eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćPoprawa efektywności energetycznej budynków Przedszkoli Miejskich w Zamościu



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków Przedszkoli Miejskich w Zamościu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fe133bb-fbbc-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynków Przedszkoli Miejskich w Zamościu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fe133bb-fbbc-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392882

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011515/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Poprawa efektywności energetycznej budynków przedszkoli miejskich w Zamościu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286626

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.13.2024.MSZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6571482,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa efektywności energetycznej budynków Przedszkoli Miejskich Nr 8 i Nr 12 w Zamościu, która obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku Przedszkola Miejskiego Nr 8 przy ulicy Kamiennej 6 w Zamościu oraz budynku Przedszkola Miejskiego Nr 12 przy ulicy Wyszyńskiego 32 w Zamościu.
Inwestycja realizowana będzie z dofinansowaniem z Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: Programu Inwestycji Strategicznych NR Edycja8/2023/710/PolskiLad oraz w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie „Poprawa efektywności energetycznej budynków przedszkoli miejskich w Zamościu”.

Dla budynku Przedszkola Miejskiego Nr 8 przy ulicy Kamiennej 6 w Zamościu, zakres robót do wykonania w ramach zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
a) wymiana solarki okiennej,
b) wymiana stolarki drzwiowej (zewnętrznej),
c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z dociepleniem ścian w gruncie; część podpiwniczona (w tym: m.in. wykonanie opaski wokół budynku z odtworzeniem nawierzchni, wykonanie schodów terenowych),
d) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z dociepleniem ścian w gruncie; część niepodpiwniczona (w tym: m.in. wykonanie nawierzchni wokół budynku, wykonanie schodów terenowych, wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych),
e) wykonanie docieplenia cokołu ponad gruntem,
f) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych piwnic ponad gruntem,
g) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych,
h) wykonanie docieplenia stropodachu wentylowanego,
i) wykonanie docieplenia stropodachu pełnego,
j) wykonanie docieplenia kominów ponad dachem,
k) wykonanie remontu zadaszenia nad wejściem głównym do budynku,
l) wykonanie wymiany balustrad przy wejściu głównym do budynku.
2) Wykonanie robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
a) wykonanie robót demontażowych istniejącego oświetlenia wewnętrznego, oświetlenia zewnętrznego na elewacji oraz instalacji odgromowej,
b) wykonanie oświetlenia wewnętrznego oraz oświetlenia zewnętrznego na elewacji,
c) wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
d) wykonanie instalacji odgromowej,
e) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego,
f) wykonanie instalacji elektrycznej pompowni.
3) Wykonanie robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
a) Instalacja centralnego ogrzewania.

Dla budynku Przedszkola Miejskiego Nr 12 przy ulicy Wyszyńskiego 32 w Zamościu, zakres robót do wykonania w ramach zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
a) wykonanie docieplenia stropu poddasza wentylowanego,
b) wykonanie robót remontowych dachu (w tym: obróbki kominów, wykonanie nowego pokrycia dachu),
c) wykonanie wymiany stolarki okiennej,
d) wykonanie wymiany stolarki drzwiowej (zewnętrznej),
e) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych,
f) wykonanie docieplenia ścian cokołu poniżej terenu wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej,
g) wykonanie docieplenia ścian cokołu powyżej terenu,
h) wykonanie wymiany istniejącej opaski budynku,
i) wykonanie robót remontowych zewnętrznych (w tym: roboty remontowe zewnętrzne schodów, murków, zadaszeń wejść, poręczy),
j) wykonanie wymiany nawierzchni tarasu ziemnego,
k) wydzielenie pomieszczenia WC dla osób niepełnosprawnych na poziomie parteru budynku,
l) wykonanie remontu pomieszczenia WC na poziomie I piętra budynku,
m) wymianę dźwigów towarowych kuchennych,
n) montaż rolet zewnętrznych.
2) Wykonanie robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
a) montaż i rozbudowa tablic rozdzielczych,
b) wykonanie instalacji elektrycznej gniazd i oświetlenia,
c) wykonanie prac demontażowych,
d) wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
e) wykonanie instalacji teleinformatycznej i monitoringu,
f) wykonanie pomiarów instalacji,
g) wykonanie systemu domofonowego,
h) wykonanie instalacji odgromowej.
3) Wykonanie robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
a) wykonanie robót demontażowych; demontaż istniejących grzejników oraz istniejącej „starej” instalacji/przewodów c.o.,
b) wykonanie nowej instalacji/przewodów i armatury c.o.,
c) montaż nowych grzejników stalowych płytowych (z obudową), zaworem termostatycznym oraz zaworem odcinającym na powrocie,
d) montaż zaworów podpionowych regulacyjnych oraz zaworów odpowietrzających pionów,
e) montaż instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i armatury w pomieszczeniu WC dla osób niepełnosprawnych na poziomie parteru budynku,
f) montaż instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i armatury w pomieszczeniu WC na poziomie I piętra budynku,
g) wykonanie prób i uruchomienie instalacji.
Więcej w Rozdziale III specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261410-1 - Izolowanie dachu

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 3581301,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa efektywności energetycznej budynków Przedszkola Miejskiego Nr 14 w Zamościu, która obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku Przedszkola Miejskiego Nr 14, przy ulicy Olchowej 11 w Zamościu.
Inwestycja realizowana będzie z dofinansowaniem z Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: Programu Inwestycji Strategicznych NR Edycja8/2023/710/PolskiLad oraz w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie „Poprawa efektywności energetycznej budynków przedszkoli miejskich w Zamościu”.
Dla budynku Przedszkola Miejskiego Nr 14 przy ulicy Olchowej 11 w Zamościu, zakres robót do wykonania w ramach zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
a) wykonanie docieplenia stropu poddasza wentylowanego,
b) wykonanie docieplenia stropu nad łącznikiem,
c) wymianę stolarki okiennej,
d) wymianę stolarki drzwiowej (zewnętrznej),
e) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych,
f) wykonanie docieplenia ścian cokołu poniżej terenu wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej,
g) wykonanie docieplenia ścian cokołu powyżej terenu,
h) wymianę istniejącej opaski budynku,
i) wykonanie robót remontowych zewnętrznych (w tym; roboty remontowe zewnętrzne schodów, murków, zadaszeń wejść,),
j) wykonanie robót remontowych dachu (w tym; roboty remontowe dachu, obróbki kominów, wykonanie nowego pokrycia dachu),
k) wymianę nawierzchni tarasu ziemnego,
l) montaż rolet okiennych zewnętrznych.
2) Wykonanie robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
a) montaż i rozbudowę tablic rozdzielczych,
b) wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
c) wykonanie instalacji odgromowej,
d) wykonanie pomiarów instalacji.
3) Wykonanie robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
a) wykonanie robót demontażowych istniejących grzejników oraz istniejącej „starej” instalacji/przewodów c.o.,
b) montaż nowych grzejników stalowych płytowych (z obudową), zaworem termostatycznym oraz zaworem odcinającym na powrocie,
c) montaż nowej instalacji/przewodów c.o.,
d) montaż zaworów podpionowych regulacyjnych oraz zaworów odpowietrzających pionów,
e) wykonanie prób i uruchomienie instalacji,
f) wykonanie modernizacji kotłowni; montaż pompy ciepła wraz z osprzętem (pompa powietrze-woda).
Więcej w Rozdziale III specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261410-1 - Izolowanie dachu

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 2990180,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3429240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4557117,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3429240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ENERGO-THERM ENGINEERING Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRO-TECH Technika Grzewcza Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223054150

7.3.3) Ulica: K. Namysłowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3429240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2619900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2937240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2619900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BUDMAT Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222224360

7.3.3) Ulica: Namysłowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne - co stanowi 9 % wartości wynagrodzenia wykonawcy. Podwykonawcy nie są znani na tym etapie postępowania.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2619900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający ustala termin wykonania przedmiotu zamówienia:
- dla Części 1 zamówienia – do 14 (czternastu) miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, ale nie dłużej niż do dnia 31 lipca 2025 r.,
- dla Części 2 zamówienia – do 14 (czternastu) miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, ale nie dłużej niż do dnia 31 lipca 2025 r.
Termin 31.07.2025 r. wynika z warunków wstępnej promesy dofinansowania inwestycji oraz z wniosku o dofinansowanie inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, z dnia 2023-08-03 nr Edycja8/2023/710/PolskiLad, złożonym przez Miasto Zamość.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.