Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00459329/01 - Wynik z dnia 2024-08-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pirotechniki sygnalizacyjnej dla potrzeb ratownictwa morskiego oraz źródeł światła do środków ratunkowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320927404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ciasna 7
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-601
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1rblog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 1rblog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pirotechniki sygnalizacyjnej dla potrzeb ratownictwa morskiego oraz źródeł światła do środków ratunkowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5f574a8-3771-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039420/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawa pirotechniki sygnalizacyjnej dla potrzeb ratownictwa morskiego oraz źródeł światła do środków ratunkowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/1rblog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/1rblog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Do pełnego i prawidłowego
korzystania z platformy zakupowej przez użytkowników Wykonawcy konieczne jest posiadanie co najmniej jednego uprawnionego
użytkownika Wykonawcy kwalifikowalnego podpisu elektronicznego służącego do autentyfikacji i podpisu elektronicznego.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich
użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług (Regulamin Portalu
e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla
wszystkich użytkowników platformy zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXII "Ochrona Danych Osobowych (RODO)" SWZ niniejszego postępowania zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ),dalej "RODO" informuję, że:
1/ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 1 Regionalna Baza Logistyczna w Wałczu, ul. Ciasna 7, 78-600 Wałcz,
2/ inspektor ochrony danych osobowych w 1 Regionalnej Bazie Logistycznej, tel. 261472206
II. Więcej informacji zawarto w Rozdziale XXII SWZ "Ochrona Danych Osobowych (RODO)"
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 59/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1. Dostawa źródeł świtała do środków ratunkowych.
1. Bateria elekt. Rb2-mc murdo daniamant - szt. 50
2. Bateria lite gb daniamant - szt. 140
3. Bateria l8s-re 2608 mc murdo - szt. 15
4. Uchwyt wewnętrzny baterii rl-6 - szt. 20
5. Światło zewnętrzny baterii rl-6 - szt. 20
6. Bateria oświetlenia wewnętrznego - szt. 20
7. Łatka zewnętrzna baterii rl-6 - szt. 20
8. Bateria LJ1-RE MC MURDO z podwójnym oświetleniem P/N 4127001 - szt. 4
9. Oświetlenie do pasa ratunkowego DANIAMANT DAN W4-A aktywowane wodą WATER ACTIVATED LIGHT - szt. 2000
4.2.6.) Główny kod CPV: 24613000-4 - Petardy sygnalizacyjne, rakiety do sygnalizacji podczas deszczu lub mgły i wyroby pirotechniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy niepodlegającego wykluczenia, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2. Dostawa pirotechniki sygnalizacyjnej dla potrzeb ratownictwa morskiego.
1. Pochodnia morska czerwona ręczna SOLAS -szt. 700
2. Rakieta spadochronowa morska SOLAS - szt. 400
3. Pławka dymna pomarańczowa SOLAS - szt. 200
4. Miniflara z magazynkiem czerwona MK8 - kpl. 150
5. Światło chemiczne białe 8H 10L0PL-E - szt. 150
4.2.6.) Główny kod CPV: 24613000-4 - Petardy sygnalizacyjne, rakiety do sygnalizacji podczas deszczu lub mgły i wyroby pirotechniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy niepodlegającego wykluczenia, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu,5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia,w wysokości 4 421,00 zł.
2. Zamawiający żąda na poszczególne zadania, wadium w kwotach:
zadanie 1 – 2 518,00 zł
zadanie 2 – 1 903,00 zł
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2024, poz. 419).
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium zabezpieczające ofertę złoży przynajmniej jeden
z członków konsorcjum bądź pełnomocnik, umocowany przez pozostałych Wykonawców składających wspólnie ofertę. Z treści wadium winno wynikać, że zabezpiecza ono wszystkich Wykonawców (konsorcjantów wskazanych
z nazwy) wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, ze wskazaniem nazwy postępowania, numeru sprawy oraz numeru zadania.
Konto wadium: NBP o/o Bydgoszcz nr rach. 76 1010 1078 0083 1213 9120 2000
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa
w ust. 3 pkt 2-4, należy złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego. Zgodnie z art. 97 ust. 10 dokument ten powinien być wniesiony w oryginale w postaci elektronicznej.
7. Z treści gwarancji lub poręczenia winno jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty całej kwoty nieodwołalnie i bezwarunkowo
na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie Zamawiającego, że zaistniały okoliczności zatrzymania wadium określonych w art. 98 ust. 6, bez konieczności potwierdzania tych okoliczności przez Wykonawcę i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów lub dokonania czynności przez Wykonawcę, Zamawiającego lub osoby trzecie, bez pośrednictwa banku, korespondenta lub innej tego typu instytucji;
2) zobowiązanie gwaranta do zapłaty żądanej kwoty niezwłocznie po otrzymaniu stosownego wezwania
do zapłaty od Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni.
8. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 – 5 uPzp.
9. Zwrot wpłaconego wadium w gotówce zostanie dokonany na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. W przypadku niewskazania przez Wykonawcę rachunku bankowego, zwrot zostanie dokonany na rachunek bankowy, z którego dokonano jego wpłaty.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa
w ust. 3, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki,
o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
I. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne lub inna forma prawna):1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu
w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Dokumenty składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielnie zamówienia, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu. W toku postępowania, wszelka korespondencja ze strony Zamawiającego, kierowana będzie do pełnomocnika, o którym mowa
powyżej.
II. Każda z firm wspólnie składających ofertę, złoży oddzielnie dla każdej
z nich „Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania” – stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
III. Ponadto, przynajmniej jedna z firm wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna jest przedstawić przedmiotowe środki dowodowe,
o których mowa w Rozdziale IX pkt 2 – nie dotyczy.
IV. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć również:
a) pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
b) kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców składających ofertę wspólnie przed zawarciem umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli dotyczą one m.in.:a) zmiany terminu wykonania Umowy, jeżeli jego niedochowanie wynika
z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, z zastrzeżeniem §12 ust. 5 Umowy;
b) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy);
c) zmiany przepisów prawnych (np. akcyza, VAT), jeżeli wpłynie na sposób wykonania
lub na wysokość ceny – zgodnie ze zmienionymi przepisami;
d) zmiany ilości i częstotliwości dostaw w przypadku decyzji stosownych organów wojskowych;
e) zmiany Odbiorcy lub miejsca dostawy zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikającej z potrzeb Sił Zbrojnych RP;
f) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji Umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określił go, co do tożsamości w ofercie, a także powiadomienia o korzystaniu z podwykonawcy, gdy taka potrzeba pojawi się na późniejszym etapie realizacji Umowy;
g) rezygnacji z podwykonawcy;
h) zmiany zakresu podwykonawstwa;
i) umożliwienia dalszej realizacji przedmiotu Umowy przez konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej, z których składu ubył jego członek/wspólnik;
Powyższe zmiany z zastrzeżeniem postanowień § 15 ust. 2 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz
z uzasadnieniem.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-15 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/1rblog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-15 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamówienie publiczne zostanie wykonane w terminie (zadanie nr 1 – 2) do 50 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 30 września 2024 r.2. W przypadku, gdy ostatni dzień realizacji zamówienia przypada na dzień wolny od pracy, np. sobota lub dni ustawowo wolne od pracy (np. niedziela lub święta), w kraju w którym siedzibę ma Zamawiający, to termin realizacji przypada następnego dnia, który nie jest dniem wolnym od pracy ani sobotą.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Usługi pocztowe na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wałczu w obrocie krajowym i zagranicznym
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 9 "Bajka" w Wałczu w 2025r.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów znajdujących się w gminnym zasobie mieszkaniowym zarządzanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Wałczu.
- Budowa zbiorników przeciwpożarowych -II postępowanie
więcej: przetargi w Wałczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.