eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³odawa"Utworzenie i wyposa¿enie Klubu "Senior+" w Gminie Miejskiej W³odawa"



Og³oszenie z dnia 2023-09-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Utworzenie i wyposa¿enie Klubu "Senior+" w Gminie Miejskiej W³odawa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska W³odawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197902

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. J. Pi³sudskiego 41

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 825721444

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@wlodawa.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wlodawa.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utworzenie i wyposa¿enie Klubu "Senior+" w Gminie Miejskiej W³odawa”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7728213b-5156-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00393484

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00047497/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.11 "Utworzenie i wyposa¿enie Klubu "Senior+" w Gminie Miejskiej W³odawa"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma zakupowa dostêpna na profilu nabywcy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa. Komunikacja w postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej na w/w Platformie dostêpnej na profilu nabywcy . W zakresie pytañ technicznych zwi±zanych z dzia³aniem systemu zaleca siê kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem (22) 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika platformy zakupowej dostêpna na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" i uznaje go za wi±¿±cy, oraz akceptuje zasady korzystania z platformy zakupowej wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. Posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a z³o¿enie oferty w postêpowaniu jest mo¿liwe bez posiadania konta. Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d) w³±czona obs³uga JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3, g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar, h) maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB, i) pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Platformy zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich dorêczenia za po¶rednictwem formularza zamieszczonego na stronie profilu nabywcy w zak³adce dedykowanej postêpowaniu - https://platformazakupowa.p /pn/wlodawa. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja, w tym o¶wiadczenia, wnioski i informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na platformie. Wiêcej informacji w rozdziale 11 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu; 2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: "Utworzenie i wyposa¿enie Klubu "Senior+" w Gminie Miejskiej W³odawa” znak sprawy: WA.271.15.2023.AM prowadzonym w trybie zamówienia publicznego zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych – procedura podstawowa; 3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 71-75 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”; 4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) Wykonawca posiada: •na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; • na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przys³uguje: • w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych
osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WA.271.15.2023.AM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 142453,25 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegó³owy opis ze wskazaniem zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji s± roboty budowlane polegaj±ce na przystosowaniu istniej±cych pomieszczeñ w czê¶ci budynku Urzêdu Miejskiego na Klub „Senior+” przy al. J. Pi³sudskiego 41 22-200 W³odawa wraz z ich wyposa¿eniem. Prace obejmuj± m.in. wymianê wyk³adzin pod³ogowych, wykonanie nowych posadzek z gresu antypo¶lizgowego w ³azienkach, nowej glazury na ¶cianach w ³azienkach oraz fartucha przy meblach kuchennych na wysoko¶æ 80cm nad blatami, wymianê drzwi w pomieszczeniach oraz wstawienie nowych drzwi aluminiowych wej¶ciowych, malowanie ¶cian i sufitów, wykonanie czê¶ciowo nowej instalacji elektrycznej wraz z oprawami o¶wietleniowymi w pomieszczeniach, wymianê umywalek oraz misek ustêpowych w toaletach, wykonanie nowych ¶cianek dzia³owych wraz z tynkiem w pomieszczeniu szatni i ³azienkach oraz wykonanie czê¶ciowo nowej instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach ³azienek i aneksie kuchennym. Zamówienie obejmuje równie¿ zakup, dostawê i zamontowanie wraz z uruchomieniem wyposa¿enia do pomieszczeñ przystosowanych na Klub „Senior +”. Adres zamówienia: Al. J. Pi³sudskiego 41, 22-200 W³odawa, dz. nr 567, 568, 569, 570, 571, jednostka ewidencyjna: 061901_1 ,obrêb ewidencyjny: 1-0001 W³odawa. G³ówny zakres robót budowlanych: 1. Roboty rozbiórkowe: wykucie z muru o¶cie¿nic stalowych lub krat okiennych, rozebranie ¶cianki z bloczków lub p³yt z betonu komórkowego na zaprawie cementowej, rozebranie posadzek z wyk³adzin z tworzyw sztucznych- p³ytki, rozebranie posadzek z p³ytek ceramicznych, rozebranie p³ytek ceramicznych, wykucie bruzd w elementach z betonu ¿wirowego 2. Roboty murowe: tynki, ok³adziny: uzupe³nienie ¶cianek z cegie³ lub zamurowanie otworów w ¶cianach na zaprawie cementowo-wapiennej, ¶cianki dzia³owe, tynki wewnêtrzne zwyk³e, licowanie ¶cian p³ytkami na klej- przygotowanie pod³o¿a, licowanie ¶cian p³ytkami na klej metod± zwyk³±, rêczne zeskrobywanie farby olejnej, gruntowanie pod³o¿y, wyprawy tynkarskie, 3. Stolarka drzwiowa: monta¿ drzwi aluminiowych dwuskrzyd³owych, oszklonych wewnêtrznie, monta¿ drzwi wewnêtrznych pe³nych wraz z o¶cie¿nic± i opask± jednostronn±, dwustronn±, monta¿ drzwi wewnêtrznych ³azienkowych pe³nych 4. Roboty posadzkowe: warstwy wyrównawcze i wyg³adzaj±ce, posadzki z wyk³adzin z tworzyw sztucznych, winyleum z wywiniêciem na ¶ciany 10 cm, homogeniczna 2 mm, posadzki p³ytkowe z kamieni sztucznych, posadzki z p³ytek 30 x 30 cm antypo¶lizgowe 5. Roboty malarskie: dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnêtrznych ¶cian 6. Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne: wymiana umywalek oraz misek ustêpowych, czê¶ciowo nowa instalacja wod. -kan. w pomieszczeniach ³azienek i aneksie kuchennym, wykorzystanie istniej±cych podej¶æ wodno-kanalizacyjnych, rury do kanalizacji sanitarnej PCV do instalacji wodnej ocynkowane 7. Roboty instalacyjne elektryczne: demonta¿ istniej±cej instalacji elektrycznej, monta¿ przewodów wtynkowych, przygotowanie pod³o¿a pod osprzêt instalacyjny, monta¿ puszek instalacyjnych, ³±czników gniazd instalacyjnych wtynkowych, osprzêtu modu³owego w rozdzielnicach, opraw o¶wietleniowych, piktogramu. 4.1.3. Rozwi±zania budowlane:
Roboty rozbiórkowe wg opisu w przedmiarze robót. 1.¦ciany wewnêtrzne: Wszystkie projektowane ¶cianki dzia³owe pomieszczeñ, z bloczków betonu komórkowego o gr. 12,0cm na zaprawie cem.-wapiennej klasy M5. 2.Przewody kominowe: Istniej±ce kominy wentylacyjne, rury fi 110cm obudowane p³ytami GKFI o gr. 1,25cm pod sufitem. Wentylacja w pomieszczeniach grawitacyjna oraz czê¶ciowo wymuszona-patrz rzuty wentylatory przy kratkach z zapalaniem ¶wiat³a lub na czujkê ruchu. 3.Stolarka okienna i drzwiowa: Stolarka drzwiowa: Drzwi wewnêtrzne p³ytowe z o¶cie¿nic± i z opask± jednostronn± przy ¶cianach no¶nych i z opask± dwustronn± przy ¶ciankach dzia³owych w kolorze. Wewnêtrzne jako Aluminium „zimne”: szyba warstwowa bezpieczna – 1B1, z samozamykaczem. 4.1.4. Wykoñczenie 1. Tynki wewnêtrzne: Tynki wewnêtrzne ¶cian po wykonanych ¶ciankach dzia³owych oraz uzupe³nienia – przetarcia po rozbiórkach jako cementowo-wapienne kat III. W pomieszczeniu sanitariatów-glazura na wysoko¶æ h=210cm, fartuch z glazury przy zabudowie kuchennej na szeroko¶æ 80cm miêdzy szafkami dolnymi i górnymi lub dolnymi. Pomieszczenia komunikacji na wysoko¶æ h=1,50 tynki dekoracyjne. 2. Roboty malarskie, ok³adziny ¶cian Po robotach tynkarskich ¶ciany powy¿ej glazury oraz sufity malowaæ 2-krotnie farb± np. lateksow± lub emulsyjn± z uprzednim przygotowaniem i zagruntowaniem pod³o¿a. 3.Pod³ogi i posadzki
Gres antypo¶lizgowy na klej systemowy i cokolikami na wysoko¶æ h=10,0cm w pomieszczeniach sanitariatów oraz wyk³adziny winylowe homogeniczne o gr. 2,0mm z wywiniêciem na ¶ciany na wysoko¶æ h=10,0cm. Masy samopoziomuj±ce pod wykoñczenia pod³óg we wszystkich pomieszczeniach. PATRZ OPISY NA RZUTACH POMIESZCZEÑ.(Za³. Nr. 1 do SWZ). UWAGA: Do wykoñczenia wnêtrza czy sta³ego jego wyposa¿enia projektuje siê materia³y co najmniej trudnozapalne z wyk³adzinami pod³ogowymi w³±cznie. Wszelkie roboty budowlane nale¿y wykonywaæ pod nadzorem osoby uprawnionej
do kierowania i nadzorowania danym zakresem robót, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz przedmiotowymi normami „PN”, których wykaz zawiera Rozporz±dzenie Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z4.03.1999r./Dz. U. Nr22 poz.2091 oraz w oparciu o plan bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia do sporz±dzania, którego zobowi±zuje Wykonawcê ustawa Prawo Budowlane, Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury z 27.08.2002r, oraz zgodnie z projektem. Wszystkie materia³y wbudowane w obiekt musz± posiadaæ: - aprobatê techniczn±, - obowi±zkowy certyfikat zgodno¶ci i oznaczenie znakiem bezpieczeñstwa ,,B” lub dobrowolny certyfikat zgodno¶ci i oznaczenie nadanymi znakami („PN”, „E”, „Q” ) lub deklaracjê zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi przepisami oraz Polskimi Normami i aprobatê techniczn±. Wszystkie roboty budowlane prowadziæ pod fachowym nadzorem. Przy wykonywaniu robót budowlanych przestrzegaæ Instrukcji Technicznych podanych przez producenta i zgodno¶ci z Polskimi Normami. Nale¿y przestrzegaæ przepisów bhp., p.po¿. Wszelkie zmiany materia³owe w porozumieniu z projektantem i Inwestorem. Zestawienie wyposa¿enia pomieszczeñ: 1. Pomieszczenie szatni: - wieszaki przy¶cienne na p³ycie laminowanej- na 14 miejsc z siedziskami z p³yt laminowanych na ramie ze stali malowanej- na 7 miejsc. 2. Pomieszczenie ogólnodostêpne- sala spotkañ:
- naro¿nik obity tkanin± bez funkcji spania o d³ugo¶ci l=3,0m i szeroko¶ci b=2,0m, sztuk= 1 (wymiary +/-2cm)
- fotel „uszak” obity tkanin±, sztuk= 2, wysoko¶æ 103 cm, szeroko¶æ: 85 cm, g³êboko¶æ 92 cm ( wymiary +/- 2 cm)
- stolik okr±g³y- fi 60cm i fi 80cm, na ramie ze stali malowanej, blat z p³yt dwustronnie laminowanych, sztuk=2, (wymiary +/-2cm)
- stó³ na ramie ze stali malowanej, blat z p³yt dwustronnie laminowanych -120x80cm, sztuk=6, (wymiary +/-2cm)
- meblo¶cianka z p³yty laminowanej, szafki dolne sztuk=4 , dwa s³upki pionowe po obu stronach. meblo¶cianka o d³ugo¶ci ca³kowitej - l=4,0m, (wymiary +/-2cm)
- krzes³o do sto³u z siedziskiem tapicerowanym z tkaniny z oparciem, materia³ odporny na uszkodzenia i zabrudzenia, nogi wykonane ze stali, wymiary: wysoko¶æ 82 cm, szeroko¶æ: 51 cm ( wymiary +/- 2 cm) Krzes³a powinny byæ dopasowane do sto³u na ramie ze stali malowanej (poz. 4) sztuk=14,
- telewizor LED jako stoj±cy lub wisz±cy przy¶cienny na uchwycie regulowanym (min, 2x gniazda HDMI, 1x USB, ekran: 58" LED, UHD/4K, min. 3840 x 2160px, czêstotliwo¶æ od¶wie¿ania ekranu: min. 60 Hz, smart TV, tuner DVB-C, DVB-S2, DVB-T2, kolor obudowy czarny), sztuk=1, - zestaw komputerowy z oprogramowaniem i monitorem, sztuk=1, (komputer i monitor musi byæ fabrycznie nowy, sprzêty poleasingowe i u¿ywane wcze¶niej bêd± podlega³y odrzuceniu)
Minimalne parametry techniczne stacji roboczej:
1. Zestaw komputerowy musi byæ przeznaczony do zastosowañ biurowych.
2. Procesor wielordzeniowy zintegrowany z uk³adem graficznym osi±gaj±cy w te¶cie wydajno¶ci CPU PassMark Performance Test (https://www.cpubenchmark.net)
z wynikiem aktualnym na dzieñ ich z³o¿enia wynik co najmniej 10 000 punktów. Zamawiaj±cy ¿±da przed³o¿enie dokumentu potwierdzaj±cego spe³nienie przez oferowany procesor ¿±danej przez Zamawiaj±cego wydajno¶ci na etapie procedury odbiorowej.
3. Pamiêæ operacyjna min. 16 GB w najnowszej technologii oferowanej przez producenta
komputera, przy czym komputer musi posiadaæ min. 1 niezajête z³±cze do rozbudowy
i obs³ugiwaæ do 32GB pamiêci.
4. Pamiêæ masowa – dysk w technologii SSD M.2 NVMe min. 250 GB.
5. Karta graficzna zintegrowana z mo¿liwo¶ci± dynamicznego przydzielania pamiêci
w obrêbie pamiêci systemowej.
6. Zintegrowana karta d¼wiêkowa musi obs³ugiwaæ d¼wiêk 24bit HD.
7. Obudowa musi zapewniaæ bezpo¶rednie pod³±czenie co najmniej dwóch urz±dzeñ USB oraz mikrofonu z przodu oraz ³±czna suma rozmiarów obudowy (szeroko¶æ+wysoko¶æ+g³êboko¶æ) nie mo¿e przekraczaæ 80 cm.
8. Komputer musi byæ wyposa¿ony w zasilacz wewnêtrzny o mocy maksymalnej nieprzekraczaj±cej 250 W.
9. Modu³ TPM2.0.
10. Wyposa¿enie minimalne: nieusuwalne 1xDP lub 1xHDMI; nieusuwalne co najmniej 5 portów USB, w tym co najmniej 2 x USB 3.0 na panelu przednim komputera, napêd optyczny DVDRW; klawiatura USB w uk³adzie polski programisty i mysz bezprzewodowa (dwuprzyciskowa, rolka/scroll jako trzeci przycisk); no¶nik
z systemem operacyjnym i sterownikami; g³o¶nik, 1x wyj¶cie s³uchawkowe oraz 1x wej¶cie mikrofonowe na panelu przednim obudowy (dopuszcza siê jedno wspólne z³±cze s³uchawkowo – mikrofonowe), karta sieciowa 10/100/1000 Mbit/s Ethernet RJ 45 wspieraj±ca obs³ugê WoL.
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e informacje dot. przedmiotu zamówienia znajduj± siê w Rozdziale 4 SWZ oraz w Za³. Nr.1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45215221-2 - Roboty budowlane w zakresie o¶rodków opieki dziennej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

39141000-2 - Meble i wyposa¿enie kuchni

39221000-7 - Sprzêt kuchenny

39711000-9 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego do u¿ytku ze ¶rodkami spo¿ywczymi

39720000-5 - Sprzêt gospodarstwa domowego inny ni¿ elektryczny

39721000-2 - Urz±dzenia do gotowania lub grzewcze u¿ywane w gospodarstwie domowym

39312000-2 - Urz±dzenia do przygotowania ¿ywno¶ci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Cena (C)-60%
D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane (G)-40%
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1punkt.
Punkty w kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:
Cn
C = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
C- ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cn - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami arytmetyki.
Punkty w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane” (G) objête
przedmiotem zamówienia liczone bêd± w okresach miesiêcznych. W przypadku zaoferowania maksymalnej d³ugo¶ci okresu gwarancji tj. 60 miesiêcy, Wykonawca otrzyma czterdzie¶ci (40) punktów, pozostali Wykonawcy bêd±
oceniani wg nastêpuj±cego wzoru:
otrzyma czterdzie¶ci (40) punktów, pozostali Wykonawcy bêd± oceniani wg. nastêpuj±cego wzoru:
Go
G =----------- x 40 pkt
G max.
gdzie:
G - warto¶æ punktowa, któr± nale¿y wyznaczyæ,
G max. - najd³u¿szy oferowany okres gwarancji ( max 60 miesiêcy),
Go - okres gwarancji podany w badanej ofercie.
Zamawiaj±cy okre¶la minimaln± oraz maksymaln± d³ugo¶æ okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesiêcy do 60 miesiêcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³ugo¶ci gwarancji krótszego ni¿ 36 m-ce, Zamawiaj±cy ofertê odrzuci. W przypadku niepodania w ofercie informacji na temat d³ugo¶ci gwarancji na roboty budowlane Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zaoferowa³ minimalny dopuszczalny okres gwarancji wynosz±cy 36 miesi±ce i zastosuje art. 223 ust. 2 pkt 3) ustawy niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona, a nastêpnie odpowiednio obliczy punktacjê w tym kryterium. W przypadku braku odpowiedzi Wykonawcy na poprawê w wyznaczonym terminie, uznaje siê za wyra¿enie zgody na poprawienie omy³ki. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³ugo¶æ okresu gwarancji d³u¿szy ni¿ wyznaczony maksymalny 60 miesiêcy, jednak w tym przypadku Zamawiaj±cy przyjmie do obliczeñ warto¶æ 60 m-cy - najd³u¿szy przyjêty w kryterium oceny ofert „D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane ”. Wykonawcy
oferuj± d³ugo¶ci okresu gwarancji w pe³nych miesi±cach (w przedziale od 36 do 60 miesiêcy). Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert i otrzyma
najwiêksz± ilo¶æ punktów (O) obliczon± na podstawie wzoru:
O = C + G
gdzie:
O- ³±czna ilo¶æ punktów oferty ocenianej,
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
G- liczba punktów uzyskanych w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane"

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku: 1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³, co najmniej: - jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie lub modernizacji obiektów lub pomieszczeñ budowlanych na kwotê 150 000,00 z³. W przypadku, gdy wykonawca wykazuj±cy siê posiadaniem do¶wiadczenia wymaganego przez Zamawiaj±cego by³ cz³onkiem konsorcjum, które zrealizowa³o robotê budowlan± stanowi±c± do¶wiadczenie, którym wykazuje siê wykonawca, wówczas uznane zostanie do¶wiadczenie wykonawcy – cz³onka konsorcjum tylko w zakresie tych prac/robót, które wykonawca realizowa³ samodzielnie w ramach wspó³pracy konsorcjum. Do¶wiadczenie jakie naby³ wykonawca wykazuj±cy siê referencjami wystawionymi dla konsorcjum zostanie uznane w zakresie, w jakim wykonawca ten rzeczywi¶cie je realizowa³.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy poza o¶wiadczeniem o braku podstaw do wykluczenia – za³±cznik nr 4 do SWZ (sk³adanym wraz z ofert±), nie wymaga sk³adania innych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia), tj.: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 8 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona
wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach).
2) O¶wiadczenia o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) O¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (je¿eli dotyczy)
4) Zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (je¿eli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest
umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego,
Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a),
je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane
umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy lub podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do
reprezentowania wykonawcy.
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
(je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji. b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym. c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki
dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa: • w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku • w pkt. 8.3.2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1)przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej, 2)przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych 3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcê, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego wykonawcê – o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji; 4)przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowi±cej za³±cznik nr 3 do umowy oraz zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, 5) przed³u¿enia terminu wykonania zamówienia w zakresie niezbêdnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, 6)zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron umowy, 7)w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e zmiany umowy w sekcji IX og³oszenia: Pozosta³e informacje

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-28 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa – rozdzia³ 11.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-28 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-27

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

C.d. zmian umowy: 8)zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w tym na skutek zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie zadania. 9) wszelkie zmiany, które bêd± konieczne do zagwarantowania zgodno¶ci umowy z wchodz±cymi w ¿ycie po terminie sk³adania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w szczególno¶ci przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie wynikaj±cym z tych przepisów 10) z powodu przed³u¿aj±cej siê procedury wyboru najkorzystniejszej oferty
2. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy.
3. Z wnioskiem o zmianê umowy mo¿e wyst±piæ zarówno Wykonawca, jak i Zamawiaj±cy.

Uszczegó³owienie informacji dotycz±cej terminu wykonania zamówienia wskazanego w pkt. 4.2.10) og³oszenia: 2 miesi±ce licz±c od dnia podpisania umowy jednak nie pó¼niej ni¿ do 8 grudnia 2023r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.