Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usługi szkoleniowej polegającej na wyposażeniu Uczestników – Uczniów Technikum nr 3 w Łodzi w dodatkowe kwalifikacje z podziałem na dwa pakiety w ramach projektów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TECHNIKUM NR 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472886660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 159/163
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-315
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projektytech3@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tech3lodz.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usługi szkoleniowej polegającej na wyposażeniu Uczestników – Uczniów Technikum nr 3 w Łodzi w dodatkowe kwalifikacje z podziałem na dwa pakiety w ramach projektów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43e19dcd-f618-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: ,,Praktyka czyni mistrza w Technikum nr 3” o nr RPLD.11.03.02-10-0003/20 oraz Projekt ,,Nowe kwalifikacje - nowe szanse” o nr RPLD.11.03.02-10-0004/202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270561/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie ,,zamówienia z wolnej ręki” na podstawie art. 304 w związku z art. 305 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.). Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp tj. ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR/TECH3/RPO/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projekt: ,,Praktyka czyni mistrza w Technikum nr 3” o nr RPLD.11.03.02-10-0003/20 współfinansowany ze środków Unii
Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 -2020 (Oś priorytetowa: 11-XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności; Działanie dla Osi: 03-XI.3. Kształcenie zawodowe; Poddziałanie: 02-XI.3.2. Kształcenie zawodowe – miasto Łódź).
Projekt ,,Nowe kwalifikacje - nowe szanse” o nr RPLD.11.03.02-10-0004/20 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Łódzkiego na lata 2014 -2020 (Oś priorytetowa: 11-XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności; Działanie dla Osi: 03-XI.3. Kształcenie zawodowe; Poddziałanie: 02-XI.3.2. Kształcenie zawodowe – miasto Łódź).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATC s.c. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 696 177 79 39
7.3.3) Ulica: Lipowa 1
7.3.4) Miejscowość: Gostyń
7.3.5) Kod pocztowy: 63-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATC S.C. WOJCIECH KACZMAREK, DANIEL KACZMAREK
jakie przetargi wygrała firma
ATC S.C. WOJCIECH KACZMAREK, DANIEL KACZMAREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Umowa została zawarta z Wykonawcami w następujących pozycjach:
POZYCJA NR 1.2.
ATC s.c. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek
ul. Lipowa 1, 63-800 Gostyń, NIP: 6961777939,
Wartość wynagrodzenia brutto: 57 000,00 PLN,
Umowa została zawarta dnia: 23.09.2022 r.,
Okres realizacji zamówienia: do dnia 30.06.2023 r.
POZYCJA NR 1.8.
ATUM SP. Z O.O.
ul. Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław, NIP: 1130099894,
Wartość wynagrodzenia brutto: 24 000,00 PLN,
Umowa została zawarta dnia: 16.09.2022 r.,
Okres realizacji zamówienia: do dnia 30.06.2023 r.
POZYCJA NR 1.9.
E-XAM Damian Koniuszenny
ul. Różana 10, 99-140 Świnice Warckie, NIP: 5070046978,
Wartość wynagrodzenia brutto: 20 000,00 PLN,
Umowa została zawarta dnia: 30.09.2022 r.,
Okres realizacji zamówienia: do dnia 30.06.2023 r.
W pozostałym zakresie pozycji tj. w zakresie Pakietu nr 1 Pozycje nr 1.1., 1.3., 1.4., 1.5., 1.6., 1.7. oraz w zakresie Pakietu nr 2 w całości, Zamawiający, Technikum nr 3 w Łodzi, działając na mocy art. 254 pkt. 2) oraz art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej ustawy Pzp, dokonał czynności unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt. 8) ustawy Pzp ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publiczne”
w związku z art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp tj. ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie ww. pakietów wartości ofertowe brutto potencjalnie najkorzystniejszej oferty przekroczyły wartości przeznaczone przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia ww. pakietach.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Iłowa realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Rozwój e-usług systemu informacji przestrzennej i konsultacji społecznych w Gminie Poniatowa"
- Usługi w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Głogów"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.