Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00306163/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku GOK w Chlewiskach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chlewiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czachowskiego 49
1.5.2.) Miejscowość: Chlewiska
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-510
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chlewiska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chlewiska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52fa9316-2169-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja budynku GOK w Chlewiskach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52fa9316-2169-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064323/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja budynku GOK w Chlewiskach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306163
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Chlewiskach przy ul. Czachowskiego 54/1 w ramach której Zamawiający przewiduje:
a) remont elewacji budynku poprzez:
- oczyszczenie i malowanie elewacji elewacyjnymi farbami silikonowymi w kolorach pastelowych jasnych;
- wymiana istniejącego zadaszenia wejścia głównego budynku /konstrukcja aluminiowa lub stalowa pokryta poliwęglanem/;
b) remont pokrycia dachowego i komina:
- rozbiórka istniejącego pokrycia z papy nad części budynku;
- naprawa i uzupełnienie podłoża cementowego;
- wykonanie nowego pokrycia z dwóch warstw papy termozgrzewalnej;
- wymiana uszkodzonego króćca wylotowego komina dymowego;
c) przebudowa pomieszczenia bibliotecznego:
- wykonanie dodatkowego otworu drzwiowego w ścianie murowanej;
- wykonanie dodatkowej ścianki wydzielającej pomieszczenie magazynowe /ścianka szkieletowa z płyt g.k. i drzwiami pełnymi z mateiałów drewnopoochodnych/;
d) remont sali konferencyjnej:
- malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi w kolorach pastelowych jasnych;
- montaż okiennych żaluzji wewnętrznych /kolorystyka jak wyżej/;
- montaż kompletnego systemu klimatyzacji pomieszczenia /system klimatyzacji freonowej, 1 jednostka zewnętrza + 4 jednostki wewnętrzne z kompletnym orurowaniem i systemem odprowadzania skroplin/;
e) montaż instalacji fotowoltaicznej:
- instalacja fotowoltaiczna o mocy 10,0 kW montowana na południowej połaci budynku
z zastosowaniem dodatkowej podkonstrukcji wsporczej.
Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem. Zadanie nie wymaga zgłoszeń ani pozwoleń, jednak Zamawiający wymaga przynajmniej kierownika robót i ustanowi inspektora nadzoru dla wykonywanej modernizacji.
Jeśli gdziekolwiek w przedmiarze użyto nazwy producenta materiałów czy urządzeń, należy je rozumieć jako nazwy wzorcowe i można zastosować materiały i urządzenia równoważne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175132,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175132,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6570230987
7.3.3) Ulica: Złota 23
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-015
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175132,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI CHLEWISKA
więcej: przetargi CHLEWISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont łazienek w budynku dydaktycznym (szkola) ZSLiE w Brynku.
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Przysusze.
- Utworzenie żłobka publicznego w Mieście Radymnie
- PRZEBUDOWA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W SUCHEDNIOWIE - II postępowanie
- Poprawa warunków BHP pracowników kuchni Domu Pomocy Społecznej w Babicy poprzez wymianę wentylacji i urządzeń
- Wykonanie robót remontowych na obiektach PIW w Lublinie znajdujących się przy ulicy Jana Pawła II 3 w Lublinie oraz przy ulicy Spółdzielczości Pracy 3 w Lublinie.
więcej: Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.