Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00331237/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa istniejącego budynku remizy OSP w Chobrzanach o pomieszczenie garażowe - I etap”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Samborzec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Samborzec 43
1.5.2.) Miejscowość: Samborzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-650
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158314443
1.5.8.) Numer faksu: 158314443 w. 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@samborzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.samborzec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_samborzec/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa istniejącego budynku remizy OSP w Chobrzanach o pomieszczenie garażowe - I etap”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17a51b9d-2912-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046821/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Rozbudowa istniejacego budynku remizy OSP w Chobrzanach o pomieszczenie garażowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331237/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Ig.271.2.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 196690,73 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165140,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rozbudowa istniejącego budynku remizy OSP w Chobrzanach o pomieszczenie garażowe - I etap”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego budynku remizy OSP o pomieszczenie
garażowe na działce ewid. nr 441 i 511/1 w msc. Chobrzany. Powierzchnia użytkowa wynosi 51,00 m2. Zakres tego zadania obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych stanu surowego, m. in.:
- robót rozbiórkowych nawierzchni,
- robót ziemnych,
- fundamentów, ścian,
- montażu konstrukcji stalowej,
- stropu żelbetowego,
- więźby dachowej i pokrycia dachu,
- robót ślusarskich i obróbek blacharskich,
- montażu stolarki okiennej i drzwiowej,
- nawierzchni,
- tynków wewnętrznych, robót malarskich,
- instalacji centralnego ogrzewania,
-instalacji elektrycznych.
UWAGA!! Zamówienie stanowi część szerszego zakresu robót, który zostanie wykonany w kolejnych latach. Z projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy uwzględnić w ofercie tylko treści tożsame z zakresem prac zawartym w przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 10 do SWZ
2) przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
3. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby dokumentacja projektowa nie posiadała odniesienia do jakichkolwiek znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Gdyby, pomimo zweryfikowania dokumentacji, pozostało w treści lub na rysunku takie oznaczenie, należy traktować je jako produkty referencyjne, które mogą być zastąpione innymi o równoważnych parametrach, nawet gdyby nie było użyte przy nich określenie „lub równoważne”. Ewentualne nazwy handlowe użyte w dokumentacji projektowej stanowiłyby definicję standardu lub typ produktu, a nie jako żądanie zaoferowania przez Wykonawców materiałów i urządzeń oferowanych przez konkretnych producentów. Za materiały i urządzenia równoważne będą uważane takie, które posiadają nie gorsze lub lepsze cechy lub parametry i spełniają podobne funkcje lub wykonane są z materiałów o podobnej charakterystyce, trwałości oraz wytrzymałości.
4. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w normach użytych w SWZ i w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR oraz przez zastosowanie materiałów odpowiadających danej normie. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262522-6 - Roboty murarskie
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45320000-6 - Roboty izolacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230020,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230020,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230020,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ-BUDOWA Patrycja Żyła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 866-173-80-37
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230020,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SAMBORZEC
więcej: przetargi SAMBORZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.