Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00358775/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
- 2024/BZP 00372283/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00376600/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00380423/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stadionu miejskiego w Wasilkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WASILKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659183
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Białostocka 7
1.5.2.) Miejscowość: Wasilków
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-010
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857185400 wew. 020
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wasilkow.pl, m.siedlecki@wasilkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wasilkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5322701-23cf-11ef-a500-1a0072d5d2bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja stadionu miejskiego w Wasilkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5322701-23cf-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00100449/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja stadionu miejskiego w Wasilkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358775
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSO.271.5.2024.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska o wymiarach 68 m x 105 m o nawierzchni syntetycznej, wraz z jego oświetleniem, odwodnieniem-drenażem i budową przyłącza kanalizacji deszczowej w formule zaktualizuj (zaprojektuj) i wybuduj, przy wykorzystaniu opracowanej dokumentacji projektowej z roku 2019 na „Budowę boiska o nawierzchni syntetycznej na Stadionie Miejskim w Wasilkowie przy ul. Supraślskiej” oraz budowa boiska piłkarskiego o nawierzchni trawiastej o wym. 54 m x 77 m wraz z wykonaniem systemu nawadniania.4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
34928200-0 - Ogrodzenia
4.5.5.) Wartość części: 6911904,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: zadaszenie istniejących kortów tenisowych w formule zaprojektuj i wybuduj o konstrukcji drewnianej w postaci 2 hal łukowych tenisowych (połączonych).4.5.3.) Główny kod CPV: 45223220-4 - Roboty zadaszeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1508414,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i remont budynku szatniowo-sanitarnego, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.Przy harmonogramowaniu prac remontowych uwzględnić należy zapewnienie możliwości korzystania przez Zamawiającego z dwóch szatni (z uwagi na trwające treningi i mecze).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 666204,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6393540 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7582031,19 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w ww. części nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w ww. części nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.