Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00296800/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Doposażenie i poprawa standardu obecnie funkcjonujących stołówek szkolnych” w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 24 27 333
1.5.8.) Numer faksu: 17 24 27 333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miastolezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastolezajsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e324d2e9-1cba-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Doposażenie i poprawa standardu obecnie funkcjonujących stołówek szkolnych” w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e324d2e9-1cba-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038771/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 „Doposażenie i poprawa standardu obecnie funkcjonujących stołówek szkolnych” w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296800
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część numer 1 – „Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w Szkole Podstawowej nr 1 w Leżajsku”Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Szafa chłodnicza (700L)
2) Kuchnia wolnostojąca z półką, 4 palników
3) Zamrażarka szufladowa stojąca objętość całkowita 573 litrów
4) Zmywarka Uniwersalna z funkcją wyparzania i zmiękczaczem wody
5) Obieraczka nierdzewna do ziemniaków
6) Kotleciarka (steaker) z wałkami ugniatającymi i dodatkowym podzespołem wymiennym gardzieli
7) Mikser spiralny do ciasta ciężkiego z dzieżą
8) Blender kompletny dzban z zespołem noży, pokrywką, pojemność 4 litry
9) Taboret gazowy podwójny z rusztami żeliwny
10) Mikser ręczny 350 mm
11) Szafa magazynowa – drzwi uchylne (4 dzielone)
12) Stół z półka dolną i modułem 2 szuflad pod blatem (ze stali nierdzewnej)
13) Stół centralny ze stali nierdzewnej, wzmocniony
14) Stół pomocniczy z 1 półką (ze stali nierdzewnej)
15) Podstawa pod garnki – taboret spawany
16) Stół z półką dolną bez rantów (ze stali nierdzewnej)
17) Pojemnik na naświetlone jaja, pojemnik na jajka z 8 tacami, pojemność jednej tacy 30 jaj
Realizacja przedmiotowej części zamówienia nie ma wpływu na zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
3. Do dostarczonych przedmiotów Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację, w tym instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne oraz dokumenty potwierdzające zgodność towaru z normami jakościowymi i specyfikacją warunków zamówienia, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres dostawy dla każdej z części określają:
formularze cenowe zawierające ilości i opisy, które stanowią załączniki nr 2.1 dla części nr 1, nr 2.2 dla części nr 2, nr 2.3 dla części nr 3 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 4
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
6. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 90%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221180-2 - Naczynia do gotowania
42210000-1 - Maszyny do przetwarzania żywności, napojów i tytoniu
42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część numer 2 - „Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w Szkole Podstawowej nr 3 w Leżajsku”Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Szafa magazynowa, dzielona, 4 drzwi suwane, wzmacniane półki, - 2 półki stałe, 2 przestawne, regulowane nóżki, wymiar dopasowany do wnęki nie mniejszy niż 2000x800x2000 (stal nierdzewma)
2) Kuchnia wolnostojąca z półką, 6 palników
3) Taboret gazowy
4) Stół - wyspa , blat wymiary 1200x900x900 + moduł 2 półki i 4 szuflady centralnie 900x600
5) Stół roboczy z półkami w literę L, rant niski w literę L- niski rant,
6) Mikser Uniwersalny - dzierża 20l. 3 prędkości
7) Szafa magazynowa dzielona, zamykana 4 drzwi skrzydłowe, bez zamka
Realizacja przedmiotowej części zamówienia nie ma wpływu na zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
3. Do dostarczonych przedmiotów Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację, w tym instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne oraz dokumenty potwierdzające zgodność towaru z normami jakościowymi i specyfikacją warunków zamówienia, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres dostawy dla każdej z części określają:
formularze cenowe zawierające ilości i opisy, które stanowią załączniki nr 2.1 dla części nr 1, nr 2.2 dla części nr 2, nr 2.3 dla części nr 3 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 4
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
6. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 90%
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221180-2 - Naczynia do gotowania
42210000-1 - Maszyny do przetwarzania żywności, napojów i tytoniu
4.5.5.) Wartość części: 38349,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część numer 3 - „Dostawa wyposażenia jadalni szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Leżajsku”Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Krzesło Polipropylenowe / Sztaplowane / czerwone
2) Krzesło Polipropylenowe / Sztaplowane / turkusowe
3) Krzesło Polipropylenowe / Sztaplowane / pomarańczowe
4) Stół do stołówki prostokątny, o wymiarach 1800x800x720 mm.
5) Stół do stołówki prostokątny o wymiarach 1200x800x720 mm.
Realizacja przedmiotowej części zamówienia nie ma wpływu na zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
3. Do dostarczonych przedmiotów Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację, w tym instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne oraz dokumenty potwierdzające zgodność towaru z normami jakościowymi i specyfikacją warunków zamówienia, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres dostawy dla każdej z części określają:
formularze cenowe zawierające ilości i opisy, które stanowią załączniki nr 2.1 dla części nr 1, nr 2.2 dla części nr 2, nr 2.3 dla części nr 3 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 4
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
6. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 90%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 42951,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91339,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104476,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91339,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTIMAL GASTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389829895
7.3.3) Ulica: ul. Miłocińska 17
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-232
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91339,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36346,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46453,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36346,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTIMAL GASTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389829895
7.3.3) Ulica: ul. Miłocińska 17
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-232
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36346,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty zostały odrzucone
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
- Dostawa produktów nabiałowych
- Dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa produktów spożywczych
- "Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, jaj oraz ziemniaków w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.01.2025 R. DO 30.06.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja sztucznego lodowiska w Rynku Miejskim
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Dostawa mebli, pozostałego wyposażenia i zabawek do Klubu Dziecięcego "Promyczek" w Ruścu przy ul. Wieluńskiej 33A
- Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych w gminie Przodkowo w ramach projektu "Program wsparcia edukacji włączającej dla Szkół Podstawowych Gminy Przodkowo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.