eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom"Poprawa warunków obsługi i rozwoju terenów inwestycyjnych wydobycia i przeróbki granitu w Granicznej (Gmina Strzegom) poprzez skomunikowanie z DK 5".



Ogłoszenie z dnia 2023-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Poprawa warunków obsługi i rozwoju terenów inwestycyjnych wydobycia i przeróbki granitu w Granicznej (Gmina Strzegom) poprzez skomunikowanie z DK 5".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748560599

1.5.8.) Numer faksu: 748560516

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Poprawa warunków obsługi i rozwoju terenów inwestycyjnych wydobycia i przeróbki granitu w Granicznej (Gmina Strzegom) poprzez skomunikowanie z DK 5".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d8b979b-090e-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026131/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Poprawa warunków obsługi i rozwoju terenów inwestycyjnych wydobycia i przeróbki granitu w Granicznej (Gmina Strzegom) poprzez skomunikowanie z DK 5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256605

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.9.2023.AJk

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 20296806,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi klasy D1/2 o długości ok. 2580 m wraz ze sporządzeniem dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w formule zaprojektuj i wybuduj.
Zamówienie obejmuje:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej, tj.:
1) projektu budowlanego (projektu zagospodarowania terenu, architektoniczno-budowlanego, technicznego (wykonawczego),
2) projektu budowlanego dla terenów zamkniętych PKP,
3) wykonanie map do celów projektowych,
4) wykonanie wszystkich niezbędnych opracowań projektowych, uzyskanie wszelkich opinii, warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, zgód i decyzji administracyjnych na rzecz Gminy Strzegom: decyzji ZRID z rygorem natychmiastowej wykonalności, koniecznych dla wykonania Kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w PFU w tym w pkt. 3.3.1.,
5) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji w zakresie wynikającym z przepisów prawa.
2. Budowę drogi wraz z ciągiem pieszo-rowerowym oraz towarzyszącą infrastrukturę techniczną wg opracowanej dokumentacji projektowej. Parametry techniczne drogi – droga klasy D1/2 o długość ok. 2580 m, prędkość projektowana 40km/h, obciążenie nawierzchni 115 kN/oś, kategoria ruchu KR4, przekrój drogi jednojezdniowy, szerokość jezdni 5,00 -7,00 m, szerokość pasa ruchu 3,5 m, szerokość pobocza gruntowego 0,75 m. Ciąg pieszo-rowerowy ( dł. ok. 2580 m, szer. 3,0 m i nawierzchni bitumicznej), ścieżka rowerowa (dł. ok. 97 m, szer. 2,0m i nawierzchni bitumicznej) oraz chodnika (dł. ok. 19 m, szer. 2,0 m).
Zakres robót budowlanych obejmuje:
• roboty przygotowawcze i ziemne,
• roboty rozbiórkowe (obiekty kubaturowe oraz liniowe),
• wykonanie oświetlenia
Uwaga! Należy zastosować oprawy oświetleniowe dla ścieżki - pieszo rowerowej LED z redukcją mocy i wyposażone w laserowy sterownik ruchu lub prędkości. Sterowanie oświetleniem za pomocą aplikacji zainstalowanej w laptopie. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oprogramowanie do sterowania oświetleniem wraz z laptopem.
• roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej,
• wykonanie odcinka drogi gminnej klasy D1/2 o nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie skrzyżowania zwykłego:
- z ulicą Aleja Wolska Polskiego (DG110810D) w km 0+000,00
- w m. Graniczna (DP2791D) w km 2+580,18
• przebudowę istniejących dróg w zakresie kolizji z projektowaną drogą i ich dowiązanie do nowego układu komunikacyjnego,
• wykonanie ciągu pieszo – rowerowego,
• wykonanie ścieżki rowerowej,
• wykonanie chodnika długości ok. 18,6 m i szerokości 2,0 m,
• wykonanie miejsca obsługi podróżnych o nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych (kostka betonowa 8cm – szara/kolor) wraz z obiektami małej architektury (drewniana wiata z ławkami i stołem, stół i ławki o minimalnej dł. 2,0 m, kosze na śmieci stalowe z wkładem i daszkiem montowane na stałe do podłoża – 3 szt) oraz miejscem na pojemniki na śmieci i pod kabiny toaletowe,
• wykonanie zjazdów,
• wykonanie przepustów do celów odwodnienia drogi i do celów ekologicznych,
• wykonanie systemu odwodnienia w tym: rowy drogowe wraz z umocnieniem dna i skarp, korytka ściekowe muldowe, ścieki przykrawężnikowe, kanalizację deszczową, urządzenia do oczyszczania wód opadowych, drenaże i inne prace niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania systemu odwodnienia,
• budowa zbiornika wody deszczowej (muldy terenowej) retencyjno-odparowującej o wymiarach dna ok. 20x10 m. Zbiornik należy ogrodzić ogrodzeniem panelowym o wysokości 2,0 m z bramą wjazdową,
• wykonanie reprofilacji, udrożnienia istniejących urządzeń melioracyjnych i odbiorników dla skutecznego odprowadzenia wody z pasa drogowego,
• przebudowa/zabezpieczenie istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z obwodnicą w tym: sieci energetycznych, gazowych teletechnicznych, kanalizacji deszczowej, urządzeń melioracyjnych,
• budowa kanału technicznego,
• wykonanie oznakowania poziomowego i pionowego drogi gminnej i dróg związanych,
• dostawa i montaż urządzeń BRD m. in.: bariery ochronne stalowe, balustrady, słupki prowadzące itp.,
• wykonanie urządzeń ochrony środowiska w tym: zabezpieczenia akustyczne, ogrodzenia ochronno – naprowadzające, osłony antyolśnieniowe, przejścia dla zwierząt,
• uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego w formie decyzji administracyjnej oraz przeprowadzenie na jej podstawie badań archeologicznych,
• wykonanie wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem,
• uzyskanie wymaganych prawem i SWZ decyzji, zezwoleń, zaświadczeń, potwierdzeń, zgłoszeń,
• uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy w trybie art. 54 ustawy Prawo budowlane,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej,
• wykonanie wycinki drzew i krzewów kolidujących z inwestycją. Wycinkę należy wykonać w okresie niekonfliktowym dla gatunków objętych ochroną tj. od 15 października do końca lutego. Usunięcie gałęzi i odrostów z konarów usuniętego drzewa oraz ich utylizacja. Karczowanie pni i korzeni oraz ich utylizacja. Pocięcie konarów drzew na części o długości 0,5 m i przewiezienie do Zakładu Usług Komunalnych w Strzegomiu Aleja Wojska Polskiego 75,
• wykonanie nasadzeń zgodnie z projektem nasadzeń. Materiał roślinny do nasadzeń powinien być kilkukrotnie szkółkowany, powinien być zdrowy, przystosowany do nasadzeń miejskich, musi odznaczać się dobrą jakością tzn. prosty pień drzewa, korona prawidłowo uformowana, charakterystyczna dla gatunku, system korzeniowy prawidłowo wykształcony. Nowo posadzone drzewo należy opalikować. Drzewo stanowiące nasadzenia należy posadzić w doły zaprawione ziemią urodzajną. W przypadku gdy ilość drzew do nasadzenia będzie większa niż jest uwzględniona w inwentaryzacji zieleni i projekcie nasadzeń Zamawiający zakupi i przekaże dodatkową ilość materiału zielonego. W ramach zamówienia Wykonawca jest odpowiedzialny za pielęgnację drzew (w tym podlewanie) w okresie 1 roku od daty odbioru końcowego,
• wykonanie usunięcia jesionu wyniosłego o obwodzie pnia 210 cm rosnącego w obrębie pasa drogowego Al. Wojska Polskiego ( działka nr 245/2 obr. Osiedle Wschód) w terminie do 31 grudnia 2023 r. oraz nasadzenie 2 szt. szkółkowanych drzew liściastych o obwodach pni od 12 cm do 14 cm na wysokości 1 m, w terminie do 30 kwietnia 2024 r. – zgodnie z decyzją nr 213/2022 z dnia 26 września 2022r.
• rekultywacja terenów zajętych pod zaplecza techniczne i socjalne, teren budowy, drogi dojazdowej i wszelkie inne tereny przekształcone przez Wykonawcę,
• wyniesienie i stabilizację granic pasa drogowego,
• roboty wynikające z konieczności podłączenia odcinka do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową uzgodnioną z zarządcą dróg publicznych w zakresie wywołanym budową drogi wojewódzkiej i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań,
• wykonanie napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy,
• wykonanie wzmocnienia podłoża gruntowego i zapewnienie stateczności skarp wykopów i nasypów w zakresie dostosowanym do warunków gruntowo-wodnych,
• wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, wdrożenie docelowej organizacji ruchu,
• zapewnienie obsługi geodezyjnej budowy,
• wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz ze szkicami dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia z wniesieniem do zasobów geodezyjnych.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w SWZ oraz dokumentacji technicznej zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18652536,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42656400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18652536,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260038485

7.3.3) Ulica: Wysoka, ul. Lipowa 5A

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dokumentacja projektowa - Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych TRAKT Włodzimierz Lewowski, Sędzisław 50, 58-410 Marciszów.
Pozostali podwykonawcy nie są znani na etapie składania ofert.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18652536,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.