Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00330705/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
- 2023/BZP 00341142/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00343665/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-07
- 2023/BZP 00349648/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zielona Strefa Relaksu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ornontowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257759
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 26a
1.5.2.) Miejscowość: Ornontowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-178
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ornontowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/105/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zielona Strefa Relaksu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89b9a6ef-2d21-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015880/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zielona Strefa Relaksu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330705
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWRZP.271.00024.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest dostawa i montaż elementów małej architektury wraz z wykonaniem na podstawie wizualizacji zagospodarowania działek gminnych 2054/26 oraz 2055/26 Zielonej Strefy Relaksu.
Dostawa i montaż elementów małej architektury obejmuje tężnie solankową wraz z ławkami, koszami na śmieci i domkami dla owadów oraz zagospodarowanie terenu zieleni.
Tężnia solankowa powinna być wyposażona w panele słoneczne o łącznej mocy 450W
- nie wymagać podłączenia do żadnych sieci.
Wymagania w zakresie tężni:
- akumulator buforowy o pojemnościach 80 Ah,
- wysokość 3300 mm,
- średnica zewnętrzna: 3700 mm,
- pojemność zbiornika na solankę min. 1000 L,
- ilość miejsc siedzących:10,
- czujnik obecności tj. system automatycznego wykrywania obecności osób chcących skorzystać z tężni (tężnia powinna generować aerozol solankowy jednie w czasie, gdy w pobliżu są ludzie),
- moduł ładowania: 4 gniazda do ładowania telefonów komórkowych / tabletów,
- system zdalnego informowania o awarii urządzenia, bądź o kończącej się solance,
- oświetlenie dynamiczne, sterowane mikrokontrolerem pozwalające na ustawienie różnych wersji animacji świetlnych.
Tężnia powinna generować aerozol solankowy w ilości min. do 7 litrów/godzinę.
Nawierzchnia pod tężnią powinna być wykonana z nawierzchni mineralnej (wodoprzepuszczalnej) z obrzeżami.
Przez wykonanie nawierzchni mineralnej rozumie się: zakup materiałów składowych, transport
z dostawą, wytyczenie, wykonanie podbudowy oraz nawierzchni właściwej.
Przez pojęcie obrzeża betonowego rozumie się zakup materiałów składowych, transport
z dostawą, wytyczenie, montaż obrzeży w betonowej podbudowie.
Dostawa i montaż tężni solankowej obejmuje również pierwsze pełne napełnienie solanką.
Miejsce realizacji zlokalizowane jest pomiędzy ulicą Orzeską, a istniejącym placem zabaw i siłownią. Jego ukształtowanie jest zróżnicowane pod względem wysokościowym – charakteryzuje się licznymi nierównościami. Nieopodal obszaru znajduje się zabytkowy park gminny. Teren przeznaczony pod inwestycje jest terenem Gminnym o charakterze ogólnodostępnym. Obszar nie jest ogrodzony. Zgodnie z zapisem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przyjętym uchwałą z dnia 21 listopada 2019 r. nr XIII/109/19 działki 2054/26 oraz 2055/26 mają symbol ZP – tereny zieleni urządzonej, dla których podstawowym przeznaczeniem jest zieleń urządzona w postaci parków skwerów, ciągów zielni towarzyszących terenom mieszkaniowym i terenom komunikacji wraz z przynależnym zagospodarowaniem terenu. Planowa inwestycja jest zgodna z planem zagospodarowania przestrzennego.
Usługa nasadzeń będzie polegała na zagospodarowaniu terenu zieleni w rośliny zieleni ozdobnej, dobranej pod względem atrakcyjności kwiatów i liści m.in. Hortensji bukietowej, Lilak Meyera, czy Sosny. Pozostały teren ma zostać zagospodarowany zielenią o charakterze izolacyjnym w postaci drzew (duże sadzonki o obwodzie 12 – 14 cm ) i krzewów tworzących większe grupy (trzmielina pospolita, kruszyna pospolita, lilak węgierski, kalina koralowa). Krzewy będą pełnić funkcje strefy „buforowej” pomiędzy drogą powiatową, a „Zieloną Strefą Relaksu”. W ramach usługi nasadzeń jest również utworzenie łąk kwietnych składających się z takich gatunków jak: bodziszek Rozanne, jastrun wielki „Banana Cream” oraz krokusy. Powyższa zieleń ozdobna urozmaici powierzchnię trawnika w okresie wiosennym. W pobliżu tężni (znajdującej się w centralnym miejscu) należy postawić domki dla owadów (zapylaczy), które zwiększą bioróżnorodność na tym obszarze oraz stanowić będą ciekawy element edukacyjny dla dorosłych oraz dzieci.
Usługa nasadzeń drzew i zielni ozdobnej obejmuje: zakup, transport z dostawą i wytyczeniem na miejscu, wykopanie dołów z zaprawą ziemią żyzną, posadzenie.
Usługa nasadzeń krzewów (bariera izolacyjne) obejmuje: zakup, transport z dostawą i wytyczeniem na miejscu, wykopanie dołów z zaprawą ziemią żyzną, posadzenie, opalikowanie po 3 paliki + poprzeczki + taśma, wykonanie misy i ściółkowanie korą.
Dodatkowo Wykonawca winien wykonać częściowa regenerację trawnika oraz częściowe uzupełnienie ziemi i trawy przy nowych ścieżkach.
Szczegóły zostały ujęte w załączniku nr 4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Ścieżka prowadząca do tężni wykonana ma zostać z nawierzchni mineralnej (wodoprzepuszczalnej) około 70 m2 wraz z obrzeżami.
Po zakończonej realizacji Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia w miejscu realizacji zadania tablicy pamiątkowej zgodniej z dokumentem „Zasady oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.
Charakterystyka tablicy informacyjnej:
- wymiary: 0,4 m x 0,3 m w przypadku kiedy będzie wykonana z materiału trwałego takiego jak np. Brąz, mosiądz, granit, rodzaj czcionki: bezszeryfowa, Calibri. W przypadku kiedy tablica miałaby zostać wykonana z innych materiałów takich jak: tworzywo sztuczne, szkło minimalna wielkość tablicy musi wynosić: 0,7 m x 1 m czcionka Calibri.
- Nazwa Beneficjenta (Gmina Ornontowice) oraz logo Gminy powinno zajmować 30 % wysokości tablicy w układzie poziomym i pionowym.
- Informacje takie jak: tytuł projektu: Zielona Strefa Relaksu oraz całkowita wartość zadania (znana
po zakończeniu realizacji inwestycji) rok realizacji oraz dopisek „przy wsparciu finansowym z WFOŚiGW w Katowicach” powinny zajmować 40 % wysokości tablicy w układzie poziomym i 35 % w układzie pionowym).
- Logo WFOŚiGW w Katowicach powinno zajmować 30 % wysokości tablicy w układzie poziomym i 35 % w układzie pionowym). Wzory logo opisane zostały w rozdz. IV niniejszych ”Zasad…”, są również publikowane na stronie internetowej Funduszu w zakładce „O Funduszu” – „Zasady oznakowania przedsięwzięć, LOGO Funduszu do pobrania”.
Zielona Strefa Relaksu przyczyni się do poprawy walorów estetycznych w Gminie oraz ograniczy hałas w tym miejscu związany z pojazdami poruszającymi się po drodze powiatowej.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej (zaleca) .
„Zielona Strefa Relaksu” to inwestycja współfinansowana ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach w ramach projektu „Zielona Przestrzeń”.
2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w dokumentacji postępowania, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji materiałów są wartościami minimalnymi.
Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ.
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp: nie dotyczy.
Uwaga: Od uczestników postępowania oczekuje się starannego zapoznania się z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
Szczegóły zostały w załączniku nr 4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199897,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245585,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199897,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OK Projekt Jakub Okularczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361584262
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 81/2
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-503
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199897,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Utrzymanie zieleni wewnątrz Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu w podziale na 2 części.
- Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową zbiornika wody czystej w miejscowościach Trąbin i Ugoszcz oraz przebudowa istniejących przepompowni ścieków surowych na terenie gminy Brzuze
- Budowa drogi na dz. ew. nr 170/29, 171/6, 172/7, 173/11, 174/5, 175/5, 176/5, 177/5, 178/5 w miejscowości Emilianów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.