eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańZakup specjalistycznego sprzętu medycznego dla żagańskiego szpitala



Ogłoszenie z dnia 2023-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup specjalistycznego sprzętu medycznego dla żagańskiego szpitala

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żagański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 39

1.5.2.) Miejscowość: Żagań

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 684709976

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatzaganski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2df2dd9e-3c08-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup specjalistycznego sprzętu medycznego dla żagańskiego szpitala

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2df2dd9e-3c08-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035062/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup specjalistycznego sprzętu medycznego dla żagańskiego szpitala

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353872

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Zakup specjalistycznego sprzętu medycznego dla żagańskiego szpitala” z dostawą, do pracowni gastroenterologicznej w skład którego wchodzi:
5.1.1. TOR WIZYJNY (zestaw – 1 kpl.) , w skład którego wchodzi:
a) Videoprocesor HD LED (procesor wizyjny)– 1 szt,
b) Monitor medyczny LCD – 1 szt.
c) Wózek endoskopowy – 1 szt
d) Pompa wodna – 1 szt.
5.1.2. VIDEOGASTROSKOP HD Z DODATKOWYM KANAŁEM WATER – JET – 1 szt.
5.1.3. VIDEOKOLONOSKOP HD Z DODATKOWYM KANAŁEM WATER – JET – 1 szt.
5.1.4. SSAK MEDYCZNY – 1 szt.
5.1.5. PROGRAM DO ARCHIWIZACJI DANYCH WRAZ ZE STANOWISKIEM KOMPUTEROWYM – 1 szt.

5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący jednocześnie specyfikację techniczną, został określony w Formularzu nr 2.1 SWZ w zakresie poszczególnych produktów.
5.3. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje dostawę wraz z wniesieniem fabrycznie nowego sprzętu i aparatury medycznej oraz przeprowadzeniem szkoleń, o których mowa w §5 „PPU-wzór umowy” dla 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią w Żarach Filia w Żaganiu ul. Żelazna 1A, 68-100 Żagań, iż oferta w każdej z nich winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w dokumentach postępowania.
5.4. Zamawiający wymaga aby oferowany wyrób medyczny był nowy, wolny od wad, nie był przedmiotem ekspozycji, użytkowania, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 roku.
5.5. Oferowany wyrób medyczny musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z wymaganiami zasadniczymi zawartymi w Dyrektywie 93/42/EWG oraz zgodnie z ustawą z dnia 07.04.2012 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974 ze zmianami).
5.6. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać Polskim Normom przenoszącym Normy Europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
5.7. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany program do archiwizacji był nowy (nieużywane nigdy wcześniej), w wersji z oryginalnym nośnikiem producenta lub wskazaną lokalizacją do pobrania pakietu instalacyjnego programu oraz certyfikatem autentyczności.
5.8. Zamawiający wymaga, aby dostarczony program do archiwizacji uprawniał do pomocy technicznej wykonawcy.
5.9. Zamawiający celem zabezpieczenia się przed otrzymaniem w ramach niniejszego postępowania fałszywego bądź używanego programu będzie żądał na etapie dostawy przedstawienia dowodów dotyczących zakupu zaoferowanego programu w autoryzowanym kanale dystrybucyjnym producenta/dostawcy programu.
5.10. Wykonawca zapewni, że dostarczone sprzęty będą wraz ze wszelkimi wymaganymi tytułami prawnymi umożliwiającymi Zamawiającemu korzystanie z tych urządzeń. Wykonawca oświadczy także, że towary będące przedmiotem umowy nie będą naruszać przepisów prawa, prawem chronionych dóbr osobistych lub majątkowych osób trzecich ani także praw na dobrach niematerialnych, w szczególności praw autorskich, praw pokrewnych, praw z rejestracji wzorów przemysłowych oraz praw ochronnych na znaki towarowe.
5.11. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją, ulotką czy instrukcją użytkowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
5.12. W okresie gwarancji wymaga się prowadzenia nieodpłatnego serwisu sprzętu.
5.13. Warunki gwarancji zostały opisane w §6„PPU – wzór umowy”
5.14. Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość oraz zgodność przedmiotu zamówienia z warunkami technicznymi i jakościowymi, opisanymi w dokumentach postępowania.
5.15. Wykonawca zobowiązany jest, dostarczyć przedmiot umowy o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu, który jest kompletny i po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
5.16. Informacje dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność przedmiotu zamówienia z warunkami technicznymi i jakościowymi, opisanymi w dokumentach zamówienia;
b) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
c) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku prac prowadzonych przez Wykonawcę w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia.
5.17. Sposób realizacji zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy (TOM II - do SWZ – zwany dalej: „PPU”).
5.18. W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne względem opisanych przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek przedstawienia wszelkich dowodów na potwierdzenie równoważności oferty z oznaczeniem oferowanych produktów wraz z dowodami wykazującymi ich równoważność.
5.18.1. Zamawiający dołożył należytej staranności w przygotowaniu Opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami określonymi w ustawie, tzn. tak aby był on jednoznaczny i wyczerpujący, przygotowany przy użyciu dokładnych i zrozumiałych określeń, aby zawierał wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty, aby nie zawierał on znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła, ani szczególnego procesu, który mógłby charakteryzować konkretny produkt lub wykonawcę. Jeśli w takich opisach znajdują się przykładowo wskazane znaki lub marki mają one charakter jedynie informacyjny, niewiążący dla wykonawcy, mają one na celu jedynie ewentualną pomoc wykonawcom w przygotowaniu ofert.
5.18.2. Jeśli Przedmiot zamówienia został w niektórych elementach wskazany przez Zamawiającego tylko poprzez podanie standardu (marki handlowej lub jej odpowiednika – np.: norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia), dopuszcza się do zastosowania (zaproponowania w ofercie) rozwiązań równoważnych opisywanym. Dopuszcza się wszelkie równoważne odpowiedniki rynkowe – nie gorsze niż wskazane. Wskazanie w takich przypadkach marki handlowej lub jej odpowiednika wynika ze specyfiki danego elementu przedmiotu zamówienia i wynikającej z tego niemożności dokonania opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby na uzyskanie oczekiwanego rezultatu.
5.18.3. W sytuacji, gdy Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia odpowiadał określonym normom, a jednocześnie stawia w SWZ wymagania przekraczające wymagania zawarte w normach, zastosowanie mają zapisy SWZ.
5.18.4. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia jest opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
5.18.5. W przypadku wymagania przedstawienia certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający dopuszcza również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Przez jednostkę oceniającą zgodność rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzenia produktów do obrotu.
5.18.6. W przypadku wymagania przedstawienia określonego oznakowania, Zamawiający dopuszcza wszystkie oznakowania potwierdzające, że dana dostawa spełnia równoważne wymagania.
5.19. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przed podpisaniem umowy deklarację zgodności
z CE na oferowane sprzęty. Dokumenty dopuszczające oferowany wyrób medyczny do obrotu zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych.
5.20. Zaoferowane oprogramowanie, system archiwizacji i rejestracji badań endoskopowych musi pochodzić z oficjalnego polskiego kanału dystrybucji.
5.21. Przedmiot umowy musi pochodzić od autoryzowanego producenta sprzętu medycznego lub autoryzowanego dilera. W związku z tym Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu zaświadczenie bądź umowę od autoryzowanego producenta lub dilera oferowanego sprzętu medycznego. Zaświadczenie bądź umowa nie jest wymagane w sytuacji, kiedy Wykonawca sam jest producentem oferowanego sprzętu.
5.22. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu autoryzowany serwis gwarancyjny
i pogwarancyjny oferowanego sprzętu mający swoją siedzibę lub punkt serwisowy na terenie Polski. Wykonawca wraz z dostawą sprzętu dostarczy Zamawiającemu wykaz autoryzowanych serwisów pogwarancyjnych.
5.23. Serwis i naprawy należy przeprowadzić zgodnie z zapisami §6 „PPU”
5.24. Szkolenie osób bezpośrednio obsługujących sprzęt należy przeprowadzić zgodnie z zapisami §5 „PPU”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33168100-6 - Endoskopy

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Varimed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008260019

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 115/4U

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-442

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.