Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00249483/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ujęcia wody w Sawinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sawin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chutecka
1.5.2.) Miejscowość: Sawin
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-107
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825673012
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sawin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sawin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25bed824-e2c6-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ujęcia wody w Sawinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25bed824-e2c6-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394056
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054399/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja ujęcia wody w Sawinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249483
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSG.271.4.2024.MKI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2676620,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach projektu na pn. „Modernizacja ujęcia wody w Sawinie”.
4.2. Opis inwestycji z wniosku o dofinansowanie. W ramach zadania przewidziano:
1. Modernizację stacji wodociągowej – branża budowlana (w tym wykonanie elewacji wraz z dociepleniem, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, okładzina ścian płytkami, posadzki z terakoty, opaski przeciwwilgociowej, wymiana ogrodzenia, wykonanie fundamentów pod zbiorniki i odstojniki, wykonanie chodników i placu manewrowego)
2. Modernizację stacji wodociągowej – branża elektryczna (wymiana układu technologicznego, wymianę odżelaziaczy, zestawu hydroforowego, zasilania rozdzielni technologicznej, zasilania pomp głębinowych)
3. Modernizację stacji wodociągowej – branża technologiczna (wymiana układu technologicznego, wymianę odżelaziaczy, zestawu hydroforowego, montaż 3 zbiorników wyrównawczych po 100 m3, wymiana dwóch pomp głębinowych, montaż 3 żelbetonowych odstojników popłuczyn, budowa zbiornika bezodpływowego.)
4.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Dostawę, montaż i uruchomienie kompletnego układu technologicznego - wewnętrznego budynku stacji wodociągowej w technologii ze stali nierdzewnej, niezbędnymi instalacjami elektrycznymi i sanitarnymi. Wykonanie pełnego zakresu robót związanych tj. m.in.: fundamentów pod urządzenia, przyłączenie do: układu technologicznego zewnętrznego, instalacji zasilania energetycznego, sterującego, niezbędne pomiary elektryczne, rozruch technologiczny urządzeń. Opracowanie instrukcji obsługi stacji wodociągowej, bhp, schematu technologicznego. Podstawowe elementy układu technologicznego - wewnętrznego:
1) Zestaw napowietrzający: 1 kpl
2) Zespół filtracyjny: 3 kpl.
3) Układ dmuchawy: 1 kpl.
4) Dozownik: 1 kpl.
5) Sprężarka: 1 szt.
6) Wodomierz - woda surowa: 1 szt.
7) Wodomierz - woda do płukania filtrów: 1 szt.
8) Wodomierz - woda sieciowa: 1 szt.
9) Szafa pneumatyczna: 1 kpl.
10) Szafa technologiczna: 1 kpl.
11) Osuszacz powietrza: 2 kpl
12) Rury; kształtki; konstrukcja nośna ze stali nierdzewnej; obejmy: 1 kpl.
13) Myjka do oczu i twarzy: 1 kpl.
14) Zestaw pompowy II stopnia + pompa płucząca: 1 kpl.
Montaż rurociągów - zewnętrznego układu technologicznego stacji wodociągowej, trzech stalowych zbiorników retencyjnych po 100 m3 każdy, zespołu trzech zbiorników popłuczyn, studzienki neutralizacyjnej. Wymiana pomp głębinowych. Wykonanie prac ogólnobudowlanych w budynku SW, ocieplenie budynku metodą lekko-mokrą, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Roboty związane z zagospodarowaniem terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3308492,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4624624,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3308492,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Gminny Zakład Obsługi” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 563-18-66-852
7.3.3) Ulica: Okopy Kolonia
7.3.4) Miejscowość: Dorohusk
7.3.5) Kod pocztowy: 22-175
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
SW- TEAM Słomka Wojciech
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GMINNY ZAKŁAD OBSŁUGI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"GMINNY ZAKŁAD OBSŁUGI" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3308492,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.