Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00303711/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
- 2023/BZP 00316022/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-20
- 2024/BZP 00031394/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-12
- 2024/BZP 00031418/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-12
- 2024/BZP 00031630/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-12
- 2024/BZP 00032436/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników w Wojewódzkim Szpitalu
Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu –II etap - uzupełnienie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 4 W BYTOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296271
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. LEGIONÓW 10
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital4.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital4.bytom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_bytom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników w Wojewódzkim SzpitaluSpecjalistycznym Nr 4 w Bytomiu –II etap - uzupełnienie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd14f28b-2092-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020694/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu – II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 4 w Bytomiu poprzez modernizację stanowisk pracy oraz szkolenia edukacyjno-informacyjne - etap II2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303711
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-24/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników wWojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
33192000-2 - Meble medyczne
31521000-4 - Lampy
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 11060,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników wWojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
33192000-2 - Meble medyczne
31521000-4 - Lampy
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 672,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników wWojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
33192000-2 - Meble medyczne
31521000-4 - Lampy
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 3318,43 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników wWojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
33192000-2 - Meble medyczne
31521000-4 - Lampy
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 2839,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników wWojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
33192000-2 - Meble medyczne
31521000-4 - Lampy
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 8828,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników wWojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
33192000-2 - Meble medyczne
31521000-4 - Lampy
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 809,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników wWojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
33192000-2 - Meble medyczne
31521000-4 - Lampy
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 8891,35 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników wWojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
33192000-2 - Meble medyczne
31521000-4 - Lampy
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 2749,58 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników wWojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
33192000-2 - Meble medyczne
31521000-4 - Lampy
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 13040,76 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników wWojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
33192000-2 - Meble medyczne
31521000-4 - Lampy
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 11601,38 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników wWojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
33192000-2 - Meble medyczne
31521000-4 - Lampy
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 1846,02 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników wWojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
33192000-2 - Meble medyczne
31521000-4 - Lampy
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 2005,05 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników wWojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
33192000-2 - Meble medyczne
31521000-4 - Lampy
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 7446,16 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników wWojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
33192000-2 - Meble medyczne
31521000-4 - Lampy
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 5368,34 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników wWojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
33192000-2 - Meble medyczne
31521000-4 - Lampy
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 14265,54 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników wWojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
33192000-2 - Meble medyczne
31521000-4 - Lampy
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 1632,74 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników wWojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
33192000-2 - Meble medyczne
31521000-4 - Lampy
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 11985,12 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników wWojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
33192000-2 - Meble medyczne
31521000-4 - Lampy
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 161,81 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia w ramach eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka pracowników wWojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 4 w Bytomiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
33192000-2 - Meble medyczne
31521000-4 - Lampy
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 559,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie:
- Pakietu nr 1 złożono jedną ofertę, która podlega odrzuceniu na podstawie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 c) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie:
- Pakietu nr 2 złożono jedną ofertę, która podlega odrzuceniu na podstawie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 c) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie:
- Pakietów nr 3 złożono jedna ofertę, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.)
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie:
- Pakietów nr 4 złożono jedna ofertę, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.)
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie:
- Pakietów nr 5 złożono jedna ofertę, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.)
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1029 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1029 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1029 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astaglobal S.C. Paweł Król, Łukasz Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811973495
7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1029 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-28Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13679,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A-Bild Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452517791
7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 76
7.3.4) Miejscowość: ul. Dworcowa 76
7.3.5) Kod pocztowy: 42-672
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13679,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-28Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3031,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3031,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3031,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astaglobal S.C. Paweł Król, Łukasz Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811973495
7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3031,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-28Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20373,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20373,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20373,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A-Bild Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452517791
7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 76
7.3.4) Miejscowość: Wieszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-672
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20373,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-28Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w pakietu złożono dwie oferty. Jedna podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.), natomiast druga podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit c oraz pkt. 3) w związku z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.);
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie:
- Pakietów nr 11 złożono jedna ofertę, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.)
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie:
- Pakietów nr12 złożono jedna ofertę, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.)
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6795 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10138,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6795 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astaglobal S.C. Paweł Król, Łukasz Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811973495
7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6795,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-28Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5303,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5303,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5303,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astaglobal S.C. Paweł Król, Łukasz Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811973495
7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASTAGLOBAL S.C. Paweł Król Łukasz Brzoza
jakie przetargi wygrała firma
ASTAGLOBAL S.C. Paweł Król Łukasz Brzoza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5303,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-28Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15492,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15492,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15492,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astaglobal S.C. Paweł Król, Łukasz Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811973495
7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15492,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-28Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie:
- Pakietów nr 16 złożono jedna ofertę, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.)
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9922,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9922,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9922,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astaglobal S.C. Paweł Król, Łukasz Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811973495
7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASTAGLOBAL S.C. Paweł Król Łukasz Brzoza
jakie przetargi wygrała firma
ASTAGLOBAL S.C. Paweł Król Łukasz Brzoza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9922,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-28Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astaglobal S.C. Paweł Król, Łukasz Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811973495
7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-28Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 777,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 777,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 777,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astaglobal S.C. Paweł Król, Łukasz Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811973495
7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 777,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-28INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne serwisowanie aparatów i sprzętu firmy "Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
- "Rozbiórka budynku gospodarczego, wykonanie muru oporowego wraz z remontem istniejącej nawierzchni utwardzonej w rejonie budynku mieszkalnego przy ul. Ofiar Katynia 58 w Zabrzu" dla SRK S.A.
- Dostawa leków
- Dostawa sprzętu krawieckiego do pracowni Zespołu Szkół Administracyjno Ekonomicznych i Ogólnokształcących
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Montaż uprzywilejowania w ruchu na pojazdach służbowych nieoznakowanych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jednostek podległych
więcej: Różny sprzęt ogrodniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.