eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DoliceDowóz i odwóz uczniów do szkół oraz przedszkoli na terenie Gminy Dolice, w roku szkolnym 2022/2023.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz przedszkoli na terenie Gminy Dolice, w roku szkolnym 2022/2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dolice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Dolice

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-115

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 915640129

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dolice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dolice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.dolice.pl/zamowienie/dowoz-i-odwoz-uczniow-do-szkol-oraz-przedszkoli-na-terenie-gminy-dolice-w-roku-szkolnym-2022-20-1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz przedszkoli na terenie Gminy Dolice, w roku szkolnym 2022/2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aba88442-2aad-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007098/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz przedszkoli na terenie Gminy Dolice, w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331436/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dowóz i odwóz uczniów (w dni, w których zgodnie z przepisami o organizacji roku
szkolnego odbywać się będą zajęcia szkolne) do szkół oraz punktów przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Dolice z
miejscowości znajdujących się na terenie gminy Dolice, tj. na trasie Ziemomyśl B – Ziemomyśl A – Sądów – SP Dolice:
- rozpoczęcie usługi w miejscowości Ziemomyśl B (przewóz do szkół w Dolicach)- zakończenie usługi w miejscowości
Ziemomyśl B, zakładana średnia dzienna długość trasy około 70,6 km.
Od wybranego oferenta zamawiający wymagać będzie również zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami w czasie
wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przewozu. Opieka musi być sprawowana przez osobę inną niż kierowca.
Wstępny harmonogram dowozów i opis trasy przedstawia tabela zawarta w załączniku nr 6 do niniejszej SWZ.
UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy, Zamawiający
wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 45 miejsc siedzących.
Zamawiający zastrzega, że dzieci dowożone do szkoły są w wieku szkolnym oraz przedszkolnym.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany dziennej długości tras (zwiększyć lub zmniejszyć) w zależności od
tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych w poszczególnych szkołach, wyników kwalifikacji uczniów uczestniczących w
realizowanym przez Zamawiającego projektach oraz w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w momencie
rozpoczęcia niniejszego postępowania przetargowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy zgodnie z treścią art. 456 ustawy PZP.
Zamawiający przyjmie długość trasy od miejsca rozpoczęcia usługi (pierwszy przystanek związany z dowozem do szkół) do
miejsca zakończenia usługi (ostatni przystanek związany z odwozem uczniów). Zamawiający odmówi zapłaty za dojazd do
miejsca rozpoczynania usługi i powrót pojazdu do miejsca postoju (garażowania).
Uwaga:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wybranemu wykonawcy wykonania usługi w ilościach większych niż wynika
to z załącznika nr 6 do niniejszej SWZ, jeżeli taka konieczność wyniknie w trakcie realizacji umowy, a Zamawiający w
momencie rozpoczęcia niniejszej procedury przetargowej nie mógł tego przewidzieć. Wykonawca zobowiązany będzie do
ich wykonania i do rozliczenia przyjmie stawki przyjęte w postępowaniu przetargowym (arkusz kalkulacyjny zawarty w
załączniku nr 6).
Zlecenie, o którym mowa wyżej, wykonania usługi w ilościach większych niż opisano w załączniku nr 6 do SWZ, nie może
przekroczyć 50 % długości trasy określonej w załączniku nr 6 (50% dotyczy wymiaru tygodniowego długości trasy).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wybranemu wykonawcy wykonania usługi w ilościach mniejszych niż wynika
to z załącznika nr 6 do niniejszej SWZ, jeżeli taka konieczność wyniknie w trakcie realizacji umowy, a Zamawiający w
momencie rozpoczęcia niniejszej procedury przetargowej nie mógł tego przewidzieć. Wykonawca zobowiązany będzie do
ich wykonania i do rozliczenia przyjmie stawki przyjęte w postępowaniu przetargowym (arkusz kalkulacyjny zawarty w
załączniku nr 6).
Zlecenie, o którym mowa wyżej wykonania usługi w ilościach mniejszych niż opisano w załączniku nr 6 do SWZ, nie może
przekroczyć 35 % długości trasy określonej w załączniku nr 6 (35% dotyczy wymiaru tygodniowego długości trasy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE LILIA SZURGOT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8541709151

7.3.3) Ulica: PĘZINO 27B

7.3.4) Miejscowość: PĘZINO 27 B

7.3.5) Kod pocztowy: 73-131

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210535,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-03 do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.