Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00305104/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
- 2022/BZP 00312470/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-19
- 2022/BZP 00498719/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa hotelarska w zakresie organizacji konferencji podsumowującej projekt Agrobank.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.brwinow@cdr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa hotelarska w zakresie organizacji konferencji podsumowującej projekt Agrobank.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffdcd3ca-1a3e-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071827/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługi hotelarskie krajowe, w tym restauracyjne i najem sal wykładowych na potrzeby Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie (zamówienie udzielane w częściach)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305104/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CB.DAG.26.92.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1551046,14 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 476600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Kompleksowa usługa hotelarska w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach
pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2211) w zakresie organizacji konferencji
podsumowującej projekt Agrobank, obejmująca usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
oraz usługi w zakresie spotkań i konferencji poprzez zapewnienie sali konferencyjnej w terminie: 19-22.09.2022 r.
2) Usługa obejmuje zapewnienie dla grupy maksymalnie 150 osób: miejsc noclegowych z dnia 20 na 21.09.2022 r., sali
konferencyjnej/wykładowej na max. 150 osób oraz śniadań, obiadów, kolacji - z możliwością zapewnienia menu dla wegan i
wegetarian oraz ciągłego serwisu kawowego podczas konferencji (w miejscu świadczenia usługi w zakresie spotkań i
konferencji).
3) Świadczenie usług hotelarskich objętych przedmiotem zamówienia w obiekcie hotelarskim zaszeregowanym do
określonego rodzaju i kategorii oznaczonej minimum 4 gwiazdkami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997
r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2211),
wpisanym do Ewidencji Obiektów Hotelarskich prowadzonej przez marszałka województwa właściwego ze względu na
miejsce położenia obiektu hotelarskiego.
4) Obiekt, w tym sala restauracyjna i konferencyjna musi spełniać wymogi wynikające z aktualnych epidemicznych
obostrzeń rządowych przeciwdziałających COVID-19 (w tym ilość metrów kw. na osobę) - dla grupy max. 150 uczestników.
Łazienki będą wyposażone w płyny antybakteryjne, a wszystkie miejsca newralgiczne takie jak: klamki, stoły, poręcze będą
na bieżąco dezynfekowane
5) Świadczenie usługi na terenie i w granicach miasta stołecznego Warszawy. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym
nazwę i adres siedziby obiektu wykonania całego przedmiotu zamówienia oraz rodzaj i kategorię tego obiektu.
6) Usługa hotelarska noclegowa oraz restauracyjna muszą być świadczone w miejscu/obiekcie świadczenia usługi w
zakresie spotkań i konferencji.
7) Zamówienie obejmuje zapewnienie punktu recepcyjnego o powierzchni min. 20 m2 – stół i 2 krzesła (min 1x1 m / os.),
usytuowanego przy sali konferencyjnej.
8) Zamówienie obejmuje zapewnienie dodatkowej powierzchni (20 m2) do degustacji produktów zbożowych – 3 stoły i 3
krzesła, usytuowanej przy sali konferencyjnej.
9) Zamówienie obejmuje zapewnienie miejsca na 2 kabiny do tłumaczenia symultanicznego/stanowiska dla tłumaczy o
powierzchni min. 20 m2.
10) Zamówienie obejmuje zapewnienie bezpłatnego parkingu dla samochodów osobowych gości nocujących w obiekcie
oraz przystosowanie obiektu do obsługi osób niepełnosprawnych w liczbie min. 50.
11) Zapewnienie możliwości wyświetlania wystąpień prelegentów na ekranie/rzutniku w sali konferencyjnej.
12) Zamówienie obejmuje zapewnienie usługi udostępnienia sali konferencyjnej / wykładowej w dniu 20.09.2022 r. od godz.
8:00 do godz. 14:00 w dniu 21.09.2022 r. dla 150 osób:
a) sala musi spełniać wymogi wynikające z aktualnych epidemicznych obostrzeń rządowych przeciwdziałających COVID-19
(w tym ilość metrów kw. na osobę – 1 m x 1 m);
b) wyposażenie sali w ekran, sprzęt audiowizualny, możliwość transmisji obrad na zewnątrz sali w miejscu świadczenia
usługi, przedłużacze do prądu oraz łącze internetowe – symetryczne 30/30 Mbps, umożliwiające udział w Konferencji w
formie on-line;
c) zapewnienie odpowiedniego nagłośnienia oraz mikrofonów bezprzewodowych w ilości 5 szt..
d) Zamówienie obejmuje zapewnienie usługi udostępnienia 1 dodatkowej sali konferencyjnej / wykładowej w dniu
20.09.2022
r. od godz. 8:00 do godz. 14:00 w dniu 21.09.2022 r. dla 30 osób:
e) sala musi spełniać wymogi wynikające z aktualnych epidemicznych obostrzeń rządowych przeciwdziałających COVID-19
(w tym ilość metrów kw. na osobę – 1 m x 1 m);
f) wyposażenie sali w ekran, sprzęt audiowizualny, przedłużacze do prądu oraz łącze internetowe – symetryczne 30/30
Mbps, umożliwiające udział w Konferencji w formie on-line; transmisja obrad na zewnątrz z sali dla 30 osób nie jest
wymagana;
g) zapewnienie odpowiedniego nagłośnienia oraz mikrofonów bezprzewodowych w ilości 2 szt.
13) Zapewnienie w dniu 20.09.2022 r. oraz 21.09.2022 r. kompletnego sprzętu niezbędnego do tłumaczenia
symultanicznego, tj: systemu i odbiornika symultanicznego, w tym
a) Mikrofonów bezprzewodowych (5 szt.) i słuchawek do tłumaczenia symultanicznego dla 150 osób (150 szt.);
b) 2 pojedynczych lub jednej dwustanowiskowej kabiny do tłumaczeń symultanicznych z dźwiękoszczelnymi ścianami;
c) Zapewnienie odpowiedniego nagłośnienia sali oraz obsługi technicznej w/w sprzętu
4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190219,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320046,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284360,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORBIS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5260250469
7.3.3) Ulica: ul. Złota 59
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284360,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-19 do 2022-09-22INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa".
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego w różnym środowisku działania dla funkcjonariuszy jednostek kontrterrorystycznych w ramach projektu pn. "In Service ++"
- Usługi w zakresie organizacji, konferencji, konwentów, targów, szkoleń i innych wydarzeń dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.