eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Rewaloryzacja dawnej synagogi w Barczewie jako ochrona dziedzictwa Warmii - II etap: uczynienie obiektu ca³orocznego wykorzystania na rzecz kultury i turystyki



Og³oszenie z dnia 2024-07-03

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewaloryzacja dawnej synagogi w Barczewie jako ochrona dziedzictwa Warmii – II etap: uczynienie obiektu ca³orocznego wykorzystania na rzecz kultury i turystyki

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Olsztyñski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742669

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Bema 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-516

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-olsztynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiat-olsztynski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewaloryzacja dawnej synagogi w Barczewie jako ochrona dziedzictwa Warmii – II etap: uczynienie obiektu ca³orocznego wykorzystania na rzecz kultury i turystyki

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a68c7a8c-3529-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00393467

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00044110/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Rewaloryzacja dawnej synagogi w Barczewie jako ochrona dziedzictwa Warmii –II etap: uczynienie obiektu ca³orocznego wykorzystania na rzecz kultury i turystyki

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-olsztynski/demand/164680/notice/public/details

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê za po¶rednictwem Platformy eZamawiaj±cy zwanej dalej Platform± znajduj±cej siê pod adresem:
https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl

Link do Platformy znajduje siê pod adresem:
https://bip.powiat-olsztynski.pl/5037/platforma-zakupowa.html

Bezpo¶redni link do postêpowania:
https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-olsztynski/demand/164680/notice/public/details

2.Jakiekolwiek dokumenty, o¶wiadczenia i informacje przekazane w inny sposób ni¿ za po¶rednictwem Platformy zostan± przez Zamawiaj±cego zignorowane.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1-3 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, informacji, dokumentów przyjmuje siê datê ich wys³ania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Powiatu Olsztyñskiego: https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. Rejestracja konta nastêpuje poprzez kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych,
3) po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej. Za datê przekazania zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencji,
4. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie PDF zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ PDF wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
5. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s
2) komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej,
3) zainstalowana dowolna aktualna wersja przegl±darki internetowej wspierana przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2,
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf
6. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB:
1) Zamawiaj±cy zaleca stosowanie nastêpuj±cych formatów danych wskazanych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ramach Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych: .pdf,.doc, .docx, .zip, .7z,.PAdES;
2) Zamawiaj±cy dopuszcza stosowanie pozosta³ych formatów danych wskazanych w Krajowych Ramach Interoperacyjno¶ci,
3) Zamawiaj±cy nie obs³u¿y plików, które nie znajduj± siê na li¶cie plików wskazanych w Krajowych Ramach Interoperacyjno¶ci.
7. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj:
1) plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert,
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z G³ównym Urzêdem Miar, który udostêpnia poprzez Internet us³ugê umo¿liwiaj±c± synchronizacjê czasu w systemach komputerowych z czasem urzêdowym obowi±zuj±cym w Polsce.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRL-III.272.8.2024.EM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. „Rewaloryzacja budynku dawnej synagogi w Barczewie”, zg³oszonej do Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków pn. „Rewaloryzacja dawnej Synagogi w Barczewie jako ochrona dziedzictwa Warmii - II etap: uczynienie obiektu ca³orocznego wykorzystania na rzecz kultury i turystyki”.
2. Inwestycj± objêta jest nieruchomo¶æ zlokalizowana pod adresem: ul. Ko¶ciuszki 7/9,
11-010 Barczewo.
3. Budynek, o którym mowa w ust. 2 wpisany jest do rejestru zabytków.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) prace konserwatorskie przy elewacji budynku dawnej synagogi;
2) renowacjê zewnêtrznej stolarki okiennej i drzwiowej budynku dawnej synagogi;
3) prace konserwatorskie mykwy: ceglanego lica ¶ciany;
4) renowacjê zadaszenia mykwy;
5) wykonanie wewnêtrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych w mykwie;
6) przebudowê budynku pomocniczego synagogi: roboty budowlane, prace renowacyjne, wewnêtrzne instalacje wodno-kanalizacyjne, elektryczne, antyw³amaniowe i przeciwpo¿arowe;
7) zagospodarowanie terenu.
5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa w zakresie wskazanym w przedmiarach robót. Dokumentacja Projektowa stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45262710-1 - Konserwacja fresków

45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami:
1) cena - 60 punktów waga kryterium
2) okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane– 40 punktów waga kryterium

Ocena ³±czna stanowi sumê punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.
2. Ka¿dej ofercie zostanie przypisana ocena stanowi±ca ³±czn± liczbê punktów w wymienionych kryteriach. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokr±glenia – poni¿ej 5 koñcówka zostanie pominiêta, powy¿ej i równe 5 zostanie zaokr±glona w górê).
3. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwy¿sz± ³±czn± liczbê punktów spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1) w okresie ostatnich 5 lat, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na wykonywaniu robót budowlanych przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków o warto¶ci roboty co najmniej 800 000 z³ brutto.

Za roboty budowlane Zamawiaj±cy uzna roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie i/lub remoncie obiektu budowlanego zgodnie z definicj± wskazan± w ustawie Prawo budowlane.

Przy dokonywaniu oceny spe³nienia ww. warunku udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy uzna tylko roboty budowlane, które zosta³y zakoñczone i odebrane przez zleceniodawców.

Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e nie dopuszcza sumowania warto¶ci ró¿nych umów zrealizowanych przez Wykonawcê, które ³±cznie spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie warto¶ci wykonanej roboty budowlanej.

2) dysponuje nastêpuj±cymi osobami, które bêd± skierowane do realizacji zamówienia:
a) 1 osoba, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy i kierownika robót, która:
- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ okre¶lone przepisami Prawa budowlanego i
- posiada co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy i
- spe³nia wymagania okre¶lone w art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, tj. przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury;
b) 1 osoba, która bêdzie kierowa³a pracami konserwatorsko-restauratorskimi, spe³niaj±ca wymagania okre¶lone w art. 37 a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, tj.:
- ukoñczy³a studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie w zakresie konserwacji i restauracji dzie³ sztuki lub konserwacji zabytków oraz
- po rozpoczêciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesiêcy bra³a udzia³ w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji, o których mowa w pkt 2 lit a) i b) w ramach jednej osoby.

W odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt 2 Zamawiaj±cy dopuszcza sumowanie potencja³u, co oznacza ¿e:
1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek udzia³u mo¿e spe³niæ jeden, kilku lub ³±cznie wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia albo
2) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ci innych podmiotów:
a) Wykonawca i inny podmiot mog± ³±cznie wykazaæ, ¿e spe³niaj± warunek albo
b) inne podmioty, na których zdolno¶ci polega wykonawca mog± ³±cznie wykazaæ, ¿e spe³niaj± warunek.

Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane osoby, które przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zamawiaj±cy uzna równie¿ wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu dokonania oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wezwie w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona do z³o¿enia aktualnego na dzieñ jego z³o¿enia:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.

Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

2) wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowi±zanie mo¿na przed³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ lub jako inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów. Z tre¶ci zobowi±zania musi wynikaæ: zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
2. W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.
3.Je¿eli w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentacji nie wynika z odpisu lub informacji Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ z ofert± pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oddzielnie sk³ada ka¿dy z Wykonawców. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±. Wykonawcy ci, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w ust.3.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy w przypadkach:
1) wyd³u¿enie terminu realizacji przedmiotu umowy z powodu:
a) wyst±pienia braku mo¿liwo¶ci wykonywania robót na skutek niedopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy – przed³u¿enie terminu o ilo¶æ dni wstrzymania robót,
b) udokumentowanej nieobecno¶ci z powodu pandemii pracowników lub osób ¶wiadcz±cych pracê na innej podstawie ni¿ stosunek pracy, które uczestnicz± w realizacji przedmiotu umowy po Stronie Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, je¶li nieobecno¶æ mia³a bezpo¶redni wp³yw na niemo¿no¶æ dochowania terminu,– o ilo¶æ dni udokumentowanej nieobecno¶ci,
c) decyzji wydanych przez G³ównego Inspektora Sanitarnego lub pañstwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w zwi±zku z przeciwdzia³aniem pandemii, nak³adaj±cych na Wykonawcê lub Zamawiaj±cego obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych – o czas trwania czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie przedmiotu umowy,
d) poleceñ lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra w³a¶ciwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, zwi±zanych z przeciwdzia³aniem pandemii – o czas trwania sytuacji zaistnia³ej w wyniku wydania tych poleceñ lub decyzji, która uniemo¿liwia³a wykonywanie przedmiotu umowy,
e) wyst±pienia si³y wy¿szej,
f) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ, ekspertyz, analiz – o czas niezbêdny do ich wykonania,
g) wyst±pienia awarii na terenie budowy potwierdzonej przez Zamawiaj±cego, skutkuj±cej konieczno¶ci± wstrzymania wykonania robót budowlanych przez Wykonawcê – o czas, o jaki powy¿sza okoliczno¶æ wp³ynê³a na termin wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê,
h) zlecenia wykonania Wykonawcy robót dodatkowych – o czas niezbêdny do zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy w sposób nale¿yty,
i) zlecenia wykonania Wykonawcy robót zamiennych – o czas niezbêdny do realizacji robót zamiennych,
2) zmiana umowy w zakresie osób wymienionych w § 7 ust. 2 pkt 2-3 umowy, je¿eli nowo wyznaczona osoba posiadaæ bêdzie kwalifikacje i do¶wiadczenie odpowiadaj±ce wymaganiom okre¶lonym w SWZ;
3) zmiana umowy w zakresie zasad dokonywania p³atno¶ci w przypadku:
a) zmiany zasad finansowania wynikaj±cych z warunków Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków,
b) otrzymania przez Zamawiaj±cego dodatkowego ¼ród³a dofinansowania,
c) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt 6,
d) wyst±pienia robót dodatkowych,
e) wyst±pienia robót zamiennych,
4) zmiana umowy w zakresie ilo¶ci dokonywanych p³atno¶ci w przypadku:
a) zmiany zasad finansowania wynikaj±cych z warunków Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków,
b) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt 6,
c) otrzymania przez Zamawiaj±cego dodatkowego ¼ród³a dofinansowania,
d) wyst±pienia robót dodatkowych,
e) wyst±pienia robót zamiennych;
5) zmiana umowy w zakresie ilo¶ci odbiorów czê¶ciowych w przypadku:
a) zmiany zasad finansowania wynikaj±cych z warunków Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków,
b) otrzymania przez Zamawiaj±cego dodatkowego ¼ród³a dofinansowania,
c) wyst±pienia robót dodatkowych,
d) wyst±pienia robót zamiennych;
6) zmiana umowy w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych,
e) ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy –wg zasad opisanych w ust. 3,
f) zlecenia wykonania robót dodatkowych,
g) zlecenia wykonania robót zamiennych, których koszt jest wy¿szy lub ni¿szy od robót przewidzianych w dokumentacji projektowej.
Opis zmian - we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-19 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-olsztynski/demand/164680/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-17

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.