Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00230217/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowę i rozbudowę budynków wielofunkcyjnych na terenie gminy Żyraków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żyraków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661091
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żyraków 137
1.5.2.) Miejscowość: Żyraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zyrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zyrakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72e59619-da0e-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowę i rozbudowę budynków wielofunkcyjnych na terenie gminy Żyraków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72e59619-da0e-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030622/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa i rozbudowa budynków wielofunkcyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230217
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiGK.271.06.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6253686,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia: Przebudowa i rozbudowa budynku wielofunkcyjnego (remizy OSP) w Woli Wielkiej – etap 2Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m.in. następujących robót:
1) wewnętrznych instalacji elektrycznych, w tym: instalacji kablowych wewnętrznych, montaż wyposażenia i opraw oświetleniowych, montaż tablic i rozdzielni, montaż instalacji teletechnicznej;
2) wewnętrznych instalacji sanitarnych, w tym: instalacji wod-kan, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji gazowej, biały montaż oraz wentylacji mechanicznej;
3) ogólnobudowlanych, w tym: płyty stropowej, kontynuacja robót murarskich, wykonanie tynków, wszelkich robót wykończeniowych, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem elewacji;
4) w zakresie zagospodarowania terenu, w tym: wykonanie chodników, miejsc postojowych, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, montaż elementów małej architektury.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1147467,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia: Przebudowa i rozbudowa budynku wielofunkcyjnego (remizy OSP) w Straszęcinie – etap 2Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m.in. następujących robót:
1) wewnętrznych instalacji elektrycznych, w tym: instalacji kablowych wewnętrznych, montaż wyposażenia i opraw oświetleniowych, montaż tablic i rozdzielni, montaż instalacji teletechnicznej;
2) wewnętrznych instalacji sanitarnych, w tym: przyłącza wodociągu, instalacji wod-kan, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji gazowej oraz wentylacji mechanicznej, biały montaż;
3) ogólnobudowlanych, w tym: kontynuacji robót rozbiórkowo-wyburzeniowych, robót murarskich, wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie tynków, wykonanie wszelkich robót wykończeniowych, docieplenie stropu i ścian zewnętrznych wraz
z wykonaniem elewacji;
4) w zakresie zagospodarowania terenu, w tym: wykonanie chodników, miejsc postojowych, podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 2314248,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia: Przebudowa i rozbudowa budynku wielofunkcyjnego (remizy OSP) w Nagoszynie – etap 2Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m.in. następujących robót:
1) wewnętrznych instalacji elektrycznych, w tym: instalacji kablowych wewnętrznych, montaż wyposażenia i opraw oświetleniowych, montaż tablic i rozdzielni;
2) wewnętrznych instalacji sanitarnych, w tym: instalacji wod-kan, instalacji centralnego ogrzewania, biały montaż;
3) ogólnobudowlanych, w tym: rozbiórkowe w obrębie starej części budynku, ogólnowykończeniowe, docieplenie ścian zewnętrznych i wykonanie elewacji;
4) w zakresie zagospodarowania terenu: wykonanie nawierzchni z kostki brukowej oraz ogrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 412414,25 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia: Przebudowa i rozbudowa budynku wielofunkcyjnego (remizy OSP) w Żyrakowie – etap 2Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m.in. następujących robót:
1) wewnętrznych instalacji elektrycznych, w tym: instalacji kablowych wewnętrznych, montaż wyposażenia i opraw oświetleniowych, montaż tablic i rozdzielni, montaż instalacji teletechnicznej;
2) wewnętrznych instalacji sanitarnych, w tym: instalacji wod-kan, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji gazowej oraz wentylacji mechanicznej;
3) ogólnobudowlanych, w tym: kontynuacja robót rozbiórkowych, konstrukcyjnych, izolacyjnych, murowych i zbrojeniowych, wykonanie konstrukcji i pokrycia dachowego, roboty tynkarskie
i ogólnowykończeniowe, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, montaż balustrad i innych elementów architektonicznych, docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem elewacji;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 2379556,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 906548,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1078534,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 906548,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WAL MAR Waldemar Marciniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181545025
7.3.3) Ulica: Klęczany 230
7.3.4) Miejscowość: Klęczany
7.3.5) Kod pocztowy: 39-127
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 906548,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1998590,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2155412,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1998590,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROTAR Spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 993 068 54 22
7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 4A,
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1998590,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 371348,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371348,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 371348,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADRES Adam Bieszczad
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-117-28-47
7.3.3) Ulica: Nagawczyna 495,
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371348,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2234020,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2363299,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2234020,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADRES Sylwester Nykiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-216-36-78
7.3.3) Ulica: Latoszyn 32,
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2234020,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŻYRAKÓW
więcej: przetargi ŻYRAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Wymiana pokrycia dachowego w zabytkowej willi przemysłowca Oscara Caro w Gliwicach
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowości Boronów - ul. Wolności wraz z oświetleniem
- "Budowa Komendy Powiatowej PSP z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą w Kłodzku" ETAP III
- DZP.26.227.2024 Umowa ramowa na roboty budowlano-instalacyjne w branży instalacyjnej w budynkach administrowanych przez ZLM w Łodzi w podziale na 5 części.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.