Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00323075/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych w ramach realizacji projektu pn.: „Cyfrowy Powiat”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7940911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych w ramach realizacji projektu pn.: „Cyfrowy Powiat”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7fd90ce-29e6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050433/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu: „Cyfrowy Powiat”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Cyfrowy Powiat”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323075
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0033/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 58883,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych, na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zawierciu , w ramach realizacji projektu: "Cyfrowy Powiat”, tj.:
1/ Stacja robocza – laptop z przeznaczeniem do aplikacji biurowych (wraz z systemem operacyjnym oraz pakietem aplikacji biurowych) – 15 szt.;
2/ Skaner dokumentów – 4 szt.
2. Szczegółowy opis parametrów technicznych oraz minimalnych wymagań Zamawiającego zawiera Formularz specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
3. Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia
1/ Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia w pełnym zakresie rzeczowym:
a/ były fabrycznie nowe, nieużywane (nie posiadały oznak wcześniejszego użytkowania) - nie dopuszcza się urządzeń odnawianych, demonstracyjnych i powystawowych,
b/ były kompletne i w pełni sprawne,
c/ były gotowe do użycia zgodnie z przeznaczeniem bez ponoszenia dodatkowych nakładów,
d/ były wolne od wad fizycznych i prawnych,
e/ pochodziły z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, reprezentowały bieżącą linię produkcyjną, zostały wprowadzone do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
f/ spełniały wymogi dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wynikające z aktualnie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, a w związku z tym, jeżeli dotyczy - posiadały atesty oraz/lub certyfikaty oraz/lub deklaracje zgodności z odpowiednimi normami.
2/ Zamawiający wymaga aby dostarczone z przedmiotem zamówienia oprogramowanie:
a/ było nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nie było aktywowane,
b/ pochodziło z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek oraz wykazywało elementy potwierdzające legalność jego pochodzenia (tj.: oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz licencyjny itp.),
c/ było gotowe do użycia zgodnie z przeznaczeniem, bez ponoszenia dodatkowych nakładów,
d/ było zgodne z przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych; w przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z jakimkolwiek roszczeniem przeciwko Zamawiającemu wynikającym z naruszenia praw autorskich, praw własności przemysłowej lub know-how, Wykonawca poniesie wszystkie koszty i wydatki z tym związane, wliczając w to koszty zapłacone przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich, których prawa zostały naruszone.
3/ W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak:
a/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego transportem własnym lub przez wynajętego do tego celu przewoźnika oraz poniesienie wszelkich kosztów dostawy, transportu, zabezpieczenia „towaru” oraz jego ubezpieczenia na czas transportu;
b/ rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego w jego siedzibie, tj. przy ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, na własne ryzyko i koszt, bez obciążania Zamawiającego z tego tytułu dodatkowymi kosztami.
4/ Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia pełnej dokumentacji związanej ze sprzętem, w języku polskim (lub z tłumaczeniem na język polski), pozwalającej Zamawiającemu na korzystanie ze sprzętu zgodnie z jego technicznym i gospodarczym przeznaczeniem (tj. np.: Instrukcji obsługi lub podręczników użytkownika) oraz dokumentów gwarancyjnych (tj. np.: Kart gwarancyjnych, książek serwisowych lub innych dokumentów związanych z udzieloną gwarancją – jeżeli dotyczy).
4. Gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji producenta, odpowiednio dla:
1/ Stacji roboczej – laptopa z przeznaczeniem do aplikacji biurowych (wraz z systemem operacyjnym oraz pakietem aplikacji biurowych): na okres 24 miesięcy,
2/ Skaner dokumentów: na okres 12 miesięcy, liczonych od dnia podpisania Protokołu odbioru całości dostarczonego przedmiotu zamówienia. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
5. Pozostałe wymagania stawiane Wykonawcy oraz sposób i warunki realizacji przedmiotu zamówienia, jak również warunki płatności, zawiera Załącznik nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia przyszłej umowy.
6. Rozwiązania równoważne:
1/ Wszędzie tam, gdzie Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.;
2/ Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów;
3/ Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany dołączyć do oferty zestawienie wszystkich zaoferowanych rozwiązań równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji postępowania, wskazując nazwę i pozycję opisu przedmiotu zamówienia, których to dotyczy. Opis zaoferowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby na jego podstawie Zamawiający mógł ocenić ofertę i rozstrzygnąć, czy zaoferowane rozwiązanie jest równoważne;
4/ W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
30216110-0 - Skanery komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49999,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92649,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOLOGIC Adam Olszar Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5482192241
7.3.3) Ulica: Ustrońska 20
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFOLOGIC ADAM OLSZAR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
INFOLOGIC ADAM OLSZAR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część I: "ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ZAWIERCIE" Część II: "WYŁAPYWANIE I TRANSPORT ZWIERZĄT WOLNO ŻYJĄCYCH (DZIKICH) POSZKODOWANYCH NA TERENIE GMINY ZAWIERCIE".
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.60.2024 - dostawa monitorów, laptopów, klawiatur, myszek komputerowych i kamer internetowych.
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- Dostawa licencji WatchGuard Total Security Suite Renewal/Upgrade 3-yr for Firebox M4800
- Zakup stacji roboczych (komputerów) wraz z niezbędnym oprogramowaniem tj. systemem operacyjnym i pakietem biurowym na potrzeby Urzędu Gminy Dobra
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- Dostawa serwerów i deduplikatorów
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.