Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00318511/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
- 2024/BZP 00319151/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-10
- 2024/BZP 00418047/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wraz z przebudową drogi gminnej w miejscowościach: Jarochów, Lipówka, Jarochówek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DASZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 34A
1.5.2.) Miejscowość: Daszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-107
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 3571000
1.5.8.) Numer faksu: 24 3890400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadaszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.daszyna.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3059239-0dd2-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont wraz z przebudową drogi gminnej w miejscowościach: Jarochów, Lipówka, Jarochówek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3059239-0dd2-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393692
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206749/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont wraz z przebudową drogi gminnej w miejscowościach: Jarochów, Lipówka, Jarochówek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318511
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPI.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont wraz z przebudową drogi gminnej w miejscowościach: Jarochów, Lipówka i Jarochówek”
Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i robót budowlanych – zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, zwanym dalej PFU, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ i polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej (zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na budowę) oraz realizacji robót budowlanych. W ramach niniejszego zamówienia należy sporządzić wszelkie opracowania jakie mogą okazać się niezbędne dla zaprojektowania, budowy i użytkowania przedmiotu zamówienia. Wszelkie opracowania należy przygotować w ilości egzemplarzy umożliwiającej pozyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń plus dodatkowo zawsze 2 egzemplarze dla Zamawiającego.
a) Dokumentacja projektowa.
W ramach części dokumentacyjnej należy:
- opracować (w przypadku zaistnienia wymagań) ocenę oddziaływania inwestycji na środowisko;
- opracować mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych;
- opracować projekty budowlane we wszystkich niezbędnych branżach wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami, w tym z gestorami sieci, z którymi inwestycja wchodzi w ewentualne kolizje, operatami, opiniami, ekspertyzami, decyzjami, w tym WKZ, w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych oraz pozwolenia/zgłoszenia do użytkowania;
- pozyskać wymagane przepisami warunki techniczne usunięcia ewentualnych kolizji;
- przy opracowaniu projektu budowlanego należy spełnić wszystkie wymagania zawarte w obowiązującej ustawie Prawo budowlane oraz obowiązującym Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 r., poz. 2454);
- opracować projekty wykonawcze zawierające szczegółowe rozwiązania techniczne umożliwiające prawidłowe wykonanie zamówienia;
- opracować specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 r., poz. 2454);
- opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi;
- opracować wniosek o wydanie decyzji środowiskowej, udzielenie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych dla inwestycji;
- opracować przedmiar robót;
- przygotować wszelkie dokumenty niezbędne do pozyskania pozwolenia/zgłoszenia do użytkowania, w tym inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej.
Wymagania stawiane dokumentacji projektowej oraz wytyczne projektowe zgodnie z SWZ.
b) Roboty budowlane.
Wykonanie robót budowlanych – zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego Programem Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ – przewiduje się przebudowę drogi gminnej nr 104010E/G10 od skrzyżowania z drogą krajową nr 91 do skrzyżowania z drogą gminną 104003E/G3 oraz od skrzyżowania z drogą gminną 104003E/G3 do działki nr 249 obręb Mazew, o łącznej długości ok. 2,900 km, w tym min.: profilowania istniejącej nawierzchni; wykonanie: podbudowy; warstwy wyrównawczej; warstwy ścieralnej; wykonanie poboczy; odwodnienie powierzchniowe; przepusty; wykonanie „mijanki”.
Zamawiający wymaga ponadto:
- opracowania ewentualnych projektów i ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego
- opracowania projektów organizacji budowy i technologii wykonania robót
- opracowanie wszelkich dokumentów niezbędnych do pozyskania pozwolenia/zgłoszenia do użytkowania, w tym inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej zawierającej wszelkie świadectwa dopuszczenia i pochodzenia, atesty itp.
- pozyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu/ zgłoszenie obiektu do użytkowania (w przypadku zaistnienia takiego wymogu),
- opracowania, w uzgodnieniu z Zamawiającym, harmonogramu finansowo – rzeczowego realizacji robót budowlanych; uwzględniającego i zgodnego z wymaganiami instytucji współfinansujących inwestycję.
Należy współpracować z organami administracyjnymi w celu uzyskania stosownych decyzji, a w szczególności uczestniczyć w konsultacjach społecznych, udzielać wyjaśnień na żądanie organu, przedkładać wnioski i dokumenty bezzwłocznie w stosunku do obowiązujących terminów.
Wykaz dokumentów zawarty powyżej nie ogranicza obowiązku przygotowania innych Dokumentów Wykonawcy niezbędnych dla wykonania robót budowlanych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia.
Każdy ww. komplet dokumentów należy dostarczyć Zamawiającemu również w wersji cyfrowej edytowalnej oraz w formacie plików pdf.
Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie Dokumentów Wykonawcy objętych powyższym wykazem i innych dokumentów niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia, zawierające koszty uzyskania wymaganych uzgodnień oraz stanowisk, postanowień i decyzji administracyjnych związanych z realizacją i przekazaniem do użytkowania jest ujęte w ramach umowy z Wykonawcą.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
- wykonanie niezbędnych prac geodezyjnych
- wykonanie wszelkich prób, pomiarów i badań, których pozytywny wynik warunkować będzie odbiór robót przez Zamawiającego.
Poszczególne materiały i urządzenia powinny spełniać wymagania stosownych norm, potwierdzone oznaczeniem CE lub inne dopuszczenia na rynek Polski, określonych w przepisach określających wymagania certyfikacji. Wszystkie wykorzystane do budowy materiały powinny być dobrane w oparciu o rozwiązania techniczne pozwalające na osiągnięcie wysokiej sprawności urządzeń przy możliwie niskich kosztach eksploatacji.
Wytyczne wykonawcze.
I. Roboty przygotowawcze:
- wykonanie ogrodzenia i oznakowania placu budowy
- obsługa geodezyjna
Przed przystąpieniem do robót Wykonawca dokona ich wytyczenia i trwale oznaczy je w terenie za pomocą kołków osiowych, kołków świadków i kołków krawędziowych.
II. Roboty budowlane:
Konstrukcja nawierzchni musi zostać zaprojektowana na okresy eksploatacji przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1518).
Projekt konstrukcji nawierzchni należy wykonać na podstawie analiz ruchu uzgodnionych z Zamawiającym.
Konstrukcje nawierzchni należy zaprojektować zgodnie z zapisami przestawionymi w Katalogach typowych konstrukcji nawierzchni.
Dopuszcza się modyfikację rozwiązania konstrukcji nawierzchni w przypadku polepszenia: parametrów użytkowych;
- trwałości nawierzchni
- bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Modyfikacja wymaga uzgodnienia z Zamawiającym i powinna spełniać minimalne parametry określone w rozwiązaniach typowych konstrukcji.
Odcinki przejściowe wynikające z różnych grubości konstrukcji jezdni np. w rejonie połączeń z istniejącymi odcinkami z nawierzchnią bitumiczną, Wykonawca powinien ustalić na etapie opracowania Projektu Budowlanego i uzgodnić z Zamawiającym.
Zamawiający dopuszcza indywidualne projektowanie konstrukcji nawierzchni metodami mechanistycznymi i mechanistyczno-empirycznymi z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań ( np. z zastosowaniem adhezyjnych środków nowej generacji), pod warunkiem wykazania, że trwałość zmęczeniowa nawierzchni nie będzie mniejsza niż przy zastosowaniu rozwiązań typowych konstrukcji.
Projektowanie należy wykonać przy założeniu najmniej korzystnych warunków oraz uwzględnić wszelkie ryzyka.
Konstrukcję nawierzchni podatnych i półsztywnych nowych dróg należy zaprojektować zgodnie z Katalogiem Typowych Konstrukcji Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych (Zarządzenie nr 31 GDDKiA z dnia 16.06.2014) dla kategorii ruchu KR 1 .
Wody opadowe z nawierzchni powinny być odprowadzane do istniejącego systemu rowów odwodniających i istniejącego systemu cieków naturalnych. W celu zapewnienia skuteczności istniejącego systemu odwodnienia należy zaprojektować i wybudować pod drogą przepusty, a istniejące rowy odtworzyć/oczyścić/odmulić. Odprowadzenie wód opadowych z jezdni powinno być poprzez nadanie nawierzchni odpowiednich spadków podłużnych (min. 0,3%) i spadków poprzecznych (min. 2,0%) umożliwiających spływ wody do rowów.
W celu realizacji obowiązku inwestora polegającego na ochronie uzasadnionych interesów osób trzecich należy dopasować niweletę dróg do zjazdów indywidualnych i publicznych, które tego wymagają. Powyższe dotyczy tylko zjazdów legalnych czyli znajdujących się w ewidencji zarządcy drogi lub na mapach do celów projektowych.
Sposób oznakowania dróg gminnych należy uzgodnić z odpowiednimi zarządcami tych dróg.
Oznakowanie poziome powinno charakteryzować się:
- dobrą widocznością w ciągu całej doby;
- wysokim współczynnikiem odblaskowości, również w warunkach dużej wilgotności;
- odpowiednią szorstkością, zbliżoną do szorstkości nawierzchni, na której zostaną naniesione;
- trwałością w okresie gwarancyjnym;
- odpornością na ścieranie i zabrudzenie.
O ile to konieczne ewentualne nowe oznakowanie pionowe należy uzgodnić z zarządcą drogi.
Wymagania dla zmian w organizacji ruchu na czas prowadzenia Robót związanych z budową drogi gminnej zgodnie z SWZ.
III. Roboty towarzyszące zgodnie z SWZ.
Wszystkie elementy inwestycji należy wykonać zgodnie z wymaganiami wskazanymi w PFU, dokumentacji projektowej, obowiązującymi standardami, przepisami i normami.
Klasyfikacja ważności dokumentów zgodnie z SWZ.
b) Wymagania stawiane Wykonawcy: zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1487627,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1487627,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1487627,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100709675
7.3.3) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 13
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1487627,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 500 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI DASZYNA
więcej: przetargi DASZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.