Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00348018/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
- 2024/BZP 00369081/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3301D Dolina - Duszniki-Zdrój na długości 1 km
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 2k
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74/868 01 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.bip.klodzko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_klodzko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3301D Dolina - Duszniki-Zdrój na długości 1 km2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-289df04d-2189-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046799/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3301D Dolina – Duszniki – Zdrój na długości 1 km
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348018
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.241.AZ.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) ścinanie i uzupełnianie poboczy kruszywem łamanym 0-31 mm - grubości 20 cm, na szerokości 75 cm wraz z uzupełnieniem, plantowaniem i odpowiednim zagęszczeniem;
2) ścinanie i uzupełnianie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym cementem o Rm = 2,5 Mpa - grubości 20 cm, na szerokości 75 i 200 cm wraz z uzupełnieniem, plantowaniem i odpowiednim zagęszczeniem;
3) wykopy wykonywane mechanicznie w gruncie kat. III-IV z transportem urobku na odkład samochodami na miejsce uzyskane przez Wykonawcę - wykopy pod urządzenia odwadniające;
4) nasypy wykonywane ręcznie z gruntów kat. III-IV z pozyskaniem i transportem urobku z ukopu lub/i dokopu na nasyp samochodami na odległość do 1 km wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą - zasypki przekopów po przepustach;
5) wykonanie części przelotowej przepustów drogowych rurowych jednootworowych, która składa się z ławy żwirowej, rur żelbetowych fi 60 cm, izolacja styków rur papą i rur lepikiem;
6) wykonanie części przelotowej przepustów drogowych rurowych jednootworowych, która składa się z ławy żwirowej, rur żelbetowych fi 50 cm, ANALOGIA: wykonanie nowego odwodnienia liniowego (w miejscu istniejącego) z koryt żelbetowych 40x60 cm z kratą żeliwną;
7) obudowa wlotów (wylotów) przepustów z betonu dla przepustu o średnicy 60 cm wraz z wykonaniem deskowania, zbrojenia i izolacji ścian lepikiem beton C16/20;
8) mechaniczne wykonanie koryta głębokości 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża oraz z wywozem urobku w miejsce uzyskane przez Wykonawcę: zjazdy;
9) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna gr. 20 cm na zjazdach i na przepuście;
10) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, w-wa górna gr. 5 cm (wyrównanie podbudowy po fezowaniu z profilowaniem i zagęszczeniem;
11) frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno - jezdnia, grubości średniej 5 cm z wywozem urobku na odległość do 1km wraz z opłatą za składowanie lub utylizację nadwyżki urobku z możliwością użycia jako warstwy dolnej do utwardzenia poboczy;
12) frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno - jezdnia, grubości średniej 5 cm z pozostawieniem frezowiny jako podbudowy;
13) nawierzchnia z betonu asfaltowego. warstwa wiążąca i wyrównawcza, beton asfaltowy 0-16 mm grubości 4 cm – zjazdy;
14) nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca i wyrównawcza, beton asfaltowy 0-16 mm grubości 5 cm - jezdnia lecz po 5 cm szerzej;
15) nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna, beton asfaltowy 0-11 mm grubo-ści 4 cm - jezdnia oraz zjazdy;
16) czyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp rowu;
17) regulacja i czyszczenie studzienek ściekowych;
18) regulacja włazów studni rewizyjnych;
19) regulacja obudów zaworów;
20) wykonanie studzienki ściekowej z wpustem żeliwnym;
21) wykonanie przykanalika z rur PCV średnicy 20 cm10+12;
22) wykonanie studni rewizyjnej betonowej fi 1000 mm na odprowadzeniu przykanalika ze ścieku liniowego;
23) wykonanie ścieku z kostki kamiennej 9-11 cm szerokości 150 cm, spoiny wypełnione za-prawą cementową, na ławie betonowej gr. 20 cm - obudowa projektowanej studzienki ściekowej;
24) wykonanie ławy betonowej gr. 20 cm z betonu c12/15 pod ściek z kostki kamiennej;
25) wykonanie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej, przy krawędzi jezdni, krawężnik wystający 3 cm;
26) karczowanie krzaków w obrębie rowów i poboczy;
27) remont nawierzchni chodnika z kostki betonowej w celu odbudowy po wykonanych prze-kopach Kd;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) kosztorys pomocniczy - załącznik nr 11 do SWZ
2) część rysunkowa - załącznik nr 12 do SWZ
3. Szczegółowe techniczne warunki wykonania robót określa: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) - załącznik nr 13 do SWZ.
4. W każdym przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1078991,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1150082,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1078991,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAR TRANS TRANSPORT HANDEL Przemysław Parasiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811030074
7.3.4) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Par Trans Transport Handel Przemysław Parasiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Par Trans Transport Handel Przemysław Parasiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1078991,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej w pomieszczeniach piwnic w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Kłodzku.
- Wymiana urządzeń w kotłowni w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Kłodzku.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Remont budynku Kłodzkiego Ośrodka Kultury wraz z remontem konserwatorskim elewacji, stolarki okiennej ........
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3256D, km 1+200 - 4+363 [ intensywne opady deszczu, wrzesień 2024 r.]
- Dostawa sprzętu na artykuły biurowe, worki, środki czystości, baterie, tusze, tonery, myszki, klawiatury dla podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3226D ul. Kościuszki w Kłodzku km 10+406
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.