Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00271793/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
- 2023/BZP 00281364/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Pszczółki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczółki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pomorska 18
1.5.2.) Miejscowość: Pszczółki
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-032
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pszczolki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7a637f9-003e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Pszczółki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7a637f9-003e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061950/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Pszczółki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271793
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPZ.271.1.7.2023.EK/AG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6975394,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I1. Budowa sieci wodociągowej w ul. Miedzianej, Platynowej i ul. Żuławskiej
w miejscowości Skowarcz.
Sieć zostanie wykonana z rur PE100-Ø110x6,6mm, SDR17, PN10, PE100-Ø 90x5,4mm, SDR17, PN10, PE100-Ø 63x3,7mm, SDR17, PN10.
Sieć będzie układana przeważnie na głębokości 1,60 m od powierzchni gruntu do osi rurociągu za wyjątkiem przegłębień wynikających z ukształtowania terenu (skarpy, rowy, drogi itp.).
Całkowita długość sieci wodociągowej wynosi ok. 910 m.
- Sieć wodociągowa z rur PE100-Ø110x6,6mm SDR17, PN10 L, ok. 540 m,
- Sieć wodociągowa z rur PE100-Ø 90x5,4mm, SDR17, PN10 L, ok. 187 m,
- Sieć wodociągowa z rur PE100-Ø 63x3,7mm, SDR17, PN10 L, ok. 183 m.
Uzbrojenie sieci stanowią:
-1 x zasuwa żeliwna kołnierzowa DN 100 mm,
- 1 x zasuwa żeliwna kołnierzowa DN 80 mm,
- 1 x trójniki równoprzelotowy PE Ø 110/110/110 mm,
- 4 x trójniki redukcyjny PE Ø 110/90/110 mm,
- 5 x nawiertka NWZ Ø 110/63mm + zasuwa odcinająca dn50mm,
- 1 x redukcja PE Ø 110/90mm,
- 5 x korek odcinający Ø 63mm,
- 5 x hydrant p.poż. żeliwny dn 80 mm naziemny – zmiana do projektu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ. Załączony przedmiar (załącznik nr 11 do SWZ) jest jedynie pomocniczy, a wycena powinna zostać dokonana w oparciu o dokumentację projektową.
2. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Miedzianej, ul. Złotej, ul. Srebrnej, ul. Diamentowej, ul. Platynowej, ul. Piaskowej, ul. Żuławskiej oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej wraz z przepompownią P2 w ul. Piaskowej w miejscowości Skowarcz.
Prace wykonawcze dot. budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Miedzianej, ul. Złotej, ul. Srebrnej, ul. Diamentowej, ul. Platynowej i ul. Piaskowej będą prowadzone wraz z przejściami pod drogą powiatową w ul. Żuławskiej.
Sieć zostanie wykonana z rur PVC Ø160mm i Ø200mm SN8 oraz z rur PE100 – Ø90mm, SDR17, PN10 (tłoczny).
Dodatkowo przy ul. Piaskowej zostanie wykonana przepompownia P2 wraz ogrodzeniem.
Całkowita długość kanalizacji grawitacyjnej wynosi ok. 4.800 m.
Kanalizacja grawitacyjna PVC SN8 Ø 160mm ze ścianką litą Lks, ok. 1.803 m, kanalizacja grawitacyjna PVC SN8 Ø 200mm ze ścianką litą Lks, ok. 2.603 m, kanalizacja tłoczna PE100-Ø90x5,4mm SDR17 PN10 Lks, ok. 393 m.
Prace w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej wraz z przepompownią P2 w ul. Piaskowej w Skowarczu, dot. rurociągu tłocznego PE 100 fi 90x5,4 mm SDR 17, PN10 od P2 z przejściem przewiertem pod ul. Żuławską i włączeniem się do studni w ul. Żuławskiej.
Przepompownia powinna mieścić się w zbiorniku wykonanym z polimerobetonu z włazem 800x800 ze stali kwasoodpornej ocieplonym pianką poliuretanową i uszczelnionym porowatą gumą EPDM, z fabrycznie zamontowanym zamkiem oraz sygnalizacją otwarcia włazu.
Należy wykonać oświetlenie lampą LED oraz ogrodzenie przepompowni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ. Załączony przedmiar (załącznik nr 11 do SWZ) jest jedynie pomocniczy, a wycena powinna zostać dokonana w oparciu o dokumentację projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 6052473,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IIBudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Jaśminowej w Pszczółkach.
Zadanie dotyczy budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej 200PVC o długości – 210 m z włączeniem do istniejącej sieci w ul. Jaśminowej.
Trasa projektowanej sieci prowadzi w drodze gminnej oraz w terenach prywatnych.
Projektowana sieć biegnie w terenie utwardzonym oraz częściowo zaprojektowano w terenie nieutwardzonym.
Na trasie projektowanej sieci występują skrzyżowania z istniejącą infrastrukturą podziemną.
Na terenie inwestycji występują grunty rodzime w postaci torfów oraz wysoki poziom wód gruntowych. Projektowaną sieć należy wykonać wykopem otwartym.
Teren po wykopie należy zagęścić na całej szerokości i długości naturalnym kruszywem łamanym na głębokość min. 30 cm. Wymagany wskaźnik zagęszczenia 0,98-1,00. Należy odtworzyć nawierzchnię drogi z kruszywa naturalnego.
Na całej długości projektowanej sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej przewiduje się wymianę gruntu na piaskowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ. Załączony przedmiar (załącznik nr 11 do SWZ) jest jedynie pomocniczy, a wycena powinna zostać dokonana w oparciu o dokumentację projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 438733,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i budowa kanalizacji sanitarnej na terenie miejscowości Skowarcz w ul. Bursztynowej, ul. Turkusowej, ul. Łąkowej, ul. Miętowej, ul. Rumiankowej, ul. Ziołowej, ul. Świetlikowej.Zadanie dotyczy zaprojektowania i wybudowania:
a) kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o łącznej długości około 1.950 m, w zakresie średnic 200 mm na terenie miejscowości Skowarcz w ul. Bursztynowej, ul. Turkusowej, ul. Łąkowej, ul. Miętowej, ul. Rumiankowej, ul. Ziołowej, ul. Świetlikowej oraz kanału tłocznego o długości około 360 m
w ul. Ziołowej i ul. Rumiankowej (prace projektowe i wykonawcze nie obejmują przyłączy do nieruchomości);
b) 2 sztuk przepompowni ścieków sanitarnych z odcinkami kanalizacji tłocznej i zasileniem z sieci energetycznej.
Roboty należy zaprojektować i wykonać w szczególności w oparciu o:
- Program Funkcjonalno-Użytkowy i erratę do PFU;
- aktualne przepisy i normy;
- warunki techniczne wydane przez Urząd Gminy w Pszczółkach;
- inne dokumenty wymienione w PFU.
Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia :
- należy wykonać kompletną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego Pozwolenia na Budowę lub Zgłoszenia Robót Budowlanych (Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne upoważnienie) oraz zrealizować roboty niezbędne do osiągnięcia celów opisanych Programie Funkcjonalno–Użytkowym (PFU);
- Wykonawca zobowiązany jest konsultować i uzgadniać dokumentację projektową z Zamawiającym, na każdym etapie projektowania. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym projektowanych rozwiązań technologicznych i materiałowych, a także do uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu budowlanego przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę oraz projektów technicznych i wykonawczych przed ich odbiorem;
- wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych do realizacji inwestycji, między innymi dokumentacji geologiczno-inżynieryjnej uwzględniającej warunki hydrogeologiczne, operatu wodnoprawnego z uzyskaniem decyzji wodnoprawnej, projektów odtworzenia nawierzchni, projektów usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną, uzyskanie mapy do celów projektowych czy projektu zasilenia elektrycznego przepompowni;
- wybudowanie wyżej wskazanych sieci i przepompowni ścieków wraz z odtworzeniem istniejących nawierzchni i przywróceniem terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) oraz erracie do PFU stanowiących załącznik nr 12 do SWZ. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian do założeń Programu funkcjonalno-użytkowego po wcześniejszym uzgodnieniu
z Zamawiającym.
Wykonawca będzie występował z upoważnienia Zamawiającego w celu uzyskania wszelkich dokumentów, uzgodnień i decyzji administracyjnych.
Wartość dokumentacji projektowej musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 2088529,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4837029,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11895765,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4837029,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo "HYDRO-SERWIS" Stanisław Mielewczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421004465
7.3.3) Ulica: Rokity 57
7.3.4) Miejscowość: Rokity
7.3.5) Kod pocztowy: 77-123
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "HYDRO-SERWIS" STANISŁAW MIELEWCZYK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "HYDRO-SERWIS" STANISŁAW MIELEWCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4837029,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467033,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Marian Marszałkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5890003933
7.3.3) Ulica: Akacjowa 24
7.3.4) Miejscowość: Glincz
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Komunalnych Marian Marszałkowski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Komunalnych Marian Marszałkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3198000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3604752,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3198000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "ARS" Arkadiusz Stubba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931023098
7.3.3) Ulica: Świerkowa 7
7.3.4) Miejscowość: Kolnik
7.3.5) Kod pocztowy: 83-032
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "ARS" ARKADIUSZ STUBBA KOLNIK, UL. ŚWIERKOWA 7 83-032 PSZCZÓŁKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3198000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.