Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00326344/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku leśniczówki leśnictwa Marynin o nr inw. 165/168 - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690026999
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tomasza Michałka 48
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 242-61-45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lezajsk@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lezajsk.krosno.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lezajsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku leśniczówki leśnictwa Marynin o nr inw. 165/168 - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3e4c9f7-2b92-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00414897/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont budynku leśniczówki leśnictwa Marynin o nr inw. 165/168 - postępowanie II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 90540 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku leśniczówki leśnictwa Marynin o nr inw. 165/168 – II postępowanie
Lokalizacja: Wólka Niedźwiedzka 534, 36-050 Sokołów Małopolski
W ramach remontu budynku leśniczówki leśnictwa Marynin planuje się:
- remont wejścia do kancelarii od zewnątrz, tj.: rozebranie istniejącego pokrycia z blachy i montaż pokrycia daszka nad wejściem blachą panelową gontową, wymianę okładziny schodów zewnętrznych, wymianę oświetlenia, wymianę drzwi zewnętrznych wejściowych wraz z ościeżnicami,
- remont wiatrołapu. tj.: rozebranie posadzek z płytek, wymianę drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, wymianę instalacji elektrycznej, gruntowanie, szpachlowanie i malowanie ścian, wykonanie posadzek z płytek ceramicznych,
- remont łazienki, tj.: demontaż istniejącej armatury oraz płytek ściennych i podłogowych, wymianę instalacji elektrycznej, wykonanie izolacji, gruntowanie podłoży, malowanie ścian, układanie płytek podłogowych i ściennych, montaż kompletnej armatury łazienkowej,
- remont pomieszczenia kancelarii, tj.: wymianę drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, demontaż posadzek z płytek, wymianę instalacji elektrycznej i oświetlenia, gruntowanie podłoży i malowanie ścian, układanie płytek podłogowych, obudowę kominka płytami gipsowo-kartonowymi wraz z obróbką i malowaniem, zakup i montaż wkładu kominkowego, zakup wyposażenia biurowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, tj.: załącznik nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95190,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95190,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95190,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remonty Budowlane PIOTR Piotr Małys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020032816
7.3.4) Miejscowość: Jarocin nr 86a
7.3.5) Kod pocztowy: 37-405
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Remonty Budowlane PIOTR Piotr Małys
jakie przetargi wygrała firma
Remonty Budowlane PIOTR Piotr Małys
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95190,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Dostawa kruszywa na szlaki zrywkowe w 2025 roku
- Dostawa rękawic diagnostycznych
- Budowa wiaty służącej celom gospodarki leśnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.