Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00323415/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Montaż instalacji fotowoltaicznych na dachu oraz terenie – Domu Pomocy Społecznej „Pod Brzozami”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Pod brzozami"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006377131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów 46/48
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-007
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 811-44-85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.dpsbrzozy@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpspodbrzozami.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.dpspodbrzozami.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Montaż instalacji fotowoltaicznych na dachu oraz terenie – Domu Pomocy Społecznej „Pod Brzozami”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8202222a-2778-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323415/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/DPS/4/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie dotyczy projektu - „Montaż instalacji fotowoltaicznych na dachu oraz terenie – Domu Pomocy Społecznej„Pod Brzozami” .
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montażu wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy 110 kW dla budynku Domu Pomocy Społecznej „Pod Brzozami” wraz z wykonaniem koniecznych robót dodatkowych w celu efektywnego eksploatowania instalacji. Przedmiotowa instalacja będą produkowała energię elektryczną na potrzeby własne budynku, w którym zostanie zainstalowana.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonania zamówienia znajduje się w Programie funkcjonalno użytkowym (PFU) – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4. Przewiduje się, że inwestycja będzie realizowana w koncepcji zaprojektuj i wybuduj, co narzuci na wykonawcę konieczność wykonania/uzyskania:
1) dokumentacji projektowej koncepcyjnej do zaakceptowania przez Zamawiającego,
2) projektu budowlanego do zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu koncepcyjnego (wymaganego w związku z przewidywaną mocą instalacji fotowoltaicznej),
3) warunków zabudowy, warunków przyłączeniowych oraz pozwolenia na budowę dla instalacji fotowoltaicznej,
4) robót instalacyjnych związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej, w tym przyłączenia instalacji podzielnego na dwa etapy (przed i po realizacji przez Zamawiającego Stacji Trafo) o mocach dostosowanych do obecnym możliwości przyłączeniowych,
5) skompletowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.
5. Wykonawca także wykona w ramach zamówienia (o ile wymagane) następujące prace:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania obejmującej projekty budowlane z branży elektrycznej wraz z wymaganą dokumentacją wykonawczą.
2) Uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do odbioru i uruchomienia instalacji.
3) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
4) Wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.).
5) Realizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego.
6) Zakup niezbędnych materiałów i zrealizowanie ich dostawy.
7) Wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projektach.
8) Wykonanie i dostarczeniu dokumentacji powykonawczej niezbędnej do prawidłowego użytkowania instalacji przez użytkowników, uzgodnionej z rzeczoznawcę PPoż.
9) Usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym.
6. Wspólny słownik CPV:
1) 31000000-6 Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
2) 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
3) 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
4) 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
5) 51000000-9 Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
6) 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
7) 71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne
8) 09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
9) 09332000-5 Instalacje słoneczne
7. Wszystkie elementy instalacji, będące przedmiotem dostawy, muszą być fabrycznie nowe.
8. Panele fotowoltaiczne, będące przedmiotem dostawy, nie mogą mieć daty produkcji starszej niż 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
9. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie awarii instalacji w okresie rękojmi/gwarancji nie może być dłuższy niż 24 godziny. Przez czas reakcji rozumie się czas od momentu zgłoszenia do momentu rozpoczęcia usuwania zgłoszonej awarii.
10. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę następujących okresów gwarancji na następujące elementy składające się na zamówienie: minimum 5 lat gwarancji na całą instalację fotowoltaiczną oraz roboty montażowe. Dodatkowo gwarancja producenta paneli fotowoltaicznych: 1 rok – min. 97% mocy znamionowej 10 lat – min. 92% mocy znamionowej
25 lat – min 84% mocy znamionowej oraz minimum 12 lat gwarancji produktowej dla paneli fotowoltaicznych.
11. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi.
12. Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków
dowodowych, o których mowa w art. 104-107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461411,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 673882,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OZEBUD SP. Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522154801
7.3.3) Ulica: SZAFRANÓW 9
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 04-769
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-14 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu "Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.