eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przewóz › Modernizacja budynku i placu apelowego Szko³y Podstawowej w Przewozie



Og³oszenie z dnia 2024-07-03

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku i placu apelowego Szko³y Podstawowej w Przewozie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Przewóz

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Referat Gospodarki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770652

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Przewóz

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-132

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683623279

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przewoz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://przewoz.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku i placu apelowego Szko³y Podstawowej w Przewozie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b09ed30a-3920-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00394353

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00047748/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Modernizacja budynku i placu apelowego Szko³y Podstawowej w Przewozie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b09ed30a-3920-11ef-b37c-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej, dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344). Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: sekretariat@przewoz.com.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Przewóz (dalej Administrator),
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@bhpex.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.272.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja realizowana na podstawie wstêpnej promesy Banku Gospodarstwa Krajowego -dofinansowanie z rz±dowego funduszu Polski £ad Program Inwestycji Strategicznych Edycja 8/2023/1645/PolskiLad

Na zadanie sk³ada siê poni¿sze zestawienie prac od nr 1 do 9 tj:

1. Remont nawierzchni placu apelowego na podstawie projektu architektoniczno-budowlanego Daniel Sznajder Projekt i Nadzór Budowlany.
W ramach zagospodarowania terenu projektuje siê remont istniej±cej nawierzchni utwardzonej placu apelowego oraz doj¶æ i dojazdów przy szkole.
Powierzchnia terenu utwardzonego do remontu- 1292 m2
Zakres prac przygotowawczych obejmuje rozbiórkê istniej±cej nawierzchni utwardzonej wykonanej z p³yt betonowych chodnikowych oraz rozbiórkê istniej±cej nawierzchni betonowej.
Projektowane warstwy nawierzchni:
-warstwa ods±czaj±ca z piasku -gr. 10 cm
- warstwa konstrukcyjna z kruszywa ³amanego o frakcji 31,5-63 mm -gr. 15 cm
-warstwa podsypki cementowo-piaskowej lub bazaltu drobnego 0-2mm – gr.5 cm
-nawierzchnia z kostki brukowej betonowej fazowanej o grubo¶ci 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
Szczegó³owy opis zawiera kosztorys ofertowy stanowi±cy instrument pomocniczy w ustaleniu ceny rycza³towej.


2. Modernizacja instalacji sanitarnych -grzewczej i wodoci±gowej na podstawie projektu technicznego TRIMtech Technika Instalacji
W ramach zadania nale¿y wykonaæ:
a) Technologiê ¼ród³a ciep³a poprzez kaskadê kondensacyjnych kot³ów na paliwo sta³e o ³±cznej mocy do 256 kW (UWAGA zastosowanie modelu kot³a wg. dokumentacji projektowej. Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne z uwzglêdnieniem konieczno¶ci osi±gania przez oferenta przyjêtych parametrów projektowych)
Ogrzewanie w budynku zostanie zapewnione poprzez instalacjê centralnego ogrzewania z grzejnikami p³ytowymi. Ruroci±gi instalacji centralnego ogrzewania wraz z izolacj± ciepln± -zgodnie z projektem technicznym.
b) Instalacja wodoci±gowa -nale¿y wykonaæ w istniej±cych kana³ach technicznych w posadzce lub pod stropem z rur stalowych ocynkowanych. Ciep³a woda u¿ytkowa przygotowana bêdzie poprzez podgrzewacze elektryczne pojemno¶ciowe.
Szczegó³owy opis zawiera zestawienie materia³ów wraz z przedmiarem stanowi±cym instrument pomocniczy w ustaleniu ceny rycza³towej.

UWAGA: Zamawiaj±cy w zakresie nieobjêtym powy¿sz± dokumentacj± wskazuje do uwzglêdnienia w cenie rycza³towej doprowadzenie instalacji wodoci±gowej do sali nr 20.



3. Modernizacja instalacji elektrycznych na podstawie projektu technicznego TRIMtech Technika Instalacji poprzez: monta¿ instalacji wewnêtrznej si³y i o¶wietlenia oraz wykonanie pomiarów kontrolnych i za³±czenia napiêcia w obiekcie. Zadanie obejmuje: demonta¿ istniej±cych instalacji, monta¿ rozdzielnic elektrycznych, instalacji si³owej, zasilania urz±dzeñ sanitarnych, instalacjê o¶wietlenia podstawowego i awaryjnego, ochronê przeciwpo¿arow±, ochronê przepiêciow± i przeciwpora¿eniow±
Szczegó³owy opis zawiera przedmiar stanowi±cym instrument pomocniczy w ustaleniu ceny rycza³towej.


4. Modernizacja instalacji elektrycznej oraz grzewczej w budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Przewozie na podstawie programu funkcjonalno-u¿ytkowego ELNOW Krzysztof Nowecki

Przedmiot zadania obejmuje:
-opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie instalacji elektrycznej gniazdowej w budynku szko³y
-opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowê instalacji elektrycznej oraz modernizacji ogrzewania w sali gimnastycznej
-opracowanie dokumentacji projektowej i monta¿ paneli fotowoltaicznych, w tym ekspertyzy no¶no¶ci dachu
-uzyskanie uzgodnieñ, opinii i pozwoleñ wynikaj±cych z przepisów prawa
-demonta¿ istniej±cej instalacji centralnego ogrzewania
-wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz monta¿owych
-wykonanie czynno¶ci odbiorowych
-wykonanie dokumentacji powykonawczej
-uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji



5. Roboty malarskie poprzez:

a) malowanie ¶cian
-przygotowanie powierzchni pod malowanie ¶cian wraz z poszpachlowaniem nierówno¶ci, gruntowanie powierzchni, dwukrotne malowanie ¶cian farb± ceramiczn± o klasie 1 odporno¶ci na szorowanie o wykoñczeniu matowym:
klasa nr 3 – 154 m2
klasa nr 4 – 154 m2
klasa nr 5 – 154 m2
klasa nr 6 – 154 m2
klasa nr 13 – 154 m2
klasa nr 14 – 154 m2
klasa nr 15 – 154 m2
klasa nr 16 – 154 m2
klasa nr 1 – 182 m2
klasa nr 20 – 182 m2
klasa nr 19 -187 m2
klasa nr 2 -217 m2
klasa nr 17 -217 m2
aula nr 9 -241 m2
RAZEM: 2458 m2

b) malowanie sufitów
- przygotowanie powierzchni pod malowanie sufitów wraz z poszpachlowaniem
nierówno¶ci, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi -barwa bia³a

klasa nr 3 – 44 m2
klasa nr 4 – 44 m2
klasa nr 5 – 44 m2
klasa nr 6 – 44 m2
klasa nr 13 – 44 m2
klasa nr 14 – 44 m2
klasa nr 15 – 44 m2
klasa nr 16 – 44 m2
klasa nr 1 – 52 m2
klasa nr 20 – 52 m2
klasa nr 19 -53,36 m2
klasa nr 2 -62,08 m2
klasa nr 17 -62,08 m2
aula nr 9 -68,67 m2
RAZEM: 702,19 m2



6. Dostawa i monta¿ gara¿u blaszanego ( uwaga dopuszczalna tolerancja w zakresie wymiarów do + 1m, nie dotyczy parametrów wysoko¶ci ca³kowitej)
gara¿ blaszany o szeroko¶ci min. 5,00 m i d³ugo¶ci min. 5,00 m. Brama uchylna podnoszona
do góry z przet³oczeniami blachy POZIOMO (przet³oczenia szeroko¶ci oko³o 20 cm).
Wysoko¶æ wjazdu 1,95 m. Dach dwuspadowy, wysoko¶æ ca³kowita w szczycie 2,65 m,
wysoko¶æ ¶cian bocznych 2,13 m. ¦ciany i dach z blachy na r±bek stoj±cy, kolor ciemny
do akceptacji. Konstrukcja ¶cian wzmocniona profilami zamkniêtymi 30x30
ocynkowanymi.




7. Wykonanie posadzek poprzez:
-rozebranie istniej±cych posadzek, wywiezienie gruzu wraz z utylizacj±, zasypanie kana³ów istniej±cych i zagêszczenie pod³o¿a (dotyczy korytarzy), zalanie warstwy wyrównuj±cej do wysoko¶ci chudziaka miejsc po kana³ach, po³o¿enie izolacji przeciwwilgociowej z foli 0,3 cm na chudziaka, zalanie posadzki jastrychowej o grubo¶ci od 5 do 7 cm


Wymiary:
a) korytarze ³±cznie 282,50 m2 ( piêtro, parter, hol przy pok.19 i 20, hol przy sekretariacie i pok. „1”,hol przy bibliotece)

b) sale lekcyjne/inne
klasa nr 3 – 44 m2
klasa nr 4 – 44 m2
klasa nr 5 – 44 m2
klasa nr 6 – 44 m2
klasa nr 13 – 44 m2
klasa nr 14 – 44 m2
klasa nr 15 – 44 m2
klasa nr 16 – 44 m2
klasa nr 1 – 52 m2
klasa nr 20 – 52 m2
klasa nr 19 -53,36 m2
klasa nr 2 -62,08 m2
klasa nr 17 -62,08 m2
aula nr 9 -68,67 m2
gabinet logopedy (nr 7) – 22,80
gabinet pedagoga (nr 8) – 22,80
RAZEM: 747,79 m2


8. Dostawa i monta¿ homogenicznych wyk³adzin winylowych Norma Primo Plus (lub równowa¿ne) o grubo¶ci ca³kowitej 2,00 mm na powierzchni:

a) korytarze ³±cznie 282,50 m2 ( piêtro, parter, hol przy pok.19 i 20, hol przy sekretariacie i pok. „1”,hol przy bibliotece)

b) sale lekcyjne/inne
klasa nr 3 – 44 m2
klasa nr 4 – 44 m2
klasa nr 5 – 44 m2
klasa nr 6 – 44 m2
klasa nr 13 – 44 m2
klasa nr 14 – 44 m2
klasa nr 15 – 44 m2
klasa nr 16 – 44 m2
klasa nr 1 – 52 m2
klasa nr 20 – 52 m2
klasa nr 19 -53,36 m2
klasa nr 2 -62,08 m2
klasa nr 17 -62,08 m2
aula nr 9 -68,67 m2
gabinet logopedy (nr 7) – 22,80
gabinet pedagoga (nr 8) – 22,80
RAZEM: 747,79 m2


9. Wymiana drzwi na nowe wg. zestawienia fotograficznego – szt. 6
Preferowane odtworzenie dotychczasowego stosunku powierzchni szklanych do zabudowanych oraz zastosowanego materia³u – do weryfikacji podczas obligatoryjnej wizji lokalnej przed z³o¿eniem oferty.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodoci±gów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z kryteriami

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Obligatoryjnie : o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ :

co najmniej jedn± robotê budowlan± zrealizowan± w ramach jednej umowy, o warto¶ci co najmniej 2 000 000 z³ netto, obejmuj±c± budowê lub przebudowê obiektu u¿yteczno¶ci publicznej
3. Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia tj.

 kierownikiem budowy - min. jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym w bran¿y sanitarnej
 kierownikiem robót- min. jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym w bran¿y budowlanej bez ograniczeñ
 kierownikiem robót- min. jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym w bran¿y elektrycznej bez ograniczeñ

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie ze SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: zgodnie ze SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który z³o¿y³ najkorzystniejsz± ofertê przed³o¿y Zamawiaj±cemu nastêpuj±ce dokumenty:
1) wype³niony przedmiar, sporz±dzony wg zestawienia rzeczowego (dotyczy pozycji wyspecyfikowanych w przedmiarach)
2) kopiê aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej
dzia³alno¶ci gospodarczej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

zgodnie ze SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy, stanowi±cy Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-18 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.