Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00376306/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
- 2023/BZP 00378730/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-01
- 2023/BZP 00384575/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia badań genetycznych na 550 osobnikach troci wędrownej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.adamkiewicz@infish.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.infish.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/infish1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia badań genetycznych na 550 osobnikach troci wędrownej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11c317ed-47f2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00251369/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Usługa przeprowadzenia badań genetycznych na 550 osobnikach troci wędrownej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376306
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 50/2023/TP/IRS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 80894,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa przeprowadzenia badań polegających na utworzeniu bazy indywidualnych genotypów 550 osobników troci wędrownej z 8 dzikich populacji i trzech stad hodowlanych w oparciu o polimorfizm 13 loci mikrosatelitarnych.
2. W ramach tworzenia bazy genotypów, Zamawiający wymaga przeprowadzenia usługi badawczej polegającej na przebadaniu 550 osobników troci wędrownej z 8 dzikich populacji i trzech stad hodowlanych w oparciu o polimorfizm 13 loci mikrosatelitarnych.
3. Przedmiotowa usługa powinna obejmować:
3.1. izolację genomowego DNA z dostarczonych przez IRS-PIB prób,
3.2. przeprowadzenie odpowiednich reakcji PCR z użyciem 13 loci mikrosatelitarnych,
3.3. odczyt indywidualnych genotypów w formacie długości fragmentów,
3.4. przedstawienie uzyskanych genotypów w edytowalnej formie tekstowej lub arkusza kalkulacyjnego.
4. Zamawiający wymaga wyceny na całość prac.
5. Próby do badań dostarczy Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99150,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99150,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99150,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Morski Instytut Rybacki – Państwowy Instytut Badawczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000144733
7.3.3) Ulica: ul. Kołłątaja 1
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-332
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nazwa podwykonawcy: GENOMED S.A. ul. Ponczowa 12, 02-971 Warszawa
Zakres prac powierzonych do wykonania podwykonawcy : analiza GeneScan
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MORSKI INSTYTUT RYBACKI - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
jakie przetargi wygrała firma
MORSKI INSTYTUT RYBACKI - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99150,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-20INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Olsztynie i zamiejscowych stanowisk pracy oraz odbiór przesyłek z siedziby Zamawiającego
- Dostawa trenażera do pracowni umiejętności pielęgniarskich w Szkole Zdrowia Publicznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa pieczywa oraz produktów cukierniczych
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Wykonanie instalacji systemów antenowych dla KWP w Olsztynie - 2 zadania częściowe (zaprojektowanie, dostawa, montaż, wykonanie dokumentacji powykonawczej)
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badanie ścieków surowych,oczyszczonych,wód opadowych , badanie wody ze studni głębinowych, pomiar statyczny, dynamiczny zwierciadła wody,sporządzenie sprawozdania zawierającego analizę.
- Usługa wykonywania badań mikrobiologicznych leczniczych produktów radiofarmaceutycznych
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- prowadzenie państwowych badań jakości produktów leczniczych.
więcej: Laboratoryjne usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.