Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00299072/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
- 2022/BZP 00301845/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-11
- 2023/BZP 00344630/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I TERENU ZEWNĘTRZNEGO
PROKURATUR OKRĘGU SIEDLECKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Siedlcach
1.3.) Oddział zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brzeska 97
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 632 24 85
1.5.8.) Numer faksu: 25 632 24 85 w.413
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@siedlce.po.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/po-siedlce
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I TERENU ZEWNĘTRZNEGOPROKURATUR OKRĘGU SIEDLECKIEGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c32bfc43-1722-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00094763/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi sprzatania pomieszczeń biurowych prokuratur okręgu siedleckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00299072/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3024-7.262.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 607301,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sprzątania pomieszczeń biurowych Prokuratury Okręgowej w Siedlcach4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 129412,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I TERENU ZEWNĘTRZNEGO WRAZ Z ODŚNIEŻANIEM DACHÓW OBIEKTÓW PROKURATURY REJONOWEJ W SIEDLCACH4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 186995,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH PROKURATURY REJONOWEJW MIŃSKU MAZOWIECKIM
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 80598,57 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH PROKURATURY REJONOWEJ W GARWOLINIE4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 80598,57 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH PROKURATURY REJONOWEJW SOKOŁOWIE PODLASKIM
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 63285,51 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH PROKURATURY REJONOWEJW Wegrowie
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 66410,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121917,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121917,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart 24 Sp. zo.o. al. Wojska Polskiego 58A 21-040 Świdnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123314840
7.3.3) Ulica: al. Wojska Polskiego 58A
7.3.4) Miejscowość: Świdnik
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12191760 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171675 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171675 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Domosfera Robert Kozłowski sc
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Domosfera Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421021746
7.3.3) Ulica: ul. Bitwy Białostockiej 9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-102
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOMOSFERA Robert Kozłowski - wspólnik spółki cywilnej
jakie przetargi wygrała firma
DOMOSFERA Robert Kozłowski - wspólnik spółki cywilnej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171675 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73873,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73873,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123314840
7.3.3) Ulica: Al. wojska Polskiego 58A
7.3.4) Miejscowość: Świdnik
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7387380 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70257,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70257,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart 24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123314840
7.3.3) Ulica: Al. Wojska Polskiego 58a
7.3.4) Miejscowość: Świdnik
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7025760 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61992 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61992 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Domosfera Robert Kozłowski sc
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Domosfera Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421021746
7.3.3) Ulica: Bitwy Białostokiej 9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-102
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOMOSFERA Robert Kozłowski - wspólnik spółki cywilnej
jakie przetargi wygrała firma
DOMOSFERA Robert Kozłowski - wspólnik spółki cywilnej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61992 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61992 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61992 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Domosfera Robert Kozłowski sc
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Domosfera Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421021746
7.3.3) Ulica: Bitwy Białostockiej 9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-102
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOMOSFERA Robert Kozłowski - wspólnik spółki cywilnej
jakie przetargi wygrała firma
DOMOSFERA Robert Kozłowski - wspólnik spółki cywilnej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61992 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Asfaltowanie dróg gminnych
- Asfaltowanie dróg gminnych na terenie Gminy Siedlce, część II
- Dostawa asortymentu do zabiegów endoskopowych jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Endoskopii Przewodu Pokarmowego
- Usługa kons., ser., nap. i usu. aw. urz. bram i dr. przes., garaż., szlab. i bram wj., br. obr., zapór antyt., dźw. nożyc. i platf. przeł. znaj. się na ter. komp. woj. będą. na zao. 28 WOG w 2025 r.
- Świadczenie usługi gastronomicznej w dniu 21 maja 2025 r. na Uniwersytecie w Siedlcach ul. Żytnia 39.
- Modernizacja placu zabaw przy Żłobku Gminnym w Chodowie
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości w 2025 roku pomieszczeń w budynkach Muzeum Etnograficznego w Krakowie - postępowanie II
- Usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości obiektów Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie od 01.05.2025 r. do 30.04.2026 r.
- Usługa systematycznego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych oraz innych, użytkowanych przez Oddziały Terenowe UTK oraz CEMM
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.