Og³oszenie z dnia 2022-10-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00332153/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-31
- 2022/BZP 00473229/01 - Wynik z dnia 2022-12-02
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa wewnêtrznej instalacji gazowej do budynku Szko³y Podstawowej w Buczku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Buczek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934536
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: G³ówna 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Buczek
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-113
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@buczek.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://e-bip.pl/Start/23317
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wewnêtrznej instalacji gazowej do budynku Szko³y Podstawowej w Buczku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1aa5f2ce-4baa-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00393602
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00025299/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.10 Budowa wewnêtrznej instalacji gazowej do budynku Szko³y Podstawowej w Buczku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://e-bip.pl/Start/23317/PublicOrders3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres ePUAP zamawiaj±cego Urz±d Gminy w Buczku: /gminabuczek/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej: przetargi@buczek.org.pl. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).
2) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@buczek.org.pl.
3) Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki.
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email. Maksymalny rozmiar wiadomo¶ci (wraz z za³±cznikami) przesy³anej za po¶rednictwem poczty elektronicznej wynosi 20 MB. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415). Dopuszczalny podpis elektroniczny to podpis kwalifikowany, zaufany i osobisty
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporz±dzenia o Ochronie Danych Osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporz±dzenie) informujemy, ¿e: Administratorem podanych przez Ciebie danych bêdzie Gmina Buczek reprezentowana przez Wójta Gminy Buczek ul. G³ówna 20, 98-113 Buczek, nr telefon 436774011 adres e-mail: sekretariat(at)buczek.org.pl
W sprawie danych osobowych mo¿esz kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych:
Grzegorz Rossa, adres e-mail: iod@buczek.pl
1. Twoje dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji czynno¶ci urzêdowych (Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorz±dzie gminnym) tj.:
a. wype³niania obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze w zwi±zku z realizowaniem zadañ przez Urz±d Gminy w Buczku na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia;
b. wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej Administratorowi w zwi±zku z realizowaniem zadañ przez Urz±d Gminy w Buczku na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e Rozporz±dzenia;
2. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powy¿ej, Twoje dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mog± byæ: a. podmioty upowa¿nione do odbioru Twoich danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; b. podmioty, które przetwarzaj± Twoje dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzaj±ce).
3. Twoje dane osobowe bêd± przetwarzana przez okres niezbêdny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym równie¿ obowi±zku archiwizacyjnego wynikaj±cego z przepisów prawa.
4. W zwi±zku z przetwarzaniem przez Twoich danych osobowych w ka¿dej chwili masz prawo do:
a. dostêpu do tre¶ci danych, na podstawie art. 15 Rozporz±dzenia;
b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporz±dzenia;
c. usuniêcia danych, na podstawie art. 17 Rozporz±dzenia;
d. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporz±dzenia;
e. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia.
5. W przypadku, w którym przetwarzanie Twoich danych odbywa siê na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporz±dzenia), przys³uguje Ci prawo do cofniêcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem.
6. Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, ¿e przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami Rozporz±dzenia.
7. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Urzêdzie Gminy w Buczku. Przy czym podanie danych jest:
a. obowi±zkowe, je¿eli tak zosta³o to okre¶lone w przepisach prawa;
b. dobrowolne, je¿eli odbywa siê na podstawie Twojej zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencj± niepodania danych bêdzie brak mo¿liwo¶æ realizacji czynno¶ci urzêdowych lub niemo¿liwo¶æ zawarcia umowy.
8. Twoje dane nie s± przez nas wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, a które mog³yby mieæ wp³yw na Twoj± sytuacjê prawn± lub wywo³ywaæ dla Ciebie inne podobne donios³e skutki
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IKP.7013.11.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane obejmuj±ce wykonanie Budowa wewnêtrznej instalacji gazowej do budynku Szko³y Podstawowej w Buczku. polegaj±cych na wykonaniu:
a) Wewnêtrznej instalacji gazu:
Kot³y gazowy,
Instalacja gazowa,
Instalacja odprowadzenia spalin
2) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja – opis przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 5 do SWZ, Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do wyliczenia ceny ofertowej – za³±cznik nr 6 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w specyfikacji warunków zamówienia.
2. Kryteria oceny ofert:
1) Cena ofertowa (60%)
Liczba przyznanych punktów w ramach tego kryterium zostanie okre¶lona wed³ug wzoru:
PC = Cn/Cbo x 100 x 60%
gdzie:
PC - suma uzyskanych punktów badanej oferty w ramach kryterium
Cn – najni¿sza cena ofertowa
Cbo – cena badanej oferty
Wynik dzia³ania zostanie zaokr±glony do 2 miejsc po przecinku.
2) Okres gwarancji (40%)
Liczba przyznanych punktów w ramach tego kryterium zostanie okre¶lona wed³ug wzoru:
PG = Gbo / Gn x 100 x 40%
gdzie:
PG - suma uzyskanych punktów badanej oferty w ramach kryterium
Gn – najd³u¿szy termin gwarancji spo¶ród wa¿nych ofert
Gbo – termin gwarancji badanej oferty
Wynik dzia³ania zostanie zaokr±glony do 2 miejsc po przecinku.
UWAGA:
Minimalny, wymagany i punktowany termin gwarancji wynosi 36 miesiêcy, maksymalny termin 60 miesi±ce. Gwarancja powy¿ej 60 miesiêcy bêdzie traktowana jako 60 miesiêcy. Zaoferowany okres gwarancji bêdzie jednocze¶nie okresem rêkojmi. Zaoferowanie terminu krótszego ni¿ 36 miesiêcy bêdzie niezgodne z SWZ.
3. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest okre¶lonej wadze kryterium. Ocena ³±czna stanowi sumê punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów.
4. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawcy, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwiêksz± liczbê punktów wyliczon± jako sumê punktów uzyskanych w ramach ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umo¿liwiaj±cy ocenê zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, w szczególno¶ci wyra¿aj±c je jako minimalne poziomy zdolno¶ci. Warunki udzia³u mog± dotyczyæ:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – w niniejszym postêpowaniu zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów – w niniejszym postêpowaniu zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – w niniejszym postêpowaniu zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – w niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy okre¶la ten warunek w nastêpuj±cy sposób – w postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy:
a) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali, tj. zakoñczyli co najmniej 1 robotê budowlan± w tym okresie polegaj±c± na wykonaniu kot³owni gazowej o mocy min. 60kW;
b) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n. zm.) w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ gazowych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia tych funkcji w odniesieniu do instalacji gazowej (kierownik budowy).
W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
UWAGA dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego:
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty O¦WIADCZENIE, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych. Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego (sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ). O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych. Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego (sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ). O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zasady sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s±, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy, do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa.
3) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± wraz z ofert± o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wzór umowy stanowi±cy za³±cznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tre¶ci umowy podano wszelkie istotne dla zamawiaj±cego warunki realizacji zamówienia oraz dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy. Dopuszcza siê ponadto w porozumieniu z wykonawc± wprowadzenie do tre¶ci umowy drobnych zmian i korekt, jednak wy³±cznie w zakresie niepowoduj±cym istotnych zmian przedstawionych warunków handlowych niekorzystnych dla zamawiaj±cego7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-28 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-27
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wroc³awiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
- Przebudowa kot³owni zasilaj±cej budynek mieszkalny przy ul. Karpiñskiego 3-9 w ¯aganiu
- Rozbudowa drogi gminnej od km 0+600 do km 1+079 ulicy Orzechowej w Zielonce - II etap
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordoñskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarz±dzanych przez Administracjê Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Przebudowa i zmiana sposobu u¿ytkowania budynku znajduj±cego siê przy ul. Wyspiañskiego 2N w K³odzku na potrzeby siedziby Okrêgowego Inspektoratu Pracy we Wroc³awiu Oddzia³ w K³odzku.
- Przebudowa wraz z remontem pomieszczeñ kuchni w budynku Szko³y Podstawowej nr 3 przy ul. Kochanowskiego 1 w Tarnobrzegu w ramach zadania pn. "Modernizacja kuchni w Szkole podstawowej nr 3".
wiêcej: Roboty instalacyjne gazowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.