eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › DZP.26.93.2024 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DZP.26.93.2024 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administrowanie nieruchomościami komunalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DZP.26.93.2024 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b4ad9ec-0dd9-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393120

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002188/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Rozbiórki budynków 8 etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317786

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.93.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Żeromskiego 55, Przedwiośnie 46, Przybyszewskiego 12:
• Usunięcie bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa dla życia i zdrowia ludzi lub mienia (w oparciu o art. 31a Prawa Budowlanego) poprzez wykonanie rozbiórki do poziomu 0,3 m nad poziom gruntu nieużytkowanych budynków gospodarczych (nr geodezyjny 503 i 504) położonego na nieruchomości przy ul. Żeromskiego 55 w Łodzi (dz. ew. nr 153, obręb P-19) oraz wykonanie prac dodatkowych zgodnie z OPZ. Kubatura budynku: ok. 248,00 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
• Usunięcie bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa dla życia i zdrowia ludzi lub mienia (w oparciu o art. 31a Prawa Budowlanego) poprzez wykonanie rozbiórki do poziomu 0,3 m nad poziom gruntu nieużytkowanego budynku gospodarczego (nr geodezyjny 92) położonego na nieruchomości przy ul. Przedwiośnie 46 w (dz. ew. nr 216, obręb B-25) oraz wykonanie prac dodatkowych zgodnie z OPZ. Kubatura budynku: ok. 75 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
• Zabezpieczenie pozostałości po nieużytkowanym budynku użytkowym (w oparciu o art. 31a Prawa Budowlanego) niezaewidencjonowanym w bazie EGiB położonego na nieruchomości przy ul. Przybyszewskiego 12 w Łodzi (dz. ew. nr 36/2, obręb G-3) oraz wykonanie prac dodatkowych zgodnie z OPZ, pismem WUAO znak WUOZ-ZN. 5181.65.2024.TK. Kubatura obiektu: ok. 5000 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 360617,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Limanowskiego 22, Zarzewska 4
• Rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących dot. trzech budynków mieszkalnych (front, pierwsza prawa oficyna, druga prawa oficyna) i dwóch budynków gospodarczych znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Limanowskiego 22 (działka nr 244/1 i 224/2, obręb B-46), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 1922/2023 z dn. 29.08.2023 r., decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-II.2301.2023 z dnia 14.12.2023 r. Kubatura obiektów: ok. 6400 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
• Rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących dot. budynku gospodarczego lewej oficyny znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Zarzewskiej 4 (działka nr 85, obręb G-3) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2626/2023 z dn. 05.12.2023 r., decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-IV.586.2024 z dnia 22.03.2024 r., pismem WUOZ znak WUOZ-ZN.5181.85.2023.TK, dokumentacją techniczną i OPZ dot. pergoli. Kubatura obiektu: ok. 580 m3.. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 1077146,79 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Brzóski 61, Zgierska 42, Reja 7
• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” budynku mieszkalnego (nr geod. 373) znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Brzóski 61 (działka nr 240, obręb B-28) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 704/2024 z dnia 10.04.2024 r. Kubatura obiektów: ok. 550 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” budynku mieszkalnego (nr geod. 1810) znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Zgierskiej 42 (działka nr 189/1, obręb B-47) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 362/2024 z dnia 27.02.2024 r. Kubatura obiektu: ok. 3920 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” budynku gospodarczego (nr geod. 390) znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Reja 7 (działka nr 176/58, obręb B-50), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 9202/VII/18 z dnia 24.08.2018 r. Kubatura obiektu: ok. 120 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 296593,29 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Rzgowska 40, Rzgowska 68, Podgórna b.n.
• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” budynku mieszkalnego (nr geod. 340) znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 40 (działka nr 9/1, obręb G-14), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 364/2024 z dnia 27.02.2024 r. Kubatura obiektu: ok. 500 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” dwóch budynków mieszkalnego wielorodzinnego frontowego (nr 132) i budynku gospodarczego oficyny poprzecznej (nr 133) znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 68 (działka nr 73, obręb G-14) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 790/2024 z dnia 19.04.2024 r.
Kubatura obiektów: ok. 2381 m3.nOpis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” dwóch budynków gospodarczych (komórek lokatorskich) znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Podgórnej b.n. (działka nr 310/2, obręb G-5), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 812/2024 z dnia 25.04.2024 r. Kubatura obiektów: ok. 830 m3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 410869,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360749,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579330,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360749,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZWZ Pirek Sławomir Pirek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7711970831

7.3.4) Miejscowość: Gomulin-Kolonia

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360749,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457338,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 824100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 457338,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZWZ Pirek Sławomir Pirek 97-371 Gomulin-Kolonia, ul. Trybunalska 9

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7711970831

7.3.4) Miejscowość: Gomulin-Kolonia

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 457338,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256824,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256824,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUR DEVELOPMENT ŁUKASZ SOŁOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9820273894

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256824,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368877,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368877,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUR DEVELOPMENT ŁUKASZ SOŁOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9820273894

7.3.4) Miejscowość: Łódź,

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368877,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.