Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00354422/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa sprzętu lekarsko-weterynaryjnego do Ośrodka Rehabilitacji Białowieskiego Parku Narodowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIAŁOWIESKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200664828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Pałacowy 11
1.5.2.) Miejscowość: Białowieża
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-230
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 607330106
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alicja.waszkiewicz@bpn.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpn.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bialowieskipn.ezamawiajacy.pl/pn/bialowieskipn/demand/156323/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa sprzętu lekarsko-weterynaryjnego do Ośrodka Rehabilitacji Białowieskiego Parku Narodowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba1fef9e-23e6-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354422
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostaw inkubatora weterynaryjnego wyposażony w termostat, filtry powietrza, lampę UV z możliwością podłączenia tlenu o wymiarach komory wewnętrznej nie mniejszy niż 65x45x45 cm.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 23500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa stojaka infuzyjnego i stołu operacyjnego.Stojak infuzyjny mobilny, z regulacją wysokości i stół operacyjny wykonany ze stali nierdzewnej z możliwością sterowania wysokości, z regulacją kąta nachylenia blat z blachy kwasoodpornej w rozmiarach nie mniejszych niż 120x160 cm, wyposażony w materac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 14109,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa aparatury do narkozy wziewnejzestaw waga: do 11 kg z parownikiem, zakres przepływu tlenu przez przepływomierz: 0,2-4 l/min, zakres pomiaru ciśnienia przez manometr: -40 ~ 80 cmH2O, objętość pojemnika na pochłaniacz CO2 - 1,3 litra, zakres pracy zastawki nadciśnienia (APL) - 0 ~ 60 cmH2O, zakres przepływu przez by-pass/flush tlenowy - 10-15 l/min, łatwa zmiana obiegu oddechowego dla pacjenta, monitoring ciśnienia układu półotwartego, wentylacja wymuszona pod kontrolą manometru, brak potrzeby wymiany rur oddechowych przy przełączaniu między obiegiem zastawkowym i bezzastawkowym, funkcjonalny manometr dla układu zastawkowego i bezzastawkowego, instalacja, transport i szkolenie na miejscu. Zawartość zestawu: urządzenie, parownik, pojemnik na pochłaniacz CO2, zastawka okluzyjna, wąż do podpięcia tlenu, wąż odprowadzający gazy anestetyczne, pochłaniacz gazów anestetycznych (1 sztuka), trzymak do pochłaniacza gazów anestetycznych, rury oddechowe 10 mm, 15 mm i 22 mm, zestaw masek anestetycznych, system wspomagający zmianę układów, stojak mobilny, monitor pacjenta (z wyświetlaczem dotykowym, EKG, monitoring indeksu perfuzji, parametryzacja pacjenta)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 46000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa przenośnego aparatu RTGPrzenośny aparat RTG - zasilanie sieciowe 230V, stała moc wyjściowa nie mniej niż 1,8 kVA , stałe napięcie na lampie rentgenowskiej nie mniej niż 120 kHz, ograniczenie promieniowania miękkiego brak jonizacji w odległości nie większej niż 1,5 metra od aparatu,, moc w kV - od 40 do 90, tryb niskiego napięcia, zakres pracy od 130V do 230V, fokus lampy RTG nie więcej niż 1mm, krótki okres czasu pomiędzy początkiem sekwencji impulsów a początkiem kolejnej sekwencji, antywstrząsowa konstrukcja z zabezpieczeniem dla generatora i lampy RTG, aluminiowa obudowa, podwójny regulowany znacznik laserowy dla ustawiania odległości film-ognisko, przyciski pamięci nastawów dla kilku głównych ekspozycji, możliwość ustawień czasu ekspozycji w mAs i sekundach, waga nie więcej niż 7 kg. Zawartość zestawu: aparat RTG, statyw mobilny wykonany ze stali nierdzewnej, walizka transportowa, laptop monitor nie mniejszy niż 15,6” z oprogramowaniem dla medycyny weterynaryjnej dla małych i dużych zwierząt, cyfrowy system radiografii bezpośredniej (detektor bezprzewodowy - częstotliwość pracy 2,4 GHz i 5 GHz, aktywny obszar nie mniej niż 350 mm x 427 mm,ilość pikseli nie mniej niż 2.560 x 3.072, wielkość piksela nie więcej niż 150 μm, rozdzielczość nie mniej niż 3.6 lp/mm, automatyczne wykrywanie ekspozycji AED.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 136300 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5965,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6851,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5965,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eres medical Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162735732
7.3.4) Miejscowość: Płouszowice Kolonia nr 64B
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5965,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157599 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157599 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157599 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GIERTH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 89713110813
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157599 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI BIAŁOWIEŻA
więcej: przetargi BIAŁOWIEŻA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.