eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRealizacja usługi szkoleniowej polegającej na wyposażeniu Uczestników - Uczniów Technikum nr 3 w Łodzi w dodatkowe kwalifikacje z podziałem na dwa pakiety w ramach projektów.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usługi szkoleniowej polegającej na wyposażeniu Uczestników – Uczniów Technikum nr 3 w Łodzi w dodatkowe kwalifikacje z podziałem na dwa pakiety w ramach projektów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TECHNIKUM NR 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472886660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 159/163

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-315

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projektytech3@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tech3lodz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja usługi szkoleniowej polegającej na wyposażeniu Uczestników – Uczniów Technikum nr 3 w Łodzi w dodatkowe kwalifikacje z podziałem na dwa pakiety w ramach projektów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43e19dcd-f618-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt: ,,Praktyka czyni mistrza w Technikum nr 3” o nr RPLD.11.03.02-10-0003/20 oraz Projekt ,,Nowe kwalifikacje - nowe szanse” o nr RPLD.11.03.02-10-0004/20

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270561/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie ,,zamówienia z wolnej ręki” na podstawie art. 304 w związku z art. 305 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.). Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp tj. ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR/TECH3/RPO/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projekt: ,,Praktyka czyni mistrza w Technikum nr 3” o nr RPLD.11.03.02-10-0003/20 współfinansowany ze środków Unii
Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 -2020 (Oś priorytetowa: 11-XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności; Działanie dla Osi: 03-XI.3. Kształcenie zawodowe; Poddziałanie: 02-XI.3.2. Kształcenie zawodowe – miasto Łódź).
Projekt ,,Nowe kwalifikacje - nowe szanse” o nr RPLD.11.03.02-10-0004/20 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Łódzkiego na lata 2014 -2020 (Oś priorytetowa: 11-XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności; Działanie dla Osi: 03-XI.3. Kształcenie zawodowe; Poddziałanie: 02-XI.3.2. Kształcenie zawodowe – miasto Łódź).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATC s.c. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 696 177 79 39

7.3.3) Ulica: Lipowa 1

7.3.4) Miejscowość: Gostyń

7.3.5) Kod pocztowy: 63-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W związku z niemożnością wprowadzenia danych wynikających z Ogłoszenia o wyniku postępowania odpowiednio do poszczególnych części/pozycji - brak możliwości technicznej - na etapie Ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy Platforma e-Zamówienia nie dokonała podziału na poszczególne części (pierwotny podział na części został skasowany), w związku z czym w niniejszym Ogłoszeniu o wyniku postępowania również nie było możliwości wprowadzenie danych wynikających z treści Ogłoszenie o wyniku postępowania do poszczególnych pozycji niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, poniżej informacje wynikające i zgodne z treścią Ogłoszenia o wyniku postępowania:

Umowa została zawarta z Wykonawcami w następujących pozycjach:

POZYCJA NR 1.2.
ATC s.c. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek
ul. Lipowa 1, 63-800 Gostyń, NIP: 6961777939,
Wartość wynagrodzenia brutto: 57 000,00 PLN,
Umowa została zawarta dnia: 23.09.2022 r.,
Okres realizacji zamówienia: do dnia 30.06.2023 r.

POZYCJA NR 1.8.
ATUM SP. Z O.O.
ul. Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław, NIP: 1130099894,
Wartość wynagrodzenia brutto: 24 000,00 PLN,
Umowa została zawarta dnia: 16.09.2022 r.,
Okres realizacji zamówienia: do dnia 30.06.2023 r.

POZYCJA NR 1.9.
E-XAM Damian Koniuszenny
ul. Różana 10, 99-140 Świnice Warckie, NIP: 5070046978,
Wartość wynagrodzenia brutto: 20 000,00 PLN,
Umowa została zawarta dnia: 30.09.2022 r.,
Okres realizacji zamówienia: do dnia 30.06.2023 r.

W pozostałym zakresie pozycji tj. w zakresie Pakietu nr 1 Pozycje nr 1.1., 1.3., 1.4., 1.5., 1.6., 1.7. oraz w zakresie Pakietu nr 2 w całości, Zamawiający, Technikum nr 3 w Łodzi, działając na mocy art. 254 pkt. 2) oraz art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej ustawy Pzp, dokonał czynności unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt. 8) ustawy Pzp ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publiczne”
w związku z art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp tj. ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie ww. pakietów wartości ofertowe brutto potencjalnie najkorzystniejszej oferty przekroczyły wartości przeznaczone przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia ww. pakietach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.