Og³oszenie z dnia 2024-07-03
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewitalizacja terenu miejskiego – Plac Ma³y Rynek
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA DOBRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019438
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: PLAC WOJSKA POLSKIEGO 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dobra
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-730
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 632799920
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@dobra24.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja terenu miejskiego – Plac Ma³y Rynek
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8fb493b7-3914-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00393885
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00046057/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Rewitalizacja terenu miejskiego – Plac Ma³y Rynek
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
RZ¡DOWY FUNDUSZ POLSKI £AD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://asystent.postepowania.pl/org/gmina-dobra/postepowania3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://asystent.postepowania.pl/org/gmina-dobra/postepowania
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 13.6. Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z z Asystenta postêpowania zosta³y okre¶lone w Regulaminie korzystania us³ug, który dostêpny jest do pobrania na stronie www.postepowania.pl.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://asystent.postepowania.pl/org/gmina-dobra/postepowania
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 25.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobra, Plac Wojska Polskiego 10 62-730 Dobra, um@dobra24.pl.
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gmina Dobra jest Pan/Pani: Ewa Galiñska, inspektor@osdidk.pl, ....
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Rewitalizacja terenu miejskiego – Plac Wojska Polskiego, prowadzonym w trybie podstawowym.
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania.
e) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem wynikaj±cym z przepisów prawa.
f) Posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z obowi±zuj±cymi przepisami oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego).Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g) Nie przys³uguje Pani/Panu:
1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGO¦R.271.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest rewitalizacja terenu miejskiego, polegaj±ca zagospodarowaniu dzia³ek nr 1682/7 i 1681/1 poprzez zmianê nawierzchni terenu utwardzonego na kostkê brukow±, ustawienie elementów ma³ej architektury, nowe nasadzenia zieleni, rozbiórkê istniej±cego budynku us³ugowego, budowê parterowego budynku szaletu miejskiego, budowê przy³±cza kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodoci±gowej oraz instalacji zewnêtrznej o¶wietleniowej. Plac Ma³y Rynek jest placem ogólnodostêpnym dla mieszkañców, znajduj±cym siê w czê¶ci miasta, która skupia wszystkich mieszkañców tak¿e przyjezdnych ze wzglêdu na usytuowanie g³ównego przystanku autobusowego. Wokó³ placu znajduj± siê sklepy, budynki us³ugowe, oraz miejsce spotkañ okolicznych mieszkañców.. Roboty naley wykonaæ zgodnie z projektem budowlanym STWiORB oraz przedmiarami rozbót, za³±czonymi do SWZ
4.2.1 Uzupe³nienie opisu przedmiotu zamówienia stanowi± nastêpuj±ce za³±czniki do tre¶ci Specyfikacji Warunków Zamówienia:
• PRZEDMIAR ROBÓT.7z
• STWIOR.7z
• TOM I_ARCHITEKTURA I KONSTRUKCJA.7z
• TOM II_BRAN¯A DROGOWA.7z
• TOM III_INSTALACJE SANITARNE.7z
• TOM IV_INSTALACJE ELEKTRYCZNE.7z
• TOM V_ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU.7z
4.3. Równowa¿no¶æ
Przyjête typy materia³ów i urz±dzeñ (wskazane w dokumentacji technicznej) zosta³y u¿yte wy³±cznie przyk³adowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien okre¶liæ ich parametry, celem wykazania, ¿e spe³niaj± warunki okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwi±zania równowa¿ne, zgodnie ze swoj± definicj±, musz± posiadaæ parametry oraz spe³niaæ standardy nie gorsze ni¿ produkty podane przyk³adowo.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty wed³ug nastêpuj±cego kryterium:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena 60
2 Okres gwarancji 40
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
8.1. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu:8.1.1. Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków dotycz±cych zdolno¶ci wykonawcy do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
8.1.2. Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w zakresie posiadania uprawnieñ wykonawcy do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
8.1.3. Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
8.1.4. Wykonawca posiada do¶wiadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 zadanie polegaj±ce na wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu budynku u¿yteczno¶ci publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu, bêd±cego zabytkiem, wpisanego do gminnej ewiencji zabytków lub znajduj±cego siê w strefie ochrony konserwatorskiej - za kwotê minimum 500.000,00 z³ brutto.
8.1.5. Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków dotycz±cych dysponowania przez wykonawcê potencja³em technicznym.
8.1.6. Wykonawca lub osoby skierowane przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego posiadaj± odpowiedni potencja³, tj. odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia lub do¶wiadczenie i wykszta³cenie, tj.: minimum 1 osobê posiadajac± uprawnienia budowlane w bran¿y architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, pe³ni±cego funkcjê kierownika budowy, posiadajacego minimum 18 miesiêczne do¶wiadczenie przy kierowaniu robotami budowlanymi przy budynkach wpisanych do rejestru zabutków, bêd±cych zabytkami b±d¼ widniej±cych w gminnej ewidencji zabytków, kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia budowlane w bran¿y drogowej, odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia, kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia budowlane w bran¿y sanitarnej, w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia, kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia budowlane w bran¿y elektroenergetycznej, w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia,
8.2. W przypadku podania przez wykonawcê w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu warto¶ci w walucie innej ni¿ z³oty (PLN) zamawiaj±cy dokona przeliczenia tej kwoty na z³ote (PLN), na podstawie ¶redniego kursu z³otego (PLN) w stosunku do waluty obcej, okre¶lonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w niniejszym postêpowaniu.
8.3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
8.4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
8.5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
8.6. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
8.7. Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnego sposobu spe³niania przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 11.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiaj±cy ¿±da:
11.1.1. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 p.z.p.
11.1.2. O¶wiadczenie w³asne wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia
11.1.3. O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 3 p.z.p.
11.1.4. O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
11.1.5. O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p. dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji.
11.1.6. O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 6 p.z.p.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 9.1. Ka¿dy z wykonawców ma obowi±zek z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu:
9.1.1. Wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
9.1.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:- 20000 z³
14.1. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas gdy przed up³ywem terminu sk³adania ofert kwota wniesionego wadium bêdzie uznana na rachunku bankowym zamawiaj±cego.
14.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego: 86855700090300017220030011
b) gwarancjach bankowych
c) gwarancjach ubezpieczeniowych
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
15.2. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³a wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.15.3. Oferta wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami musi byæ sporz±dzona przez wykonawcê ¶ci¶le wed³ug postanowieñ SWZ.
15.4. Oferta musi byæ sporz±dzona wed³ug wzoru formularza oferty stanowi±cego za³±cznik do SWZ.
15.5. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
15.6. Do oferty wykonawca za³±cza:
a) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
b) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia.
15.7. W przypadku pojawienia siê w ofercie informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Zamawiaj±cy nie jest upowa¿niony do ich ujawnienia, je¿eli wykonawca nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpnione oraz wykaza³, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 p.z.p. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy zamieszczonym do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Plac Wojska Polskiego 10 62-730 Dobra/asystent postêpowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-18 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI DOBRA
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali biurowych oraz urz±dzeñ komunalnych Zak³adu Gospodarki Komunalnej Spó³ka z o.o. w Dobrej
- Zwiêkszenie cyberbezpieczeñstwa informacyjnego Urzêdu Gminy poprzez wzmacnianie odporno¶ci oraz zdolno¶ci do skutecznego zapobiegania i reagowania na incydenty w systemie informacyjnym Urzêdu
- Opracowanie projektu Planu Ogólnego dla Gminy Dobra
- "Remont drogi gminnej 340055K na odcinku I - w km od 0+525,00 do km 0+745,00 na odcinku II - w km od 0+770,00 do km 0+970,00 w miejscowo¶ci Jurków, Gmina Dobra"
wiêcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przy³±cza kablowego SN15kV wraz z bramk± pomiarow± do zasilania farmy fotowoltaicznej na dzia³ce 428 w miejscowo¶ci £ózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZ¡STKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.