eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TworógDowóz dzieci z Gminy Tworóg do przedszkoli i szkół, kiedy odległość z miejsca zamieszkania do placówki przekracza 3 i 4 km oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków w roku 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci z Gminy Tworóg do przedszkoli i szkół, kiedy odległość z miejsca zamieszkania do placówki przekracza 3 i 4 km oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków w roku 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tworóg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258374

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Tworóg

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-690

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 285 74 93

1.5.8.) Numer faksu: 32 285 74 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.tworog.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tworog.pl/aktualnosci

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_tworog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci z Gminy Tworóg do przedszkoli i szkół, kiedy odległość z miejsca zamieszkania do placówki przekracza 3 i 4 km oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków w roku 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1bf2413-1956-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007759/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci z Gminy Tworóg do przedszkoli i szkół podstawowych, kiedy odległość przekracza 3 i 4 km i dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i ośrodków specjalnych w 2022/2023r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302154/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Grp. I.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 260820,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Tworóg do przedszkoli i szkół podstawowych w przypadkach, kiedy odległość z miejsca zamieszkania do placówki przekracza odpowiednio 3 i 4 km w roku szkolnym 2022/2023.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowożenia i odwożenia dzieci z terenu Gminy Tworóg do przedszkoli i szkół podstawowych w przypadkach, kiedy odległość z miejsca zamieszkania do placówki przekracza odpowiednio 3 i 4 km w roku szkolnym 2022/2023
2) Dowożenie i odwożenie dzieci odbywać się będzie we wszystkie dni zajęć odpowiednio szkolnych i przedszkolnych w terminie od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r. dla szkół (lub innego dnia czerwca ogłoszonego przez Ministerstwo Edukacji i Nauki dniem zakończenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023) i do 31.08.2023 r. dla przedszkoli. Szacowana ilość dni to 186 dni – dla szkół, oraz 252 dni – dla przedszkoli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 112140,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół podstawowych i ośrodków specjalnych pojazdami przeznaczonymi do przewozu dzieci w roku szkolnym 2022/2023.1) Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Tworóg (z miejsca zamieszkania) do przedszkoli, szkół podstawowych i ośrodków specjalnych wraz z zapewnieniem opieki oraz odwóz dzieci wraz z zapewnieniem opieki po skończonych zajęciach do miejsca zamieszkania. Przewóz dotyczy wszystkich dni, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze w roku szkolnym 2022/2023.
Według informacji posiadanych na dzień dzisiejszy dowóz i odwóz będzie obejmował 17 dzieci niepełnosprawnych.

Część II obejmuje 3 trasy przewozu:

Trasa nr 1:
Dowóz 1 dziecka z miejscowości Koty do ośrodka:
 Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Gliwicach przy ul. Gierymskiego 7.

Trasa nr 2:
Trasa przejazdu obejmuje 14 uczniów z następujących sołectw :

a) Nowa Wieś Tworoska - 1 osoba,
b) Boruszowice - 5 osób,
c) Hanusek – 1 osoba,
d) Tworóg – 2 osoby,
e) Wojska – 4 osoby,
f) Połomia – 1 osoba,

do ośrodków:
 Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Tarnowskich Górach przy ul. Strzelców Bytomskich 7,
 Salezjański Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Tarnowskich Górach
przy ul. Śniadeckiego 1,
 Zespół Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących im. M. Skłodowskiej-Curie w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 26.

Trasa nr 3:
Trasa przejazdu obejmuje 2 uczniów z miejscowości Tworóg do ośrodka:

 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Konrada Mańki
w Lublińcu przy ul. Stalmacha 90.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dzieci dowożonych do przedszkoli, szkół i ośrodków specjalnych w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, o których w chwili obecnej nie ma wiedzy. Wykonawca w tych sytuacjach zobowiązany jest zapewnić dowóz mniejszej lub większej liczby dzieci niż wyżej podana. W przypadku konieczności dowozu dzieci, w trakcie realizacji zamówienia, do innej szkoły, liczba kilometrów (długość trasy przejazdu) zostanie ustalona przez Zamawiającego i Wykonawcę usługi.
Wykonawca podczas świadczenia każdego przejazdu zobowiązany będzie do zapewnienia uczniom opieki opiekuna (poza kierowcą).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 120878,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158454,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216231,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158454,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. "SYLWIA" J.STAŃKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6451000301

7.3.3) Ulica: Ul.Strzelecka 5

7.3.4) Miejscowość: Hanusek

7.3.5) Kod pocztowy: 42-690

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150126,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.