eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Psary › Rozbudowa Urzędu Gminy - zaprojektuj i wykonaj



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Urzędu Gminy – zaprojektuj i wykonaj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Psary

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 294 49 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/897495

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Urzędu Gminy – zaprojektuj i wykonaj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a62093e-10f5-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048987/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa Urzędu Gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321275

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.06.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie Urzędu Gminy położonego przy ul. Malinowickiej 4 w Psarach.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. Rozbudowę i przebudowę istniejącego budynku biurowego Urzędu Gminy w Psarach o obiekt parterowy, jednokondygnacyjny o powierzchni zabudowy około 188m2, połączony bezpośrednio z budynkiem istniejącym o funkcji usługowej biurowej.
2.2. Zakres obejmuje dwa etapy - etap I rozbudowę istniejącego budynku i etap III wykonanie nowych tynków elewacyjnych zgodnie z podziałem dokonanym w PFU.
2.3. Budynek będzie wzniesiony w technologii tradycyjnej ściany nośne i działowe murowane, dach w konstrukcji stropu gęstożebrowego, konstrukcja zaprojektowana przy uwzględnieniu możliwości dokonania w przyszłości dobudowy o kolejne kondygnacje budynku.
2.4. W nowej części budynku zaplanowano powstanie następujących pomieszczeń: biuro obsługi klienta w tym 4 stanowiska obsługi klienta, poczekalnia, toaleta ogólnodostępna, jedno pom. dla obsługi interesantów, trzy pom. biurowe dwuosobowe, jedno pom. biurowe trzy osobowe, dwa pom. biurowe jedno osobowe, pomieszczenie socjalne, pom. biurowe na sprzęt biurowy, pom. porządkowe, toalety dla pracowników zlokalizowane na parterze istniejącego budynku.
2.5. Wykonanie przebudowy części kondygnacji parteru istniejącego obiektu w celu dostosowania do projektowanej funkcji.
2.6. Usunięcie wszelkich kolizji nowoprojektowanej części z istniejącą infrastrukturą podziemną
i naziemną.
2.7. Wykonanie niezbędnych przyłączy dla nowoprojektowanego obiektu.
2.8. Wykonanie wszelkich niezbędnych instalacji wewnętrznych wraz z urządzeniami gwarantującymi prawidłowe funkcjonowanie nowoprojektowanych obiektu.
2.9. Dostawa i montaż urządzeń stałych budynku jak np. urządzenia wentylacyjne, klimatyzacji, urządzenia technologii, elementy sanitarne.
2.10. Wykonanie nowych warstw tynku sylikonowego na elewacji istniejącego budynku urzędu
o powierzchni około 466m2.
2.11. Wykonanie zagospodarowania terenu.
2.12. Usuniecie istniejącego drzewostanu w niezbędnym zakresie oraz nasadzenie drzew zgodnie
z wydaną decyzją.
2.13. Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zamawiającego.
2.14. Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu.
2.15. Wszelkie inne elementy nie wymienione powyżej a wynikające z Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami.
2.16. Zakres przedmiotu umowy nie obejmuje wyposażenia budynku w meble stałe i mobilne.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
3.1. Opracowanie dokumentacji projektowej aktualizującej i wprowadzającej zmian
w dokumentacji projektowej, dla której uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę nr 961.2017 z dnia 2017.08.31 potrzebnej do wykonania robót budowlanych rozbudowy i przebudowy budynku Urzędu Gminy w Psarach w zakresie wynikającym z Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach zadania.
Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich niezbędnych do realizacji inwestycji decyzji, opinii, uzgodnień itp. wraz z uzyskaniem zmiany decyzji o pozwolenie na budowę.
3.1.1. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, rzetelność, zgodność z obowiązującymi przepisami, normami, wytycznymi i instrukcjami, nowoczesność i ekonomiczność zastosowanych rozwiązań w ramach aktualizacji i zmian w dokumentacji projektowej.
3.1.2. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień potrzebnych do realizacji robót i będzie dokonywał wynikających z nich niezbędnych zmian w opracowaniach. Dokumentacja projektowa musi być kompleksowa w zakresie umożliwiającym realizację robót.
3.1.3. W opracowaniach Wykonawca nie może wskazać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu muszą wówczas towarzyszyć wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca zobowiązany jest również do wskazania parametrów równoważności.
3.1.4. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie wymaganych warunków technicznych i uzgodnień od gestorów sieci uzbrojenia podziemnego własnym staraniem i na własny koszt. Wymagania gestorów sieci uzbrojenia podziemnego, zgłoszone do uwzględnienia w dokumentacji technicznej a wykraczające poza zakresy wynikające z kolizji uzbrojenia z układem projektowanym, muszą być uzgodnione z Zamawiającym przed rozpoczęciem projektowania.
3.1.5. Przy określaniu zakresu zadania należy ściśle przewidzieć wszelkie niezbędne elementy realizacji zadania, niezależnie od tego czy są one wymienione w PFU czy też ich konieczność zastosowania należy przewidzieć ze względu na potrzebę wynikającą z obiektywnych możliwości prawidłowego i kompletnego uruchomienia i użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem.
3.1.6. Przebudowę i rozbudowę obiektu, należy zaprojektować w konstrukcji trwałej, odpornej na korozję - dostosowanej do rodzaju istniejącej zabudowy oraz zgodnie
z obowiązującymi przepisami. Przy projektowaniu konstrukcji należy uwzględnić wszelkie uwarunkowania gwarantujące jej prawidłową pracę, brak przekroczenia stanów granicznych nośności i użytkowania, w szczególności brak występowania pęknięć, osiadań oraz innych zjawisk mogących wpłynąć na jakość użytkowania budynku.
3.1.7. W projekcie należy uwzględnić wszystkie obciążenia konstrukcji jakie będą występowały, przy czym Zamawiający nie dopuszcza zaliczenia obciążeń od instalacji technologicznych oraz urządzeń stałych takich jak np. kanały i centralne wentylacyjne, oprawy oświetleniowe, stałe urządzenia akustyczne, elektroakustyczne, montowane do konstrukcji - do wartości obciążenia użytkowego. Obciążenia te powinny zostać obliczone jako obciążenia technologiczne z pozostawieniem pełnej wartości normowego obciążenia technologicznego do dyspozycji użytkownika.
3.1.8. W projekcie należy zastosować rozwiązania i materiały zapewniające wysoki standard jakościowy oraz wieloletnią eksploatację instalacji i pomieszczeń bez konieczności dokonywania większych napraw i remontów.
3.1.9. Zaprojektowane urządzenia powinny posiadać parametry zapewniające jak najwyższą jakość i możliwie najniższe koszty eksploatacji.
3.1.10. Należy przyjąć standard pomieszczeń uwzględniający warunki wymienione
w Programie Użytkowym, przy szczególnym uwzględnieniu parametrów dopuszczających stosowanie danych materiałów bądź urządzeń odpowiednio zaprojektowanych warunkach użytkowania. Ostateczne ustalenie standardu wykończenia i wyposażenia pomieszczeń zostanie ustalone na etapie projektowania w ramach bezpośrednich uzgodnień z Zamawiającym.
3.1.11. Obiekt, w zakresie dostępności dla pracowników, jak i petentów odwiedzających, należy dostosować do potrzeb osób o specjalnych potrzebach / niepełnosprawnych.
3.1.12. W obiekcie, należy zastosować rozwiązania zapewniające uzyskanie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa pożarowego. Projekt należy dostosować do wytycznych rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń pożarowych.
3.1.13. Przy projektowaniu odpowiednich systemów bezpieczeństwa pożarowego należy wykonać centralę p.poż. w przebudowywanym obiekcie z możliwość jej rozbudowy.
3.1.14. Przy projektowaniu odpowiednich systemów izolacji akustycznej, należy wziąć pod uwagę obowiązujące przepisy w zakresie przegród wewnętrznych, jak i zewnętrznych oraz załączone opracowanie wz emisji hałasu. Szczególnie zależy zwrócić uwagę na zabezpieczenie pomieszczeń mogących emitować hałas, takich jak: centrale wentylacyjne i inne.
3.1.15. W przypadku wystąpienia kolizji układu projektowanego z istniejącymi sieciami podziemnymi i nadziemnymi do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie projektu usunięcia kolizji.
3.1.16. W związku z kolizją drzew z projektowanym zakresem, Gmina Psary uzyskała decyzję
nr Decyzję Starosty Będzińskiego znak WŚiL.613.67.2022 o zezwoleniu na usunięcie drzew
krzewów.
3.1.17. Na złożony wniosek Wykonawca uzyska od Zamawiającego pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu przy dokonywaniu czynności w ramach niniejszej umowy. Wykonawca działając w imieniu Zamawiającego nie może zawierać porozumień, nie może zaciągać zobowiązań i podejmować działań rodzących skutki finansowe, bez pisemnej akceptacji Zamawiającego. Wszelkie uzgodnienia i warunki narzucone przez Strony postępowania muszą być zgłaszane Zamawiającemu
i wymagają jego akceptacji.

4. Szczegółowy i wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań zamawiającego
w zakresie realizacji i odbioru został określony w:
4.1. Programie Funkcjonalno Użytkowy (PFU) dla rozbudowy i przebudowy budynku urzędu gminy w Psarach wraz z zagospodarowaniem terenu wraz z załącznikami
4.2. Dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej przebudowy i rozbudowy budynku Urzędu Gminy w Psarach
4.3. Pozwoleniu na budowę wydane przez Starostę Będzińskiego decyzja nr 961.2017 z dnia 31.08.2017r.
4.4. Decyzji Starosty Będzińskiego znak WŚiL.613.67.2022 o zezwoleniu na usunięcie drzew
i krzewów.
4.5. Zarządzeniu Wójta Gminy Psary w sprawie ustalenia zasad zagospodarowania drewna pozyskanego z terenów, będących w posiadaniu Gminy Psary.
4.6. Zarządzeniu Wójta Gminy Psary nr 120.38.2022 z dnia 14 marca 2022r. w sprawie sprzedaży złomu przy likwidacji mienia komunalnego, które stanowi załącznik do Umowy.
3.1. SWZ wraz z załącznikami,
3.2. Projektowanych postanowieniach umowy,
3.3. Odpowiedziach na pytania udzielanych w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy),
3.4. Obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego i normami.
Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1797030,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3450000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1797030,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.H.U. Mar-Bud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732908718

7.3.3) Ulica: Bór 143

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1797030,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.