Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322900/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie i montaż podświetlanych logotypów i liter przestrzennych ze stali nierdzewnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: „EC1 Łódź – Miasto Kultury” w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100522238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-022
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ec1lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9205861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i montaż podświetlanych logotypów i liter przestrzennych ze stali nierdzewnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c72e310a-02f9-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086658/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Wykonanie oraz montaż podświetlanych logotypów i liter przestrzennych ze stali nierdzewnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322900
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0209/WSE/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia (zamówienie podstawowe) jest:
1) wykonanie i dostawa fabrycznie nowych, kompletnych, wolnych od wad konstrukcyjnych, fizycznych, prawnych, materiałowych i wykonawczych - przestrzennych podświetlanych elementów identyfikacji wizualnej (logotypów i liter – ze stali nierdzewnej) oraz ich montaż na elewacjach przy wejściach dla następujących budynków wchodzących w skład kompleksu EC -1 Łódź, będących siedzibami:
a) Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej (CKiNI);
b) Centrum Nauki i Techniki (CNiT).
2) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również przygotować rysunki warsztatowe zawierające opisy i detale sposobów montażu oraz dokumentację powykonawczą przedmiotu zamówienia - w formie i zakresie wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ (dalej, jako OPZ), a także:
a) wykonać przedmiary na obiekcie (ustalenie dokładnej lokalizacji liter i logo);
b) ustalić szczegóły montażowe.
3) realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na etapy umożliwiające odbiory częściowe i fakturowanie płatności częściowych, zgodnie z tabelą procentowego podziału kosztów stanowiącą załącznik nr 4 do Projektowanych postanowień umownych (dalej, jako PPU) stanowiących załącznik Nr 2 do SWZ.
4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia i odbioru określają:
a) OPZ – załącznik nr 1 do SWZ;
b)PPU – załącznik nr 2 do SWZ.
5) wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne Zamawiającego, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31523000-8 - Podświetlane znaki i szyldy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235422 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386220 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235422 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Systemy Informacji Wizualnej GRAF Bernard Boś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571024391
7.3.3) Ulica: ul. Podlasie 4
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-108
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEMY INFORMACJI WIZUALNEJ "GRAF" BERNARD BOŚ
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEMY INFORMACJI WIZUALNEJ "GRAF" BERNARD BOŚ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235422 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
zamówienie podstawowe: 155.472,00 zł brutto
prawo opcji: 79.950 zł brutto
Termin realizacji umowy wskazany w ogłoszeniu dotyczy zamówienia podstawowego. Termin realizacji przedmiot Umowy w zakresie:
prawa opcji, zrealizowany zostanie w terminie 60 dni od daty złożenia Wykonawcy oświadczenia o woli skorzystania z prawa opcji. Zamawiający jest uprawniony do zgłoszenia chęci skorzystania z prawa opcji w okresie trwania przedmiotowej Umowy, nie później jednak niż na 30 dni przed upływem terminu na wykonanie zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słubicach
- (78-24) Usługa polegająca na wykonaniu i montażu elementów informacji wizualnej w Szpitalu Uniwersyteckim nr 1 im. dr A. Jurasza w Bydgoszczy
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
więcej: Podświetlane znaki i szyldy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.