Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00349448/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji centaralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynku mieszkalnym przy ul. Trakt Lubelski 351 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010836340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trakt Lubelski 353
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-667
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 277 35 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 277 35 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wawer.zgn@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-wawer.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zgn-wawer.ezamawiający.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie zasobem m. st. Warszawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont instalacji centaralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynku mieszkalnym przy ul. Trakt Lubelski 351 w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f023b01a-223b-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066105/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Remonty instalacji c.o. i c.w.u
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349448
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 443/NZ/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 311429,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na:
Montaż kaskady dwóch z kotłów kondensacyjny gazowych. Kotły są używane i w dniu demontażu pracowały poprawnie, obecnie minął okres 6 m-c przechowywania urządzeń. Jednocześnie Inwestor wymaga przeglądu w/w urządzeń przez autoryzowany serwis Firmy Brotje wraz z ponownym rozruchem instalacji C.O. i C.W.U. Automatykę kaskadową należy zakupić i zamontować zgodną z wymaganiami producenta kotłów tj. moduł kaskadowy ISR BCA-SGB Firmy Brotje. Automatyka winna obsługiwać jeden obwód grzewczy z zmieszaniem sterowany czujnikiem zewnętrznym. Dodatkowo musi sterować obiegiem ciepłej wody użytkowej realizowanej w dwóch zasobnikach o pojemności 500L, oraz posiadać wyjście bezpotenciałowe zbiorczego raportowana usterek systemu. Ze względu na trudność prowadzenia prać związanych z funkcjonowaniem lokatorów w budynku wielorodzinnym, Inwestor dopuszcza możliwość prowadzenia pracowac 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, z poszanowaniem ogólnoprzyjętych norm społecznych Kocioł powinien być umieszczony w sposób gwarantujący sprawną obsługę i łatwy dostęp do czynności konserwacyjnych i remontowych oraz umożliwiający bezkolizyjne podłączenie do instalacji towarzyszących. Po zainstalowaniu kotła Wykonawca zapewni jego uruchomienie przez autoryzowany serwis producenta kotła. Ponowny rozruch/uruchomienie musi być potwierdzone protokołem autoryzowanego serwisu i stosownymi wpisami w kartę gwarancyjną. Wykonawca zobowiązany jest do montażu kotła zgodnie z jego instrukcją montażu oraz przepisami budowlanymi. Odległość bocznych ścian od kotła powinna być taka, aby była możliwa właściwa obsługa (dokładne odległości podane są w instrukcji montażu kotła)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250775,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250775,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250775,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: getraco Piotr Długoborski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1131374919
7.3.3) Ulica: Konopacka 16 m 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-428
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250775,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-09INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego bieżącego wdrażania Strategii adaptacji do zmian klimatu dla m.st. Warszawy do roku 2030 z perspektywą do roku 2050 MPA wraz z rekomendacjami dalszych działań.
- TITRATOR
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście V
- Modernizacja i rozbudowa ośrodka rehabilitacji krajowych ptaków chronionych "Ptasi Azyl" przy Miejskim Ogrodzie Zoologicznym im Antoniny i Jana Żabińskich w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- "Kompleksowa organizacja międzynarodowej konferencji <<87. Posiedzenie Plenarne i Dzień Tematyczny Komitetu Wyższych Inspektorów Pracy (SLIC)>>".
- Wynajem, montaż, eksploatacja wraz z utrzymaniem oraz demontaż Dekoracji iluminacji świątecznej dla wyznaczonych lokalizacji w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy wraz ze sztucznym zimowiskiem na dz. ew. nr 592/1 obręb Chocieszów (III)
- Budowa pętli autobusowych w Chełmie w ramach przedsięwzięcia - Zwiększenie zrównoważonej mobilności mieszkańców ChOF
- WM/SZP/TP/98/2023/G_Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży ogólnobudowlanej na nieruchomościach zabudowanych mieszkalnych i użytkowych Gminy Wrocław.
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni"
- Poprawa warunków kształcenia w Zespole Szkół Nr 1 w Przysietnicy.
- Budowa żłobka gminnego "KLEMBUŚ" w Klembowie
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.