eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiWYMIANA WINDY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 IM . MARIE JUCHACZ W GORZOWIE WLKP.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WYMIANA WINDY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 IM . MARIE JUCHACZ W GORZOWIE WLKP.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 IM. MARIE JUCHACZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000811632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podmiejska Boczna 10

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.gorzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd5e90de-1d86-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYMIANA WINDY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 IM . MARIE JUCHACZ W GORZOWIE WLKP.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd5e90de-1d86-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393036

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015748/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana dźwigu szpitalnego w Budynku Głównym Domu Pomocy Społecznej Nr 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343994

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOZP.261.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych dla DPS N1 im. Marie Juchacz ul. Podmiejska Boczna 10, Gorzów Wlkp.
W ramach przedmiotowego zadania należy również zdemontować stary istniejący
i eksploatowany dźwig oraz przekazać do utylizacji.
Wykonanie prac towarzyszących.

2. Charakterystyka obiektu/dźwigu:
Przedmiotowy budynek jest zlokalizowany na terenie DPS
Funkcja obiektu: budynek zamieszkania zbiorowego.
Budynek 3 kondygnacyjny, niepodpiwniczony.
W budynku znajduje się istniejący dźwig, obsługujący trzy kondygnacje nadziemne (parter i I piętro, II piętro).
Maszynownia znajduje się nad szybem windowym.
Szyb windowy zlokalizowany jest w holu Budynku Głównego.

Parametry aktualnie użytkowanego dźwigu:
Urządzenie: Dźwig elektryczny
Typ: SH.1600-T/T-N
Wytwórca: PPUD „Dźwigpol” S.A., ul. Wojska Polskiego 3, 06-500 Mława
Nr ewidencyjny: 3108001149
Nr fabryczny: 515/o/96
Rok budowy: 1996
Udźwig: 1600 kg
Liczba osób: 21
Ilość przystanków: 3

3. Wymiana dźwigu – założenia:
Zamawiający planuje wymianę dźwigu na nowy. Oprócz aspektów czysto technicznych wymiana ma na celu dostosowanie dźwigu do potrzeb i możliwości korzystania z niej przez osoby przebywające na terenie DPS, w tym osoby ze szczególnymi potrzebami. Nowy dźwig musi odpowiadać przepisom oraz rozporządzeniom w stosunku do tego typu urządzeń obowiązujących w czasie trwania postępowania/składania ofert/odbiorów UDT. Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe dźwigu po wymianie nie ulegają zmianie. Dźwig będzie obsługiwać ruch osobowy, do którego zaliczają się podopieczni, w tym podopieczni na wózkach inwalidzkich, podopieczni leżący (łóżka), oraz pracownicy. Sporadycznie dźwig będzie używany do transportu urządzeń specjalnych używanych przez firmy usługowe lub konserwatorów działu technicznego do prowadzenia prac remontowo-naprawczych.

Zamawiający nie przewiduje podczas wymiany dźwigu robót instalacyjnych innych niż instalacje będące elementem dźwigu wykonywane w szybie i maszynowni.

4. Wymagania dotyczące nowego dźwigu:

Parametry techniczne DŹWIGU PO WYMIANIE
typ dźwigu: szpitalny o napędzie elektrycznym
Przeznaczenie: przewóz osób, przewóz osób leżących
Udźwig: 1600 kg/21 osób
Ilość przystanków: 3
Ilość dojść: 3
Prędkość dźwigu: 1 m/s
Wysokość podnoszenia 6,6 m
Wymiary szybu (2100 x 2765) mm
Wysokość nadszybia: 3,6 m
Głębokość podszybia 1,2 m
Aparatom sterowa mikroprocesorowa
System sterowania: zbiorczość w dół
Regulator prędkości: falownik dźwigowy
Wizualizacja: piętrowskazywacz TFT w kabinie
piętrowskazywacz na każdym przystanku
certyfikowane przyciski „antywandal"
oświetlenie diodowe LED + awaryjne 2 h
gong wielotonowy
strzałki kierunku jazdy w kasetach wezwań
barierka + lustro
system dostępu f kasety magnetyczne)


Funkcje specjalne: system powiadamiania ekip ratowniczych
intercom (kabina - maszynownia)
automatyczne powiadamianie o awarii dźwigu (GSM)
zjazd awaryjny do najbliższego przystanku

Kabina: metalowa z paneli giętych o wymiarach (1500 x 2400 x 2100) mm nim,
Wykonanie ściany: Panele metalowe laminowane
Sufit: stal nierdzewna
Barierka: stal nierdzewna szlifowana
Panel dyspozycji: stal nierdzewna szlifowana
Wentylacja w kabinie:
> grawitacyjna
> mechaniczna przez otwory między sufitem a ścianami oraz między podłogą a ścianami
wentylator mechaniczny

Wykładzina podłogowa; trudnościeralna z dodatkiem korundu antypoślizgowa

Oświetlenie kabiny: energooszczędny system zintegrowanych diod - antywandal


Cokoły przy podłodze 1 suficie: stal nierdzewna
Zabezpieczenie drzwi przed działaniem gilotynowym kurtyna świetlna łącznik rewersyjny
Drzwi kabinowi tyk automatyczne, dwu panelowe
Napęd: regulowany
Szerokość otwarcia: 1200 mm
Wysokość: 2000 mm
Wykończenie; stal nierdzewna szlifowana
drzwi szybowe typ: automatyczne, dwu panelowe
Szerokość otwarcia: 1200 mm
Wysokość; 2000 mm
Wykończenie: malowane proszkowo
zespól napędowy; """1
Model: reduktorowy
Silnik: jednobiegowy z enkoderem
Zabezpieczenie silnika: termistorowe
ilość włączeń na godzinę: 240
Zasilanie silnika; 3 x 400 V./ S0 Hz
Rama kabiny;
Wykonanie: z chwytaczami obustronnego działania
rama przeciwwagi typ; ramowa
ogranicznik prędkości:
Wykonanie: zgodnie z normą PN.EN 81.1 + A 3
obciąźka ogranicznika typ:
liny nośni typ: Ǿ10,8X19
Wykonanie; klasyczne o zwiększonej żywotności
Linka ogranicznika typ: Ǿ 6, 6X19
Wykonanie: klasyczne o zwiększone! Żywotności
Zderzaki w podszybiu
Wykonanie: poliruetanowe
linia zasilająca dźwig: 3 x400 V + N+PE

5. Inne wymagania Zamawiającego:
a) dostawa urządzenia bez dodatkowych opłat,
b) demontaż starego urządzenia (dźwigu),
c) wykonanie rusztowań w szybie na czas prowadzenia prac,
d) montaż nowo dostarczonego urządzenia (dźwigu) wraz z osprzętem
i peryferiami,
e) rozruch urządzenia (dźwigu),
f) wykonanie poprawek murarskich w szybie związanych z demontażem
i montażem dźwigów,
g) jednokrotne malowanie szybu, kolor powłoki malarskiej,
h) wykonanie demontażu aktualnie eksploatowanego dźwigu oraz przekazanie do utylizacji,
i) wykonanie niezbędnych prac modernizacyjnych i adaptacyjnych mających na celu dostosowanie istniejących szybów oraz maszynowni do nowo instalowanych dźwigów,
j) montaż innych elementów niezbędnych dla prawidłowej pracy i eksploatacji,
k) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dźwigu.
l) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu stanowiskowej instrukcji obsługi oraz instrukcji konserwacji i eksploatacji dźwigów w języku polskim,
m) zainstalowanie oraz utrzymanie kart SIM łączności głosowej z służbami ratowniczymi w okresie gwarancji,
n) realizacja przedmiotu zamówienia musi się odbywać zgodnie z zasadami BHP i p.poż. Miejsce wykonywania prac musi zostać odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób trzecich, w tym podopiecznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż segment w którym będą wykonywane prace związane z wymianą dźwigu, nie zostanie wyłączony z eksploatacji na czas realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca musi tak zorganizować pracę oraz zabezpieczyć teren, aby w żaden sposób nie zakłócić normalnego funkcjonowania obiektu,
o) przy realizacji zadania Wykonawca zastosuje materiały dopuszczone do obrotu i stosowania w obiektach użyteczności publicznej oraz pełnowartościowe, tj. fabrycznie nowy, dla których wydano odpowiednie świadectwa i certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne lub inne deklaracje zgodności z PN,
p) wykonanie dokumentacji technicznej z wymaganymi przez UDT atestami, certyfikatami itp.,
q) udział przy badaniu technicznym wykonywanym przez UDT oraz doprowadzenie do odbioru oraz wydania decyzji o dopuszczeniu nowego dźwigu do eksploatacji (warunek konieczny),
r) gwarancja i rękojmia na zamontowany dźwig minimum 36 miesięcy.
W ramach umowy Zamawiający wymaga alby podczas okresu gwarancji
i rękojmi Wykonawca wykonywał prace serwisowe bez dodatkowych opłat;
s) podstawowe warunki gwarancji i rękojmi:
. umożliwienie zgłaszania awarii 24 godziny na dobę/ 7 dni w tygodniu;
. w przypadku wady/uszkodzenia uniemożliwiającej lub znaczenie utrudniającej korzystanie z urządzenia (Awaria): czas reakcji 2 godzin od zgłoszenia, czas wznowienia pełnego funkcjonowania dźwigu (lub zmiany statusu awarii na usterkę): 48 godzin od zgłoszenia;
. w przypadku usterki innej niż Awaria: czas reakcji 2 godzin od zgłoszenia, czas usunięcia usterki: 2 dni od zgłoszenia.
t) Wykonawca zapewnia dostępność na rynku przez co najmniej 8 lat części zamiennych, dopuszcza się wymianę na sprzęt lepszy od zaoferowanego.





6. Uwagi końcowe:
Standard i wyposażenie planowanego dźwigu musi być zgodny z wymaganiami dostępności dla osób z niepełnosprawnościami określonymi w obowiązujących przepisać
i normach. W trakcie czynności związanych doborem dźwigów należy uwzględnić w szczególności wymagania ustawy z dnia 19 lipca 2019 r o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
Koszty rejestracji nowego urządzenia przez Urząd Dozoru Technicznego pokrywa Wykonawca.
Przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację zgodnie
z aktualnie obowiązującymi przepisami wykona Wykonawca.
Zamawiający na czas prowadzenia prac przez Wykonawcę zapewni mu dostęp do węzła sanitarnego.
Zamawiający zapewni dostęp do energii elektrycznej oraz wody potrzebnej do realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42414100-2 - Dźwigi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CHMIELEWSKI SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363101056

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 27

7.3.4) Miejscowość: Baniocha

7.3.5) Kod pocztowy: 05-532

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.