Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00356610/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pokrycia dachowego na budynku przy:
część 1 - ul. Bohaterów Warszawy 11;
część 2 - ul. Partyzantów 5.
część 3 – Remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Reja 14a.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TBS Zieleń Miejska Sp.z.o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013017973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gordziałkowskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tbszm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a1fe76f-3cee-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pokrycia dachowego na budynku przy:część 1 - ul. Bohaterów Warszawy 11;
część 2 - ul. Partyzantów 5.
część 3 – Remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Reja 14a.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a1fe76f-3cee-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356610
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TBS.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 212000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1- Modernizacja pokrycia dachowego na budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 11 w Pruszkowie - budynek główny- część niższa.
1) Budynek główny - część niższa:
- rozbiórka obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej,
- ułożenie styropapy gr. 14 cm. na wierzchu dachu płaskiego,
- pokrycie dachu płaskiego dwuwarstwowo papą termozgrzewalną,
- rozbiórka kominów ceglanych czapek betonowych,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej,
2) Oficyna:
- rozbiórka obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozebranie betonowych czapek i kominów ponad dachem,
- wykonanie nowych kominów z cegły i tynków kominów,
- wykonanie betonowych czapek kominowych,
- wykonanie obróbek na krawędziach czapek kominowych z blachy ocynkowanej,
- pokrycie czapek kominowych papą termozgrzewalną x 1 raz,
wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej,
- łacenie połaci dachu pod krycie balchodachówką,
- ułożenie wełny mineralnej gr. 6 cm między łatami,
- montaż membrany wiatrowej,
- ułożenie blachodachówki na łatach,
- montaż gąsiorów i ław kominiarskich,
- montaż i demontaż rusztowań w zakresie niezbędnym do wykonania prac,
- wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych, uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Modernizacja pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Partyzantów 5 w Pruszkowie.- rozbiórka obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozbiórka rynien dachowych z blachy ocynkowanej i rur spustowych,
- rozebranie czapek kominowych, kominów wolnostojących,
- wykonanie nowych kominów z cegły ceramicznej pełnej,
- wykonanie nakryw betonowych kominów,
- wykonanie tynków kominów wraz z malowaniem,
- wykonanie obróbek na krawędziach czapek kominowych z blachy stalowej powlekanej,
- pokrycie czapek kominowych papą termozgrzewalną,
- ołacenie połaci dachowej,
- ułożenie wełny mineralnej gr. 6 cm pomiędzy łatami,
- montaż membrany wiatrowej,
- pokrycie dachu blachodachówką,
- montaż ław kominiarskich,
- montaż gąsiorów,
- montaż krawędziaków z tarcicy nasyconej na okapach dachu, umożliwiających ułożenie styropapy i montaż obróbek blacharskich,
- ułożenie styropapy gr.14 cm.,
- ułożenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej na styropapie,
- montaż nowego wyłazu dachowego wraz z wykonaniem podkonstrukcji,
- wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej ( pasy pod i nadrynnowe, grandmurów, kominów),
- montaż rur spustowych, rynien, obróbek z blachy powlekanej,
- montaż i demontaż rusztowań w zakresie niezbędnym do wykonania prac,
- wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych, uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 86000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Remont poszycia dachowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Reja 14a w Pruszkowie.- rozbiórka obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej murów ogniowych pasów podrynnowych i nadrynnowych, obróbek kominów,
- rozbiórka rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozbiórka czapek kominowych,
- przemurowanie 5 warstw kominów z cegieł ceramicznych,
- wykonanie nowych kominów z cegły ceramicznej,
- wykonanie tynków kominów murowanych,
- wykonanie kominowych czapek betonowych,
- montaż obróbek krawędziowych z blachy stalowej powlekanej czapek kominowych,
- pokrycie czapek kominowych papą termozgrzewalną,
- malowanie tynków kominów farbą fasadową,
- ołacenie połaci dachowej- montaż łat i kontrłat
- ułożenie izolacji z wełny mineralnej gr. 6 cm,
- montaż membrany wiatrowej,
- pokrycie dachu blachą powlekaną w arkuszach,
- montaż obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej
- montaż rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej powlekanej,
- montaż gąsiorów na kalenicy,
- montaż ław kominiarskich,
- montaż i demontaż rusztowań zewnętrznym, w zakresie niezbędnym do wykonania prac,
- wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych,
- uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 78000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 1 złożono jedna ofertę, oferta Wykonawcy Gordo Sp. z o.o., Aleja Tysiąclecia 1 05-800 Piastów została odrzucona:
- na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy” w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp: „W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym” oraz
- na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów” w związku z art. 73 § 1 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 1610) „Jeżeli ustawa zastrzega dla czynności prawnej formę pisemną, dokumentową albo elektroniczną, czynność dokonana bez zachowania zastrzeżonej formy jest nieważna tylko wtedy, gdy ustawa przewiduje rygor nieważności” oraz
- na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.”
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 2 i część 3 złożono dwie oferty.
Oferta Wykonawcy Gordo Sp. z o.o., Aleja Tysiąclecia 1 05-800 Piastów została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, w związku z art. 73 § 1 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 1610) oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Pozostała oferta przewyższa środki, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Celem takiego uregulowania jest ochrona zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych.
Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: na część 2 – 86 000,00 zł. brutto, część 3 – 78 000,00zł. brutto. Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel. Zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (komentarz do Prawa Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień Publicznych).
W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 2 i część 3 złożono dwie oferty.
Oferta Wykonawcy Gordo Sp. z o.o., Aleja Tysiąclecia 1 05-800 Piastów została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, w związku z art. 73 § 1 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 1610) oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Pozostała oferta przewyższa środki, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Celem takiego uregulowania jest ochrona zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych.
Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: na część 2 – 86 000,00 zł. brutto, część 3 – 78 000,00zł. brutto. Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel. Zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (komentarz do Prawa Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień Publicznych).
W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa art. biurowych, dostawa środków czystości i artykułów do utrzymania czystości dostawa rękawic ochronnych oraz ubrań roboczych z podziałem na zadania.
- Usługa całodobowej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Kultury i Sportu Sp. z o.o. w Pruszkowie.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 2 im. Kubusia Puchatka w Pruszkowie z podziałem na 7 części.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.