eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Zielona › "Przebudowa dróg gminnych oraz mostu na terenie Gminy Dąbrowa Zielona"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych oraz mostu na terenie Gminy Dąbrowa Zielona”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA ZIELONA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 31

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Zielona

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-265

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343555018

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dabrowazielona.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowazielona.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg gminnych oraz mostu na terenie Gminy Dąbrowa Zielona”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19722db8-3771-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053198/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg gminnych oraz mostu na terenie Gminy Dąbrowa Zielona

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gwdabrowazielona.e-zp.finn.pl/procurements

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gwdabrowazielona.e-zp.finn.pl/procurements

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Systemu E-Zamówienia
Publiczne Gminy Dąbrowa Zielona, (zwanego dalej Systemem e-ZP lub Systemem) dostępnego pod adresem
https://gwdabrowazielona.e-zp.finn.pl/procurements; Korzystanie z systemu e-ZP jest bezpłatne;
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pani/Pan Magda Brzezińska, tel. 34 355 50 18 w. 27, e-mail: m.brzezinska@dabrowazielona.pl; Wykonawca zamierzający złożyć
ofertę w postępowaniu musi posiadać konto w systemie e-ZP; Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji
postępowania nie wymaga posiadania konta w systemie; Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu
sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości
przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości email lub w treści „Wiadomość”). W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w
szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień oraz
przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych funkcji formularzy „Wiadomość” dostępnych
dla każdego zalogowanego Wykonawcy.
Maksymalny rozmiar przesyłanych plików przesyłanych za pośrednictwem systemu e-ZP wynosi 150 MB (tj. złożenia oferty/ wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/ oferty dodatkowej w trybie podstawowym/ oferty ostatecznej/ oferty dodatkowej oraz
wiadomości); W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-ZP użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 42 206 66 07 lub drogą elektroniczną poprzez e-miał
help@finn.pl. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za
pośrednictwem systemu e-ZP, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
m.brzezinska@dabrowazielona.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Dąbrowie Zielonej przy ul. Plac Kościuszki 31, 42-265 Dąbrowa Zielona;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Dąbrowa Zielona jest Pani Paula Majcher-Guzik, email: guzik.prawnik@wp.pl ;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Przebudowa dróg gminnych oraz mostu na terenie Gminy Dąbrowa Zielona” – Numer postępowania: RI.271.I.2.2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) wszelkie dane powierzone przez wykonawcę będą przechowywane przez okres wynikający z zapisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.),
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.I.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zadania pn.: „Przebudowa dróg gminnych oraz mostu na terenie Gminy Dąbrowa Zielona” z możliwością składania ofert częściowych, który obejmuje: część 1: Przebudowa dróg gminnych. Przebudowa drogi gminnej pomiędzy miejscowościami Dąbrowa Zielona – Soborzyce od km 0+000 do 0+800, działka nr ewid. 3681, obr. Dąbrowa Zielona:
Kategoria ruchu KR-1, długość przebudowywanego odcinka drogi 800m, jezdnia szerokości 5,0m, pobocze szerokości 0,75m.
Jezdnia:
- warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej - 4cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 5cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3, - gr. 20 cm E2>=80MPa,
- warstwa mrozochronna z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym - 22cm.
Pobocze:
- mieszanka z kruszywa łamanego niezwiązanego C90/3, frakcja 4÷31,5mm, gr. 20 cm po zagęszczeniu mechanicznym w stanie wilgotnym,
- warstwa odsączająca z piasku gr. 20 cm po zagęszczeniu.
Roboty ziemne:
- korytowanie pod konstrukcje nawierzchni,
- nadmiar gruntu do wywiezienia w miejsce wskazane przez inwestora.

Przebudowa drogi gminnej pomiędzy miejscowościami Dąbrowa Zielona – Soborzyce od km 0+800 do 1+610, działka nr ewid. 3681, obr. Dąbrowa Zielona:
Kategoria ruchu KR-1, długość przebudowywanego odcinka drogi 810m, jezdnia szerokości 5,0m, pobocze szerokości 0,75m.
Jezdnia:
- warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej - 4cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 5cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3, - gr. 20 cm E2>=80MPa,
- warstwa mrozochronna z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym - 22cm.
Pobocze:
- mieszanka z kruszywa łamanego niezwiązanego C90/3, frakcja 4÷31,5mm, gr. 20 cm po zagęszczeniu mechanicznym w stanie wilgotnym,
- warstwa odsączająca z piasku gr. 20 cm po zagęszczeniu.
Roboty ziemne:
- korytowanie pod konstrukcje nawierzchni,
- wykopy liniowe związane z remontem istniejącego rowu przydrożnego obustronnego (odmulenie, wyprofilowanie dna i skarp),
- nadmiar gruntu do wywiezienia w miejsce wskazane przez inwestora.
Przebudowa drogi gminnej pomiędzy miejscowościami Dąbrowa Zielona – Soborzyce, działka nr ewid. 3681, obr. Dąbrowa Zielona, działka nr ewid. 841, obr. Soborzyce:
Kategoria ruchu KR-1, długość przebudowywanego odcinka drogi 800m, jezdnia szerokości 5,0m, pobocze szerokości 0,75m.
Jezdnia:
- warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej - 4cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 5cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3, - gr. 20 cm E2>=80MPa,
- warstwa mrozochronna z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym - 22cm.
Pobocze:
- mieszanka z kruszywa łamanego niezwiązanego C90/3, frakcja 4÷31,5mm, gr. 20 cm po zagęszczeniu mechanicznym w stanie wilgotnym,
- warstwa odsączająca z piasku gr. 20 cm po zagęszczeniu.
Roboty ziemne:
- korytowanie pod konstrukcje nawierzchni,
- wykopy liniowe związane z remontem istniejącego rowu przydrożnego obustronnego (odmulenie, wyprofilowanie dna i skarp),
- nadmiar gruntu do wywiezienia w miejsce wskazane przez inwestora.

Przebudowa drogi gminnej pomiędzy miejscowościami Dąbrowa Zielona – Soborzyce, działki nr ewid. 841, 3692, 1986 obr. Soborzyce:
Kategoria ruchu KR-1, długość przebudowywanego odcinka drogi 800m, jezdnia szerokości 5,0m, pobocze szerokości 0,75m.
Jezdnia:
- warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej - 4cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 5cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3, - gr. 20 cm E2>=80MPa,
- warstwa mrozochronna z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym - 22cm.
Pobocze:
- mieszanka z kruszywa łamanego niezwiązanego C90/3, frakcja 4÷31,5mm, gr. 20 cm po zagęszczeniu mechanicznym w stanie wilgotnym,
- warstwa odsączająca z piasku gr. 20 cm po zagęszczeniu.
Roboty ziemne:
- korytowanie pod konstrukcje nawierzchni,
- nadmiar gruntu do wywiezienia w miejsce wskazane przez inwestora.

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dąbrowa Zielona na działce nr ewid. 975/1, obręb Dąbrowa Zielona, gm. Dąbrowa Zielona (ul. Słoneczna):
Kategoria ruchu KR-1, długość przebudowywanego odcinka drogi ok. 238m, jezdnia szerokości 5,0m, pobocze szerokości 0,75m.
Jezdnia:
- warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej - 4cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 5cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3, - gr.20 cm, E2>=80MPa,
- warstwa mrozochronna z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym - 22cm.
Na połączeniu ze zjazdami należy stosować krawężnik (15x22)cm z zaokrągloną główką na ławie betonowej z oporem – światło krawężnika: 2cm.
Zjazdy:
- betonowa kostka brukowa - 8cm,
- podsypka cem.-piaskowa gr. 3 cm (1:4),
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3, - gr. 20 cm,
- warstwa odsączająca z piasku gr. 20 cm po zagęszczeniu.
Obramowanie zjazdów wykonać obrzeżem betonowym (8x30)cm na ławie betonowej. Od strony jezdni ulicy należy stosować krawężnik (15x22)cm z zaokrągloną główką – światło krawężnika: 2cm.
Dojście:
- betonowa kostka brukowa - 8cm,
- podsypka cem.-piaskowa gr. 3 cm (1:4),
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3, - gr. 15 cm.
Wszystkie krawędzie należy obramować obrzeżem betonowym (8x30)cm na ławie betonowej.
Pobocze:
- mieszanka z kruszywa łamanego niezwiązanego C90/3, frakcja 4÷31,5mm, gr. 20 cm po zagęszczeniu mechanicznym w stanie wilgotnym,
- warstwa odsączająca z piasku gr. 20 cm po zagęszczeniu.
Pod poboczem, po zachodniej części drogi - drenaż (0,3x0,3m z kruszywa łamanego frakcja 31,5-63,0mm otoczony geowłókniną.
Roboty ziemne:
- korytowanie pod konstrukcje nawierzchni,
- odkrywki istniejących sieci uzbrojenia podziemnego w celu ich zabezpieczenia,
- nadmiar gruntu do wywiezienia w miejsce wskazane przez inwestora.

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dąbrowa Zielona na działkach nr ewid. 787, 840, 898, 906 i 907 obręb Dąbrowa Zielona, gm. Dąbrowa Zielona (ul. Zielona):
Kategoria ruchu KR-3, długość przebudowywanego odcinka drogi 788m, jezdnia szerokości 5,0m, pobocze szerokości 0,75m.
Jezdnia:
- warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 4cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5cm,
- warstwa podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego gr. 7cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3, gr. 20 cm E2>=100MPa
- podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym gr. 18cm, E2 >=50MPa,
- warstwa ulepszonego podłoża z gruntu niewysadzinowego o CBR >=20% - 25cm.
Na połączeniu ze zjazdem z kostki betonowej należy stosować krawężnik (15x22)cm z zaokrągloną główką na ławie betonowej z oporem – światło krawężnika: 2cm.
Zjazdy:
- mieszanka z kruszywa łamanego niezwiązanego C90/3, frakcja 4÷31,5mm,
- gr. 30 cm po zagęszczeniu mechanicznym w stanie wilgotnym,
- warstwa odsączająca z piasku gr. 20 cm.
Zjazd do oczyszczalni ścieków (dz nr ewid. 796):
- betonowa kostka brukowa - 8cm
- podsypka cem.-piaskowa gr. 3 cm (1:4),
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3 - 40cm, E2>=100MPa,
- warstwa ulepszonego podłoża z gruntu niewysadzinowego o CBR >=20% - 45cm.
Obramowanie zjazdu wykonać krawężnikiem (15x30)cm bez ścięcia na ławie betonowej z oporem.
Od strony jezdni ulicy należy stosować krawężnik (15x22)cm z zaokrągloną główką – światło krawężnika: 2cm.
Pobocze:
- mieszanka z kruszywa łamanego niezwiązanego C90/3, frakcja 4÷31,5mm, gr. 20 cm po zagęszczeniu mechanicznym w stanie wilgotnym
- warstwa odsączająca z piasku gr. 20 cm po zagęszczeniu.
Roboty ziemne:
- korytowanie pod konstrukcje nawierzchni,
- odkrywki istniejących sieci uzbrojenia podziemnego w celu ich zabezpieczenia,
- nadmiar gruntu do wywiezienia w miejsce wskazane przez inwestora.

Zakres prac obejmuje również wykonanie i montaż tablic pamiątkowych „Polski Ład” zgodnych z wytycznymi programu i uzgodnionych z Zamawiającym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria Oceny Ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu kluczowego

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i jakości na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zadania pn.: „Przebudowa dróg gminnych oraz mostu na terenie Gminy Dąbrowa Zielona” z możliwością składania ofert częściowych, który obejmuje: część 2: Przebudowa mostu.
Przebudowa mostu w ciągu drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 273 na przepust w m. Raczkowice:
Zakres budowy obiektu obejmuje następujące prace:
• rozbiórkę pozostałości istniejącego obiektu mostowego;
• wytyczenie projektowanego przepustu,
• zabezpieczenie placu budowy,
• wykonanie wykopu pod przepust,
• zabezpieczenie wykopu przed napływem wody na czas wykonania przepustu,
• wykonanie ławy fundamentowej z betonu;
• ustawienie elementów prefabrykowanych przepustu,
• montaż taśm uszczelniających,
• wykonanie płyty zespalającej,
• wykonanie żelbetowej konstrukcji ścian czołowych,
• zaizolowanie powierzchni stykających się z gruntem,
• izolacje, zabezpieczenia antykorozyjne,
• wykonanie zasypki obiektu,
• wykonanie nawierzchni drogowej nad przepustem,
• montaż balustrad nad wlotem i wylotem,
• ułożenie warstwy ziemi mineralnej,
• umocnienie skarp i dna cieku / rowu,
• uporządkowanie terenu robot.
Wykonawca musi opracować Projekty Technologiczne dla każdego z asortymentów robot. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowość Projektów Technologicznych i wykonanie robot zgodnie z opracowaną przez siebie technologią robot.
Należy wykonać następujące opracowania robocze:
- harmonogram robót,
- technologię wykonywania rozbiórki istniejących elementów mostu,
- technologię wykonywania wykopów pod fundamenty,
- wykonanie grodzy na wlocie i wylocie z przepustu (przed początkiem i końcem umocnienia dna rzeki) np. w postaci drewnianej ścianki szczelnej oraz przejęcie wody rzeki Kanał Lodowy przez tymczasowy rurociąg o średnicy około 1,0 m,
- zabezpieczenie wykopu przed napływem wody na czas wykonania przepustu,
- projekt rusztowań roboczych i pomocniczych,
- projekt deskowania wraz z betonowaniem,
- technologię betonowania ścian czołowych,
- opracowania i projekty wyszczególnione w Specyfikacjach Technicznych.
Podstawowe dane techniczne projektowanego przepustu:
- światło poziome 3,50 m,
- światło pionowe ~1,51 m,
- długość przepustu dołem 5,70 m,
- całkowita szerokość obiektu (w świetle gzymsów) 6,00 m,
- kąt skrzyżowania przepustu z osią drogi 90º,
- rzędna osi jezdni w osi przepustu 226,85,
- rzędna dna koryta cieku na wlocie do przepustu 224,50,
- rzędna dna koryta cieku na wylocie z przepustu 224,47,
- pochylenie podłużne dna koryta cieku w przepuście ~0,5%
Zakres prac obejmuje również wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej „Polski Ład” zgodnej z wytycznymi programu i uzgodnionej z Zamawiającym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej

45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu kluczowego

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i jakości na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dotyczy cz1. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ
7.4.1 doświadczenie wykonawcy:
Dotyczy części 1: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał
co najmniej: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi w rozumieniu art. 4 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 320) o wartości robót co najmniej 500 000,00 zł brutto;
7.4.2 kwalifikacje zawodowe kadry technicznej: Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej jedną osobą posiadającą prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane tj.: kierownikiem budowy - 1 osoba posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: drogowej bez ograniczeń, która w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy w odniesieniu do minimum 1 roboty budowlanej obejmującej remont, przebudowę lub budowę drogi w rozumieniu art. 4 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 320) o wartości robót min 500 000,00 zł.
Dotyczy cz2. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ
7.4.1 doświadczenie wykonawcy:
Dotyczy części 2: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał
co najmniej: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogowego obiektu inżynierskiego w rozumieniu art. 4 pkt 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 320) o wartości robót co najmniej 300 000,00 zł brutto;
7.4.2 kwalifikacje zawodowe kadry technicznej: Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej jedną osobą posiadającą prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane tj.: kierownikiem budowy - 1 osoba posiadającą uprawnienia do kierowania robotami
w specjalności: drogowej i mostowej bez ograniczeń, która w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy w odniesieniu do minimum 1 roboty budowlanej obejmującej remont, przebudowę lub budowę drogowego obiektu inżynierskiego w rozumieniu art. 4 pkt 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 320) o wartości robót min 300 000,00 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odpowiednio załącznik nr 2a, 2b. Na wezwanie oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji
zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia załącznik nr 5.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu odpowiednio załącznik nr 2a, 2b. Na wezwanie 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty (załącznik nr 3a);
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik 4a);
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca
wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia
pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu
siedziby, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania Pełnomocnictwo
powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem
osobistym.
Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia
notariusza.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy,
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego; Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w pozostałych wypadkach określonych w przepisie art. 455 ustawy PZP; usunięcie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie jej zapisów w celu jej jednoznacznej interpretacji;Dopuszcza się możliwość podwyższenia lub obniżenia wynagrodzenia w przypadku mającej wpływ na koszty wykonania
Przedmiotu umowy zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego. b) wysokości minimalnego
wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy. c) zasad
podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne. d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa
w ustawie.
Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów
związanych z realizacją Umowy z uwzględnieniem następujących reguł:
a) podstawą do ustalenia poziomu zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia jest wskaźnik
cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statycznego obowiązujący w
miesiącu, w którym upłynął termin składania ofert,
b) minimalny poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów wyliczony w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług
konsumpcyjnych wskazany w ust. 6a) powyżej, uprawniający strony Umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 5
punktów procentowych;
c) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający wynosi 2% wartości netto wynagrodzenia
określonego w § 2 ust. 1 Umowy.
Zmiana na stanowisku kierownika budowy/robót. Zmiana terminu wykonania zamówienia. Zmiana rodzaj i zakres oraz
szczegóły realizacji umowy i warunki ich wprowadzenia określone zostały odpowiednio w projekcie umowy stanowiącym
załącznik nr 6a i 6b

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez System e-ZP. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Postępowanie” z poziomu sekcji „Akcje w postępowaniu”, „złóż ofertę” widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przewiduje unieważnienie części 2 postępowania z uwagi na okoliczność korekty zakresu Inwestycji objętej dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Gmina Dąbrowa Zielona złożyła wniosek o korektę zakresu Inwestycji i zmianę tej części zamówienia. Jej wykonanie, uzależnione będzie od rozpatrzenia ww. wniosku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.