eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regu³y › "Zagospodarowanie przestrzeni Parku w Regu³ach"



Og³oszenie z dnia 2024-07-02

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Zagospodarowanie przestrzeni Parku w Regu³ach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zagospodarowanie przestrzeni Parku w Regu³ach"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-13c5beac-386a-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00392834

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00017654/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Zagospodarowanie przestrzeni parku w Regu³ach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13c5beac-386a-11ef-880f-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. 3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. 4) Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy
(Dz. U. z 2020 poz. 2415): a) o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodów,
pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w ogólnodostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach; .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zamawiaj±cy zaleca sporz±dzanie dokumentów elektronicznych w formacie .pdf. b) o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. 2) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia
Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w
postaci elektronicznej: a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”). 3) W przypadku opatrywania dokumentów elektronicznych kwalifikowanym podpisem elektronicznym: a) dla dokumentów elektronicznych w formacie .pdf zaleca siê zastosowanie
kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie PAdES, b) dla dokumentów elektronicznych w formacie innym ni¿ .pdf zaleca siê zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego wewnêtrznego w formacie XAdES, c) w przypadku u¿ycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie zewnêtrznym, nale¿y pamiêtaæ, aby przekazaæ zarówno podpisywany dokument elektroniczny oraz plik podpisu zewnêtrznego. 4) Opatrzenie o¶wiadczeñ lub dokumentów podpisem zaufanym mo¿liwe jest w serwisie gov.pl pod adresem:
https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpiszaufany. Aby opatrzyæ o¶wiadczenia lub dokumenty podpisem zaufanym nale¿y posiadaæ profil zaufany ePUAP. Szczegó³y dotycz±ce zak³adania profilu zaufanego znajduj± siê na stronie gov.pl pod adresem:
https://www.gov.pl/web/gov/zalozprofil-zaufany. W przypadku dokumentów elektronicznych sporz±dzonych w formacie .pdf mo¿liwe jest ich opatrzenie podpisem zaufanym w formacie dedykowanym dla dokumentów .pdf. 5)Opatrzenie o¶wiadczeñ lub dokumentów podpisem osobistym wymaga posiadania dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego: „e-dowodu” oraz specjalistycznego czytnika. Szczegó³y dotycz±ce podpisu osobistego oraz e-dowodu znajduj± siê w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/edowod/podpis-osobisty. 5. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO dotycz±cy zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy informuje, ¿e: Urz±d Gminy Micha³owice reprezentowany przez Wójta Gminy przetwarza dane zawarte w ofertach, znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (Krajowy Rejestr S±dowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postêpowañ w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych. W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê dane, które na gruncie rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporz±dzenie” lub „RODO”), maj± charakter danych osobowych. W ¶wietle
powy¿szego Wójt Gminy informuje, ¿e: 1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest GMINA MICHA£OWICE
05-816 Micha³owice, Regu³y ul. Aleja Powstañców Warszawy 1 tel. 22 350 91 91; fax: 22 350 91 01 e-mail: sekretariat@michalowice.pl 2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Panem Piotrem Glen, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres wskazany powy¿ej b±d¼ email: daneosobowe@michalowice.pl; 3. Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz nastêpuj±ce przepisy prawa: ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. Dz.U.2023 poz. 1605 ze zm.), rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.). 4. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w zakresie obowi±zków ustawowych Urzêdu Gminy jako zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby Urz±d Gminy
móg³ prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na nie obowi±zki.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu do ich
wniesienia. 2. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw±. 4. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Zasada jawno¶ci, o której mowa w art. 74 Pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3–6,
stosuje siê odpowiednio.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.28.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na zagospodarowaniu przestrzeni Parku w Regu³ach na dzia³ce nr ew. 483 obrêb Regu³y, gmina Micha³owice.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie wykonana na podstawie:
1) Decyzji Starosty Pruszkowskiego nr 804/2024 z dnia 11.06.2024 r. (pozwolenie na budowê)
2) Decyzji Starosty Pruszkowskiego nr 280/2024 z dnia 17.06.2024 r. (pozwolenie na wycinkê)
3) Pisma Pañstwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie znak WL.ZZI.520.981.2024 z dnia 14.05.2024 r.
4) Warunków rozbudowy przy³±cza sieci wodoci±gowej z dnia 20.03.2024 r.
5) Inwentaryzacji przyrodniczej zrealizowanej na dz. nr ew. 481/2 i 483 (Park w Regu³ach, gm. Micha³owice, powiat pruszkowski) na potrzeby wykonania projektu zagospodarowania Parku w Regu³ach) autorstwa firmy LAS-R, 2024 r.
3. Prace w ramach przedmiotu zamówienia obejmuj± w szczególno¶ci:
1) Rozbiórkê fragmentów istniej±cych fundamentów;
2) Inwentaryzacjê wystêpowania s±czków drenarskich, koliduj±cych z wykonaniem Przedmiotu zamówienia oraz w razie konieczno¶ci wykonanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym zezwalaj±cej na przebudowê s±czków;
3) Adaptacjê fragmentów fundamentów jako elementów ma³ej architektury;
4) Budowê obiektów ma³ej architektury takich jak: tê¿nia solankowa, ³awki, siedziska drewniane, kosze na ¶mieci, stojaki na rowery, tablice informacyjne, treja¿e pod galeriê plenerow±, konstrukcje stalowe symbolizuj±ce szklarnie, hamaki podwieszane w nawierzchni, teleskop;
5) Budowê nowych utwardzeñ: mineralnych, kamiennych, drewnianych, trawiastych wzmacnianych oraz z krat stalowych;
6) Rozbudowê sieci o¶wietlenia parkowego, sieci monitoringu i przy³±cza wodoci±gowego,
7) Monta¿ budek dla ptaków i hoteli dla owadów;
8) Wykonanie nasadzeñ z drzew, krzewów i bylin;
9) Wycinkê drzew;
10) Uzyskanie niezbêdnych pozwoleñ, w tym opinii przyrodniczej przed wycink± i decyzji RDO¦ (je¶li bêdzie taka konieczno¶æ) oraz innych niezbêdnych zezwoleñ i opinii oraz uzgodnieñ;
11) Sporz±dzenie dokumentacji powykonawczej, zawieraj±cej m.in. szczegó³owe wytyczne dotycz±ce pielêgnacji ro¶lin wraz z harmonogramem pielêgnacji obejmuj±cym okres gwarancji;
12) Uzyskanie zgody na u¿ytkowanie obiektu.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w dokumentacji projektowej w sk³adzie:
1) Projekt budowlany:
- TOM 1 Projekt zagospodarowania terenu,
- TOM 2 Projekt architektoniczno – budowlany,
- TOM 3 Opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty formalnoprawne.
2) Projekt techniczny:
- TOM 1 Zagospodarowanie terenu,
- TOM 2 Projekt drogowy,
- TOM 3 Projekt konstrukcji,
- TOM 4 Projekt sieci ENN i CCTV,
- TOM 5 Projekt sieci wodoci±gowej,
- TOM 6 Projekt zieleni,
- TOM 7 Opinie, Uzgodnienia, Pozwolenia i inne dokumenty formalnoprawne.
3) Projekt wykonawczy zawieraj±cy:
- TOM 1 Zagospodarowanie terenu,
- TOM 2 Projekt drogowy,
- TOM 3 Projekt konstrukcji,
- TOM 4 Projekt sieci ENN i CCTV,
- TOM 5 Projekt sieci wodoci±gowej,
- TOM 6 Projekt zieleni,
- TOM 7 Opinie, Uzgodnienia, Pozwolenia i inne dokumenty formalnoprawne.
3) STWiORB:
a) Bran¿a budowlana,
b) Bran¿a elektryczna,
c) Bran¿a sanitarna,
4) Pomocniczo przedmiary:
a) Bran¿a budowlana,
b) Bran¿a elektryczna,
c) Sanitarna,
d) Zieleñ.
Autorem dokumentacji jest firma LS-Project Maciej Sikorski, ul. Okulickiego 19A/15, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
5. Obowi±zki Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
1) przejêcie terenu budowy od Zamawiaj±cego;
2) wykonywanie robót budowlanych i wszystkich innych czynno¶ci na budowie zgodnie z wytycznymi „Inwentaryzacji przyrodniczej zrealizowanej na dz. nr ew. 481/2 i 483 (Park w Regu³ach, gm. Micha³owice, powiat pruszkowski) na potrzeby wykonania projektu zagospodarowania Parku w Regu³ach)” autorstwa firmy LAS-R, 2024 r.
3) uzyskanie przed rozpoczêciem robót wszystkich niezbêdnych dokumentów, w szczególno¶ci zezwoleñ, opinii, uzgodnieñ dotycz±cych przy³±czenia do instalacji oraz sieci, a tak¿e zapewnienie wymaganymi przepisami prawa (bran¿owymi) nadzorów technicznych (np. realizowanych przez gestorów);
4) zagospodarowanie terenu budowy wraz z zapewnieniem dojazdu i pod³±czeniem niezbêdnych mediów oraz ponoszenie op³at za ich u¿ycie. Wykonawca uzyska w tym zakresie niezbêdne zgody i decyzje oraz podpisze odpowiednie umowy, w tym z gestorami mediów (dla potrzeb budowy) i zamontuje na w³asny koszt liczniki zu¿ycia wody i energii elektrycznej oraz bêdzie ponosi³ koszty dostaw i zu¿ycia (w tym op³at sta³ych) wody, energii elektrycznej i innych mediów w okresie realizacji robót;
5) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie przepisami prawa, w tym w szczególno¶ci z przepisami ustawy Prawo budowlane, z Polskimi Normami oraz oddanie wykonanego w ca³o¶ci przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cemu w terminie uzgodnionym w niniejszej umowie;
6) wykonywanie robót oraz innych czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w tym w szczególno¶ci z zakresu p.po¿, bezpieczeñstwa i higieny pracy;
7) wykonanie robót z materia³ów w³asnych, fabrycznie nowych, które powinny odpowiadaæ jako¶ciowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie okre¶lonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.);
8) zapewnienie, aby wszystkie osoby wyznaczone przez Wykonawcê do realizacji przedmiotu zamówienia posiada³y odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa;
9) zapewnienie kierowania budow± w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy przez osobê upowa¿nion± do podejmowania decyzji w imieniu Wykonawcy i do sprawowania nadzoru nad prowadzonymi robotami oraz nad osobami, w tym pracownikami przeznaczonymi do wykonywania przedmiotu zamówienia;
10) pe³nienia funkcji koordynatora, w przypadku powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia (przedmiotu zamówienia) Podwykonawcom;
11) przygotowanie zaplecza budowy na terenie budowy oraz sprawowanie dozoru mienia na terenie robót;
12) zabezpieczenie instalacji, urz±dzeñ i obiektów na terenie robót i w jej bezpo¶rednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót;
13) odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, zapewniaj±ce ca³kowite bezpieczeñstwo osób przebywaj±cych i pracuj±cych na terenie budowy, zgodnie z przepisami rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47, poz. 401);
14) ponoszenia kosztów wytworzenia niezbêdnej dokumentacji warsztatowej oraz wszelkich kosztów zwi±zanych z uzyskaniem niezbêdnych badañ, sprawdzeñ, uzgodnieñ i decyzji, a tak¿e kosztów administracyjnych naliczanych w zwi±zku z wydawaniem niezbêdnych zezwoleñ i decyzji,
15) stosowanie siê do poleceñ Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego;
16) zg³aszanie Inspektorom Nadzoru Inwestorskiego do odbioru robót zanikaj±cych i ulegaj±cych zakryciu; niezg³oszenie tych robót daje podstawê Zamawiaj±cemu do ¿±dania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy;
17) bie¿±ce sprz±tanie i wywo¿enie materia³ów z budowy, drogi dojazdowej do budowy oraz otoczenia budowy; posprz±tanie terenu budowy, drogi dojazdowej oraz otoczenia budowy po zakoñczeniu robót oraz wywiezienie niewykorzystanych materia³ów z budowy; w przypadku niewywi±zywania siê z tego obowi±zku, Zamawiaj±cy obci±¿y Wykonawcê kosztami sprz±tania i wywiezienia materia³ów pozostawionych na terenie budowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ powtarzaj±cych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. na zasadach okre¶lonych poni¿ej:
1) Stanowiæ bêd± nie wiêcej ni¿ 30 % warto¶ci zamówienia podstawowego;
2) Udzielone bêd± w okresie maksymalnie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, w sytuacji zaistnienia potrzeby ich udzielenia i posiadania przez Zamawiaj±cego ¶rodków finansowych, w zakresie zwi±zanym z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego w Komorowie;
3) Ostateczne warunki zamówienia zostan± sprecyzowanie w tre¶ci umowy, która zostanie ustalona w wyniku negocjacji miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc±;
4) zakres i wysoko¶æ kar zostanie uwzglêdniony odpowiednio do warto¶ci i zakresu zamówienia publicznego;
5) udzielenie zamówienia jest wy³±cznym prawem Zamawiaj±cego, a nieudzielenie takiego zamówienia nie mo¿e byæ podstaw± roszczeñ Wykonawcy o udzielenie takiego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³:
1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej o ile podmiot ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz±. O zamówienie publiczne mog± równie¿ ubiegaæ siê osoby fizyczne, które nie prowadz± dzia³alno¶ci gospodarczej, a wiêc nie posiadaj± wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.
2) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e posiada:
a) ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 2 000 000,00 z³,
b) odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia 2 000 000,00 z³. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 2 000 000,00 z³.
4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
a) do¶wiadczenie Wykonawcy:
Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat, przed terminem sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie skweru [1] lub parku [2] o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 2 000 000,00 z³ brutto ka¿da.

[1] Skwer - jest terenem zieleni z trawnikami, klombami, krzewami oraz drzewami, a niekiedy znajduj± siê tam fontanny, alejki, ³awki i inny sprzêt rekreacyjny.
[2] Park - teren rekreacyjny, przewa¿nie z du¿± ilo¶ci± ro¶linno¶ci, w tym czêsto zadrzewiony, wyposa¿ony w ma³± architekturê (³awki, kosze na ¶mieci i in.)
*Przez wykonane zamówienie Zamawiaj±cy rozumie takie roboty, które zosta³y zrealizowane na rzecz podmiotu (Zamawiaj±cego / Odbiorcy) w ramach danej umowy i odebrane przez ten podmiot, jako wykonane nale¿ycie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwo¶ci przedstawianych danych, które bêd± wyszczególnione w ofercie.
Przez pojêcia „Budowa” Zamawiaj±cy rozumie definicje wynikaj±ce z Art. 3 ust. 2 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj.:
„Ilekroæ w ustawie jest mowa o budowie - nale¿y przez to rozumieæ wykonywanie obiektu budowlanego w okre¶lonym miejscu, a tak¿e odbudowê, rozbudowê, nadbudowê obiektu budowlanego”.
UWAGA!
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powy¿ej musi spe³niaæ w ca³o¶ci przynajmniej jeden z Wykonawców.
Zamawiaj±cy nie uzna za wystarczaj±ce wykazanie siê wykonaniem obiektów przemys³owych wielkogabarytowych typu hale stalowe, hale systemowe, hale przemys³owe, magazyny, gara¿e i myjnie samochodowe.
b) dysponowania osobami:
Wykonawca potwierdzi spe³nianie niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e bêdzie w stanie skierowaæ do realizacji zamówienia publicznego ni¿ej wymienione:
• min. 1 osobê (kierownik budowy) posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z obowi±zuj±cym prawem budowlanym,
• min. 1 osobê - kierownika robót sanitarnych posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacje cieplne, sieci i instalacje wentylacyjne sieci i instalacje gazowe, sieci i instalacje wodoci±gowe oraz kanalizacyjne zgodnie z obowi±zuj±cym prawem,
• min. 1 osobê - kierownika robót elektrycznych posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z obowi±zuj±cym prawem,
• min. 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej zgodnie z zgodnie z obowi±zuj±cym prawem budowlanym.
• min. 1 osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika robót ds. zieleni posiadaj±c±:
- wykszta³cenie minimum ¶rednie lub zawodowe ogrodnicze, architektury krajobrazu lub terenów zieleni, rolnicze oraz do¶wiadczenie w kierowaniu robotami bran¿y zieleñ tj. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, kierowa³ minimum 2 robotami polegaj±cymi na budowie skweru[1] lub parku[2] o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 2 000 000,00 z³ brutto ka¿da, która zosta³y zakoñczone*.

*Za zakoñczone Zamawiaj±cy rozumie roboty, które zosta³y zrealizowane na rzecz podmiotu (Zamawiaj±cego / Odbiorcy) w ramach danej umowy i odebrane przez ten podmiot, jako wykonane nale¿ycie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwo¶ci przedstawianych danych, które bêd± wyszczególnione w ofercie.
[1] Skwer - jest terenem zieleni z trawnikami, klombami, krzewami oraz drzewami, a niekiedy znajduj± siê tam fontanny, alejki, ³awki i inny sprzêt rekreacyjny.
[2] Park - teren rekreacyjny, przewa¿nie z du¿± ilo¶ci± ro¶linno¶ci, w tym czêsto zadrzewiony, wyposa¿ony w ma³± architekturê (³awki, kosze na ¶mieci i in.)
Przez pojêcia „Budowa” Zamawiaj±cy rozumie definicje wynikaj±ce z Art. 3 ust. 2 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj.:
„Ilekroæ w ustawie jest mowa o budowie - nale¿y przez to rozumieæ wykonywanie obiektu budowlanego w okre¶lonym miejscu, a tak¿e odbudowê, rozbudowê, nadbudowê obiektu budowlanego”.
W ka¿dym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie okre¶lonych uprawnieñ budowlanych przez osobê wskazywan± do pe³nienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powy¿ej, Zamawiaj±cy dopuszcza posiadanie przez tak± osobê uprawnieñ wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, o ile ich zakres odpowiada zakresowi wymaganych uprawnieñ maj±c na wzglêdzie zakres uprawnieñ niezbêdny do realizacji zamówienia lub jest szerszy.
Do wykazu osób nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zaproponowane osoby posiadaj± wymagane uprawnienia i przynale¿± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego je¿eli taki wymóg na te osoby nak³ada Prawo budowlane.
Dopuszcza siê równie¿ kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551 ze zm.) zgodnie z którymi przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).
Na potwierdzenie spe³niania powy¿szego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) dysponowania sprzêtem:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W przypadku podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie publiczne prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±
1. krajowych: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej;
2. zagranicznych: dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
3. Informacja z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy Wystawion± w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
4. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
6. Wykaz osób które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego skierowanych przez Wykonawcê – z wykorzystaniem za³±cznika nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

2) O¶wiadczenie podmiotu o udostêpnieniu zasobów wskazuj±ce na okoliczno¶ci opisane w rozdziale VII ust. 2 SWZ oraz o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w w Rozdziale VI ust. 1 i Rozdziale VII ust. 1 – je¿eli Wykonawca sk³adaj±cy ofertê polega na zasobach innych podmiotów;
3) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy;
4) Pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy;
5) Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona „za zgodno¶æ z orygina³em” przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tj. Dz. U z 2020, poz. 346), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca zobowi±zany jest w terminie do sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 53 000,00 z³.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
5. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
6. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek udzia³u jest spe³niony je¿eli Wykonawca, ubiegaj±cy siê o zamówienie wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza potencja³ na potrzeby spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, ma obowi±zek osobi¶cie wykonaæ tê czê¶æ zamówienia (kluczowy zakres), dla której te zdolno¶ci s± wymagane.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zmiany postanowieñ zawartej z Wykonawc± umowy oraz ich warunki okre¶li³ w "Projekcie umowy" stanowi±cym Za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-25 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem Platformy e-Zamowienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-25 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-23

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Warto¶æ oferty netto: ________________________

stawka podatku VAT: ________________________

kwota podatku VAT: __________________________

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.