eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie Dzielnicy W³ochy.



Og³oszenie z dnia 2024-07-03

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie Dzielnicy W³ochy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DZIELNICA W£OCHY MIASTA STO£ECZNEGO WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://wlochy.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie Dzielnicy W³ochy.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d2b4d85b-3544-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00393983

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00035799/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.11 Konserwacja rowów melioracyjnych - koszenie wraz z odmuleniem.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/164756/notice/public/details

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformy zakupowej Zamawiaj±cego (dalej zwanej tak¿e „Systemem”) pod adresem

https://zamowienia.um.warszawa.pl

Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania w Systemie.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Szczegó³owe wymagania techniczne
i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu platformy zakupowej
Zamawiaj±cego, opisane zosta³y w Instrukcji korzystania dla Wykonawców, która jest udostêpniona na platformie zakupowej
Zamawiaj±cego w zak³adce „Baza wiedzy”.
2. Zamawiaj±cy wskazuje podstawowe informacje dotycz±ce Systemu, o których mowa w art. 67 ustawy Pzp:
a) Niezbêdne wymagania sprzêtowe:
• Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s na komputer;
• Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej
przegl±darki internetowej;
• Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
• W³±czona obs³uga JavaScript;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
b) Dopuszczalne wielko¶ci i formaty przesy³anych danych:
• Wielko¶æ pojedynczego pliku zamieszczanego w Systemie nieprzekraczaj±ca 2 GB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,
wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,
XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
c) Kodowanie i czas odbioru danych
• Plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ
otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z G³ównym Urzêdem Miar, który udostêpnia poprzez Internet us³ugê umo¿liwiaj±c± synchronizacjê
czasu w systemach komputerowych z czasem urzêdowym obowi±zuj±cym w Polsce
d) Informacje dodatkowe:
• Dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES;
• Dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku
z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzib± w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5.
Na pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania danych, a tak¿e o przys³uguj±ce prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych
w Urzêdzie m.st. Warszawy - iod@um.warszawa.pl.
Dane osobowe przetwarzane s± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym podpisania umowy. Obowi±zek podania danych osobowych wynika z przepisów ustawy Pzp, aktów wykonawczych do tej ustawy oraz
Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Odbiorcami danych osobowych mog± byæ:
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególno¶ci:
• podmioty ¶wiadcz±ce na rzecz Urzêdu m.st. Warszawy us³ugi informatyczne, pocztowe;
•osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania celem wype³nienia obowi±zków wynikaj±cych z art.
18 i art. 74 ustawy Pzp oraz ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o dostêpie do informacji publicznej.
b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostêpni dane osobowe na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celu okre¶lonego powy¿ej, tj. przez okres wynikaj±cy z
ustawy Prawo zamówieñ publicznych, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów
wykonawczych do niej wydanych. Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafi± do archiwum zak³adowego.
Pe³na tre¶æ klauzuli informacyjnej o zasadach ochrony danych osobowych zosta³a zamieszczona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
2. Prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TPBN.23.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 149773,86 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 102709,58 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci prace polegaj±ce na wykonaniu konserwacji rowów melioracyjnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy W³ochy o ³±cznej d³ugo¶ci 5 037 m. W zakres prac wchodzi:
a) rêczne wykoszenie porostów ze skarp wraz z wygrabieniem,
b) rêczne usuwanie namu³u z cieków,
c) oczyszczenie przepustów i ruroci±gów,
d) oczyszczanie studni drenarskiej,
e) likwidacja wylotów ¶cieków,
f) oczyszczanie zbiornika przep³ywowego przy ul. Rebusowej,
g) oczyszczanie skarp oraz dna rowów z zanieczyszczeñ,
h) uprz±tanie rowów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90700000-4 - Us³ugi ¶rodowiska naturalnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt. 7 ustawy Pzp do warto¶ci 34 236,53 z³. netto, polegaj±ce na powtórzeniu podobnych us³ug ujêtych w zamówieniu podstawowym w szczególno¶ci okre¶lonych w kosztorysach ofertowych – Przedmiar robót. Zamówienia te udzielane bêd± na warunkach ustalanych w trakcie negocjacji Zamawiaj±cego z Wykonawc±.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê na podstawie zasad i kryteriów oceny ofert ustalonych w SWZ, tj. tak±, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê niepodlegaj±cy wykluczeniu wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki w zakresie:
Zdolno¶ci technicznej i zawodowej, tj.:
a) Dysponuj± co najmniej 1 osob± pe³ni±c± nadzór nad wykonywanymi robotami.
W przypadku dysponowania osobami bêd±cymi obywatelami pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstwa cz³onkowskiego Europejskiego Porozumieniu o wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, kwestie uprawnieñ nale¿y rozpatrywaæ z uwzglêdnieniem art. 12a ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.
o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich UE.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania wed³ug wzoru ustalonego w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wed³ug wzoru ustalonego w SWZ. Wykazu osób wed³ug wzoru ustalonego w SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

11.1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
W tym celu do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo, które powinno:
• jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie, do którego siê odnosi;
• precyzowaæ zakres umocowania;
• wskazywaæ pe³nomocnika;
• wyliczaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie.
11.2. ¯aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie
art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie
przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
11.3. Ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie musi podpisaæ siê na pe³nomocnictwie, zgodnie z
reprezentacj± danego podmiotu.
11.4. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, wspólnicy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ
za wykonanie umowy oraz wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (o ile jest wymagane).
11.5. Ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada o¶wiadczenie, sporz±dzone wg wzoru
okre¶lonego w za³±czniku nr 5 do SWZ. Dokumenty te maj± potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz wskazywaæ który z
wykonawców spe³nia dany warunek udzia³u w postêpowaniu.
11.6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie o podziale zadañ
pomiêdzy wspó³wykonawców, sporz±dzone wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 6 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 10 (Zmiana umowy)
1. Zgodnie z art.454 ustawy Pzp zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrze¿eniem zapisów wskazanych w niniejszym paragrafie.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian Umowy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) w przypadku zmiany przepisów prawa bezpo¶rednio zwi±zanych z przedmiotem Umowy – dopuszczalna jest taka zmiana
Umowy, która umo¿liwi dostosowanie postanowieñ niniejszej umowy do nowych przepisów prawa,
2) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w art. 455 ust 1 pkt 3) ustawy Pzp dotycz±cych realizacji przez
dotychczasowego Wykonawcê dodatkowych us³ug, których nie uwzglêdniono
w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a. zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b. zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego,
3. Dopuszcza siê zmianê, której konieczno¶æ spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej Umowy.
4. Dopuszcza siê równie¿ zmiany Umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 15% warto¶ci zawartej Umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru Umowy.
Wszystkie zmiany zawiera § 10 (Zmiana umowy) Projektowanych postanowieñ umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-11 10:01

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-09

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Ci±g dalszy zmiany umowy
5. Zmiana wynagrodzenia na podstawie art. 439 ustawy Pzp:
1) W przypadku wyst±pienia w czasie trwania Umowy zmian cen materia³ów
zmian ceny produkcji budowlano-monta¿owej stanowi warto¶æ wiêksz± ni¿ 4,0% lub mniejsz± ni¿ /-/ 4%.
4) Wniosek o zmianê mo¿e dotyczyæ wy³±cznie wynagrodzenia za zakres Przedmiotu Umowy, nie odebrany przez
Zamawiaj±cego przed dniem z³o¿enia wniosku tj. elementy Harmonogramu nie ujête w protoko³ach odbiorowych podpisanych do dnia z³o¿enia wniosku.
5) Warto¶æ zmiany (WZ) okre¶la siê na podstawie wzoru: WZ=W x F%, przy czym:
W – wynagrodzenie netto za zakres Przedmiotu Umowy, o którym mowa w pkt 4) powy¿ej, F – ¶rednia arytmetyczna dwóch nastêpuj±cych po sobie warto¶ci zmiany cen produkcji budowlano-monta¿owej wynikaj±cych z komunikatów prezesa GUS, o którym mowa w pkt 3) powy¿ej.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu wykonania przedmiotu Umowy lub zawieszenie terminu realizacji zamówienia w przypadku wyst±pienia opó¼nieñ wynikaj±cych z:
1) wyst±pienia warunków atmosferycznych oraz ich skutków, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacj± zakresu czynno¶ci ¶wiadczenia us³ug serwisowo-konserwacyjnych,
2) wyst±pienia okoliczno¶ci, których Strony Umowy nie by³y w stanie przewidzieæ w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci.
7. Wszelkie zmiany Umowy niezgodne z art. 454 i art. 455 ustawy Pzp podlegaj± uniewa¿nieniu.
8. Zmiany Umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem niewa¿no¶ci.
9. Nie wymagaj± zachowania formy pisemnej poni¿sze zmiany Umowy, a zostan± dokonane poprzez pisemne zg³oszenie potwierdzone przez drug± Stronê Umowy:
1) zmiana osoby odpowiedzialnej za realizacjê przedmiotu zamówienia ze Strony Wykonawcy,
2) zmiana osoby odpowiedzialnej za realizacjê przedmiotu zamówienia ze Strony Zamawiaj±cego,
3) zmiana adresu Wykonawcy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.