Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00315545/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Gorzyce do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 15
1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-350
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4513056 wew. 11
1.5.8.) Numer faksu: 32 4513056 wew. 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gorzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2850c6f-1b14-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Gorzyce do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2850c6f-1b14-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039695/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przewóz uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Gorzyce do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315545
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 346155,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przewóz uczniów z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Nr 6 w Rybniku, ul. Stanisława Małachowskiego 145 oraz do Zespołu Szkolno-Rewalidacyjnego Szkoła Życia w Rybniku, ul. Orzepowicka 15A”Zamówienie obejmuje przewóz uczniów z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Nr 6 w Rybniku, ul. Stanisława Małachowskiego 145 oraz do Zespołu Szkolno-Rewalidacyjnego Szkoła Życia w Rybniku, ul. Orzepowicka 15A w roku szkolnym 2023/2024.
Przewóz będzie się odbywał w dni nauki szkolnej – według wykazu zamieszczonego wyżej, począwszy od 4 września 2023 do 21 czerwca 2024.
Planowana liczba dowożonych uczniów: 3
Szacunkowa dzienna długość trasy przewozu (w jedną stronę): 35 km
Liczba przewożonych uczniów może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy o 2 uczniów bez dodatkowego wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 77500,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przewóz uczniów z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu, ul. Karola Miarki 4”Zamówienie obejmuje przewóz uczniów z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu, ul. Karola Miarki 4 w roku szkolnym 2023/2024.
Przewóz będzie się odbywał w dni nauki szkolnej – według wykazu zamieszczonego wyżej, począwszy od 4 września 2023 do 21 czerwca 2024.
Planowana liczba dowożonych uczniów: 4
Szacunkowa dzienna długość trasy przewozu (w jedną stronę): 36 km
Liczba przewożonych uczniów może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy o 1 ucznia bez dodatkowego wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 109325,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przewóz uczniów z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śl., ul. Kopernika 71”
Zamówienie obejmuje przewóz uczniów z miejsca zamieszkania do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śl., ul. Kopernika 71 w roku szkolnym 2023/2024.
Przewóz będzie się odbywał w dni nauki szkolnej – według wykazu zamieszczonego wyżej, począwszy od 4 września 2023 do 21 czerwca 2024.
Planowana liczba dowożonych uczniów: 13
Szacunkowa dzienna długość trasy przewozu (w jedną stronę): 17 km
Liczba przewożonych uczniów może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy o 2 uczniów bez dodatkowego wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 121725,84 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przewóz ucznia z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania do Salezjańskiego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego w Tarnowskich Górach, ul. Śniadeckiego 1”Zamówienie obejmuje przewóz ucznia z miejsca zamieszkania do Salezjańskiego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego w Tarnowskich Górach, ul. Śniadeckiego 1 w roku szkolnym 2023/2024.
Przewóz ucznia obejmować będzie dwa kursy w tygodniu tj. początek tygodnia nauki (niedziela lub inny dzień poprzedzający dzień rozpoczęcia zajęć) dowóz do szkoły – koniec tygodnia odbiór ze szkoły, począwszy od 3 września 2023 do 21 czerwca 2024.
Rozpoczęcie i zakończenie zajęć w danym tygodniu uzależnione będzie od planu lekcji w szkole.
Dni przewozu w poszczególnych miesiącach roku szkolnego 2023/2024:
- wrzesień 2023: 8 dni
- październik 2023: 10 dni
- listopad 2023: 9 dni
- grudzień 2023: 7 dni
- styczeń 2024: 8 dni
- luty 2024: 5 dni
- marzec 2024: 9 dni
- kwiecień 2024: 9 dni
- maj 2024: 8 dni
- czerwiec 2024: 6 dni
Ogółem przewidywana liczba dni dowozu ucznia do szkoły w roku szkolnym 2023/2024 wynosi 79 dni.
Planowana liczba dowożonych uczniów: 1
Szacunkowa dzienna długość trasy przewozu (w jedną stronę): 78 km
Liczba przewożonych uczniów może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy o 1 ucznia bez dodatkowego wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 37604,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74214,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92814,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74214,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARTOUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368834220
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 2 lokal 18
7.3.4) Miejscowość: Racibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 47-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74214,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98394,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mglobal Marcin Modzelewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384914685
7.3.3) Ulica: Podgórska 145
7.3.4) Miejscowość: Jaworze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-384
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109368,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141174,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109368,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Przewóz Osób Stefan Szymik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277616350
7.3.3) Ulica: Astrów 24
7.3.4) Miejscowość: Marklowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-321
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZYMIK STEFAN USŁUGI TRANSPORTOWE - Przewóz osób
jakie przetargi wygrała firma
SZYMIK STEFAN USŁUGI TRANSPORTOWE - Przewóz osób
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109368,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51271,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mglobal Marcin Modzelewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384914685
7.3.3) Ulica: Podgórska 145
7.3.4) Miejscowość: Jaworze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-384
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI GORZYCE
więcej: przetargi GORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Świadczenie usług samochodowego transportu sanitarnego z lekarzem na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych i z powrotem w 2025 r. - 3 edycja
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.