowaniem nieruchomościami oraz pracami inwestycyjnymi.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera tabela stanowiąca treść SWZ, Zamawiający będzie zlecał usługi sukcesywnie.
Zamawiający zastrzega, że podane w tabeli przewidywane ilości działek stanowią jedynie element służący do określenia wartości przedmiotu zamówienia i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do realizacji w podanych ilościach, przy czym Zamawiający gwarantuje do wykonania 10% wartości zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 18699,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków:a) zmiana danych ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Harklowa gm. Skołyszyn w zakresie przebiegu granic drogi powiatowej Nr 1867R Harklowa – Osobnica, ustalenie przebiegu granic działki nr 1018/2 z działkami sąsiednimi (60 działek).
b) ustalenie przebiegu granic działki nr 189 z działkami sąsiednimi obręb Łajsce gm. Tarnowiec;
c) ustalenie przebiegu granic działki nr 4257/1 z działkami nr 5583, 5585, 5586 obręb Osobnica gm. Jasło.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 14959,35 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji na potrzeby aktualizacji oznaczeń użytków gruntowych w zakresie sporządzenia dokumentacji geodezyjnej dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych na działkach nr 256, 883, 1216, 1300/2, 2205, 2206, 2207, 2208, 2373/1, 2372 obręb Święcany gm. Skołyszyn, działce nr 728/3 obręb Jabłonica gm. Skołyszyn, działkach nr 875, 1333, 1334/1, 1334/2, 1561 obręb Nowy Glinik gm. Tarnowiec, działkach nr 3, 188, 189, 192, 194, 222, 223, 228, 1944 obręb Duląbka gm. Dębowiec. Dostosowanie użytków do zgodności z mapą klasyfikacyjną i ze stanem na gruncie.4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 9146,34 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji na potrzeby aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie pomiaru budynków (liczba szacunkowa 463) oraz aktualizacji użytków gruntowych na działkach zabudowanych obręb Łysa Góra gm. Nowy Żmigród.Prace należy wykonać zgodnie z załączonymi warunkami technicznymi - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 22065,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI - Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji na potrzeby aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie pomiaru budynków (liczba szacunkowa 325) oraz aktualizacji użytków gruntowych na działkach zabudowanych obręb Makowiska gm. Nowy Żmigród.Prace należy wykonać zgodnie z załączonymi warunkami technicznymi - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 15170,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII - Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji na potrzeby aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie pomiaru budynków (liczba szacunkowa 707) oraz aktualizacji użytków gruntowych na działkach zabudowanych obręb Nienaszów gm. Nowy Żmigród.Prace należy wykonać zgodnie z załączonymi warunkami technicznymi - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 30830,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII - Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji na potrzeby aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie ustalenia przebiegu granic dla obszaru 44 ha i 222 działek obręb Brzezówka gm. Tarnowiec.Prace należy wykonać zgodnie z załączonymi warunkami technicznymi - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 47920,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX - Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji na potrzeby aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie ustalenia przebiegu granic dla obszaru 38 ha i 162 działek obręb Dobrucowa gm. Tarnowiec.Prace należy wykonać zgodnie z załączonymi warunkami technicznymi - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 35440,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEORES Sp. z o.o. Ropczyce Sp.k.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8181735056
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 5
7.3.4) Miejscowość: Ropczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEORES SP. Z O.O. ROPCZYCE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GEORES SP. Z O.O. ROPCZYCE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28703,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEORES Sp. z o.o. Ropczyce Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8181735056
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 5
7.3.4) Miejscowość: Ropczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEORES SP. Z O.O. ROPCZYCE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GEORES SP. Z O.O. ROPCZYCE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Geodezyjne Jerzy Gustek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6851165543
7.3.3) Ulica: Nawsie Kołaczyckie 110
7.3.4) Miejscowość: Kołaczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 38-213
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jerzy Gustek Usługi Geodezyjne
jakie przetargi wygrała firma
Jerzy Gustek Usługi Geodezyjne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9163,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEORES Sp. z o.o. Ropczyce Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8181735056
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 5
7.3.4) Miejscowość: Ropczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEORES SP. Z O.O. ROPCZYCE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GEORES SP. Z O.O. ROPCZYCE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14784,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36063,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14784,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEODETA mgr inż. Daniel Kmiecik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6852223969
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Staszica 4
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEODETA mgr inż. Daniel Kmiecik
jakie przetargi wygrała firma
GEODETA mgr inż. Daniel Kmiecik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14784,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15938,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27921,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15938,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zdzisław Sychta
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jan Słupski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6851682103
7.3.3) Ulica: ul. Bednarska 6
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15938,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34932,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69458,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34932,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Geodezyjno-Kartograficzna GEOSET S.C.,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mariusz Budziak, Janusz Frączek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6851453667
7.3.3) Ulica: ul. Basztowa 17
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34932,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54612,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63837,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54612,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAISO Natalia Gustek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6852337153
7.3.3) Ulica: Lipnica Dolna 66
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54612,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51106,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Geodezyjne Jerzy Gustek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6851165543
7.3.3) Ulica: Nawsie Kołaczyckie 110
7.3.4) Miejscowość: Kołaczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 38-213
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jerzy Gustek Usługi Geodezyjne
jakie przetargi wygrała firma
Jerzy Gustek Usługi Geodezyjne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Projekt planu ogólnego miasta Jasła
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Budowa drogi rowerowej i szlaku na terenie Miasta Jasła w ramach MOF Jasło - wykonanie dokumentacji projektowej
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu Miasta w Jaśle
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- WYKONANIE OPRACOWANIA DOTYCZĄCEGO MIGRACJI KURAKÓW LEŚNYCH WSIEDLONYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUSZÓW, NA PODSTAWIE WYKONYWANYCH POMIARÓW TELEMETRYCZNYCH I OBSERWACJI BEZPOŚREDNIEJ
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
- Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku Internatu Piętro I przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach
- Rozbudowa drogi powiatowej 1333B na terenie gminy Suchowola w powiecie sokólskim
- Usługi geodezyjne
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.