Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00336510/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konopiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa
1.5.2.) Miejscowość: Konopiska
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-274
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343282057
1.5.8.) Numer faksu: 343441935
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@konopiska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopiska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.e-zamowienia.konopiska.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d91f7c83-3109-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034492/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Gk.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i opieki w czasie dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Konopiska do szkół podstawowych i ponadpodstawowych lub innych placówek oświatowych wymienionych w art. 2 pkt 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz. U. 2023 poz. 900).
4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje transport z miejsca zamieszkania uczniów do szkół podstawowych, szkół ponadpodstawowych i innych placówek oświatowych oraz powrót z ww. placówek do miejsca zamieszkania uczniów, a także zapewnienie opieki w czasie transportu.
4.3 Usługą planuje się objąć 7 uczniów niepełnosprawnych:
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 w okresie od 4 września 2023r. do 21 czerwca 2024r.
Liczba dzieci Nazwa i adres szkoły /placówki Dziecko porusza się Dni dowożenia dziecka Planowana liczba dni dowozu
2 Terapeutyczna Szkoła Podstawowa
„Jurajskie Dzieci” ul. ul. Oławska 8,
42-200 Częstochowa
samodzielnie
Dowożone codziennie 187
1 IV LO im. H. Sienkiewicza
Al. NMP 56
42-200 Częstochowa samodzielnie Dowożone codziennie 187
2 Szkoła Terapeutyczna
„Piękny Umysł” ul. PCK 11,
42-200 Częstochowa
samodzielne Dowożone codziennie 187
1 Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy nr 5 ul. Słowackiego 35
42-217 Częstochowa Z pomocą opiekuna Dowożone codziennie 187
1 Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy nr 1 ul. Legionów 54 A
42-217 Częstochowa samodzielnie Dowożone codziennie 187
4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SWZ
4.5 Szacowana ilość wkm realizowana dziennie wynosi 180km przez planowaną liczbę dni dowozu tj. 187 dni
4.6 Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia osób wykonujących czynności dotyczące przewożenia uczniów i opieki nad nimi, przez cały okres realizacji umowy. Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca przedstawi na każde pisemne wezwanie Zamawiającego oświadczenie lub dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego zobowiązania tj. jeden opiekun na jeden pojazd..
4.7 Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz usunięcia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) i ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.). Po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych z Zamawiającym (administratorem danych) zgodnie z powyższymi przepisami.
4.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo do nadzoru nad realizacją zamówienia,
w szczególności do:
1) żądania do wglądu dokumentów potwierdzających sprawność pojazdów
samochodowych oraz dowodów rejestracyjnych pojazdów samochodowych,
2) żądania do wglądu dokumentów kierowców i opiekunów, potwierdzających
kwalifikacje do wykonywania przedmiotu zamówienia,
3) kontrolowania terminowości, punktualności i zatrudnienia osób wykonywanej usługi, na podstawie
zatwierdzonego harmonogramu dowozu uczniów.
4.9 Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłymi Wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
4.10 Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) w związku z art. 305 pkt 1) ustawy Pzp do 50 % wartości zamówienia podstawowego w każdej części. Powierzenie ewentualnych zamówień będzie polegało na:
1) powierzeniu realizacji przedmiotu zamówienia poza terminem ujętym w rozdz. 6 lub po osiągnięciu kwoty określonej we wzorze umowy;
2) powierzeniu realizacji przedmiotu zamówienia w terminie ujętym w rozdz. 6 w przypadku konieczności zwiększenia liczby planowanych dni dowozu;
3) powierzeniu dowozu innych dzieci niż objętych przedmiotem zamówienia;
4) powierzeniu dowozu innych dzieci objętych przedmiotem zamówienia w przypadku znaczącej zmiany adresu szkoły lub adresu odbioru dziecka.
4.11 Zamówienie o którym mowa w pkt. 4.10 może być udzielone jednokrotnie jak również kilkukrotnie.
4.12 Przed udzieleniem zamówień, o których mowa w pkt. 4.10, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji koszty wykonywania usługi.
4.13 Biorąc pod uwagę wymogi art. 100 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, tj. aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, Zamawiający informuje, że adekwatnie do przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, aby pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia spełniały wszystkie wymagania dotyczące transportu osób niepełnosprawnych, w tym pojazd powinien być wyposażony w podnośnik, lub w windę, lub podjazd umożliwiający swobodne dostanie się do pojazdu osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSCAR SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492463144
7.3.3) Ulica: PRZEMYSŁOWA 10
7.3.4) Miejscowość: BRZESZCZE
7.3.5) Kod pocztowy: 32-620
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153777,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 181 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów szkolnych uczniów niepełnosprawnych na terenie Gminy Gromnik oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozu
- Usługi w zakresie przewozu zwłok, przechowywania zwłok na potrzeby prokuratur okręgu ostrowskiego z podziałem na zadania
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych do miejscowości Nowy Dwór Gdański i Jeziernik na 2025
- Dowóz uczniów wraz z zapewnieniem opieki na trasie: miejsce zamieszkania - szkoła - miejsce zamieszkania w okresie styczeń - grudzień 2025r.
- "Organizacja wsparć integracyjnych"- powt.
- Usługa stałych przewozów lokalnych uczniów szkół podstawowych w Rumi w 2025 r.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.