eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów MałopolskiZwiększenie wydajności oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Głogów Małopolski wraz z modernizacją infrastruktury kanalizacyjnej



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zwiększenie wydajności oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Głogów Małopolski wraz z modernizacją infrastruktury kanalizacyjnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁOGÓW MAŁOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Głogów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-060

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@glogow-mlp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.glogow-mlp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/glogow-mlp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zwiększenie wydajności oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Głogów Małopolski wraz z modernizacją infrastruktury kanalizacyjnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17ec7f32-f893-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071333/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Zwiększenie wydajności oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Głogów Małopolski wraz z modernizacją infrastruktury kanalizacyjnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312735

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6092746,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Głogowie Małopolskim o drugi ciąg instalacji filtracji membranowej

Przedmiotem zamówienia są:
- roboty montażowe wraz z rozruchem urządzeń technologicznych oraz armatury towarzyszącej niezbędnej do uruchomienia drugiego ciągu instalacji filtracji membranowej;
- roboty budowlane związane z profilowaniem dna komory MBR oraz wykonaniem niezbędnych otworów technologicznych w przegrodach budynku
- wykonanie wizualizacji w istniejącym systemie monitoringu SCADA
i jego niezbędnymi modyfikacjami w celu przystosowania do pracy dwóch ciągów MBR (z uwzględnieniem istniejącej instalacji),
- dokonanie niezbędnych modyfikacji obiektów budowlanych (dodatkowe otwory technologiczne itp. i o ile to będzie konieczne wykonanie dokumentacji budowlanej w tym zakresie). W przypadku konieczności wykonania dodatkowych otworów technologicznych lub ingerencji w konstrukcje budynku należy wykonać oddzielną dokumentację budowlaną.
W zakres montażu wchodzą następujące urządzenia:
- kasety membranowe
- dmuchawa
- pompa permeatu
- pompa recyrkulacji
- armatura I rurociągi
- system sterowania z urządzeniami pomiarowymi (szafka sterownicza, okablowanie
i oprogramowanie) oraz inne rozwiązania technologiczne konieczne do prawidłowego działania systemu.
System powinien zawierać możliwość pracy w trybie:
1) MBR+MBR
2) SBR+SBR
3) MBR+SBR oraz SBR+MBR
Zamontowane membrany, urządzenia oraz armatura muszą być kompatybilne z urządzeniami pracującego ciągu już zainstalowanego na oczyszczalni ścieków w Głogowie Małopolskim ul. Złota 121 zarówno w zakresie odpowiednio dobranych parametrów pracy jak również komunikacji urządzeń.

Zakres robót określa Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

4.5.5.) Wartość części: 4968000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Modernizacja czterech przepompowni ścieków wraz z wykonaniem nowej komory przelewowej.

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja czterech przepompowni w miejscowościach:
- Wysoka Głogowska dz. nr ewd. 2217;
- Głogów Młp. os. Zabajka dz. nr ewd.751/2
- Budy Głogowskie dz. Nr 3157
- Budy Głogowskie – Caritas nr ewd.118
Zamówienie obejmuje montaż wraz z rozruchem urządzeń technologicznych, armatury towarzyszącej niezbędnej do modernizacji 4 sieciowych przepompowni ścieków wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji projektowej i powykonawczej w zakresie, której wchodzą m.in.:
• projekt budowlany
• obliczenia hydrauliczne,
• obliczenia konstrukcyjne (wytrzymałość zbiornika przepompowni na obciążenia od gruntu),
• badania geologiczne pozwalające na właściwe posadowienie i dobór pod kątem materiałowo wytrzymałościowym zbiornika przepompowni,
• instrukcja obsługi przepompowni ścieków,
• dziennik eksploatacji przepompowni ścieków,
• dokumentacja techniczno-ruchowa,
• pomiary elektryczne,
• inwentaryzacja powykonawcza,
• Książka Obiektu Budowlanego,

Zakres zamówienia obejmuje również przebudowę przyłączy energetycznych z dostosowaniem ich parametrów do nowo instalowanych urządzeń. Ponadto wymagana jest modernizacja/rozbudowa istniejącego systemu monitoringu telemetrycznego (GPRS) do systemu SCADA.

Dodatkowo w ramach zamówienia przewidziana jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z komorą przelewową o wymiarach 3m x 5m, która będzie służyła do odprowadzania ścieków ogólnospławnych płynących dwoma kanałami betonowymi ø 800 mm. Przelew będzie odprowadzał ścieki do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej (kolejno do oczyszczalni) oraz do istniejącego rurociągu betonowego o średnicy wewnętrznej ø1600 mm odprowadzającego wody do odnogi rzeki Szlachcianka na działce nr ewid.: 34/6 w miejscowości Głogów Małopolski.

Zakres robót określa Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

4.5.5.) Wartość części: 1124746 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7134000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER: Zakład Instalacyjno – Budowlany Mirosław Gaweł

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner I : Zakład WOD-KAN CO i GAZ Stanisław Ziaja, Partner II : UNITERM SC. Bartłomiej Frankiewicz, Stanisław Sądej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690450243

7.3.4) Miejscowość: Strażów 410 A

7.3.5) Kod pocztowy: 36-073

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dostawa, nadzór nad montażem, rozruch drugiego ciągu instalacji filtracji membranowej oczyszczalni ścieków - Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska EkoWodrol sp. z o.o. 75-846 Koszalin ul. Słowiańska 13


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1523000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1523000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1523000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Mi -Kan” Michał Kunysz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-321-27-16

7.3.4) Miejscowość: Krasne 831

7.3.5) Kod pocztowy: 36-007

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie dokumentacji projektowej - UNITERM S.C. Bartłomiej Frankiewicz, Stanisław
Sądej 36-060 Głogów Małopolski ul. Ogrodowa 10.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1523000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.