eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty budowlane związane z modernizacją parkingu przed budynkiem Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z modernizacją parkingu przed budynkiem Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane związane z modernizacją parkingu przed budynkiem Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a483a22-1c08-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025270/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane związane z wprowadzeniem systemu opłat na parkingu przy budynku Urzędzu Dzielnicy Ursynów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339972

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 48/WZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 299990,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem zadania inwestycyjnego jest modernizacja parkingu przed Urzędem Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy na działce nr 4/1 z obrębu 1-10-22 przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
Zakres zamówienia:
W zakres zamówienia wchodzi przełożenie kostki w miejscach wykonywania prac montażowych, wykopanie i ponowne posadzenie krzewów w miejscach wykonywania instalacji, montaż słupków, odbojników, wykonanie oznakowania pionowego, wykonanie remontu izolacji ściany żelbetowej zjazdu do garażu podziemnego.
Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji elektrycznych i teletechnicznych realizowane są na podstawie projektu autorstwa pracowni IMEK Design & Consulting Engineers, ul. R. Traugutta 40C, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, pod nazwą „Remont parkingu przy budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie”. W zakresie pozostałych prac roboty budowlane realizowane są na podstawie projektu autorstwa pracowni „topoScape” spółka z o.o. ul. Paprotki 2, 02-747 Warszawa.
Teren opracowania obejmuje działki o nr ewid. 4/1 z obrębu 1-10-22, położonej przy al. Komisji Edukacji Narodowej w obszarze Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
Prace budowlane z zakresu remontu izolacji ściany żelbetowej zjazdu do garażu podziemnego opracowane zostały przez mgr inż. Sławomira Kępkowicza.
Opis stanu istniejącego:
Teren zadania inwestycyjnego jest umiejscowiony pomiędzy budynkami Urzędu Dzielnicy Ursynów i Ursynowskiego Centrum Kultury Alternatywy. Obszar objęty zadaniem inwestycyjnym w znaczącej części wyłożony jest kostką granitową. Pomiędzy częściami parkingu znajdują się tereny z nasadzeniami zieleni dookoła parkingu znajduje się teren zielony oraz piesze ciągi komunikacyjne. Przez teren objęty zadaniem inwestycyjnym przechodzą sieci elektroenergetyczne niskiego napięcia, instalacje teletechniczne oraz kanalizacji deszczowej. Ściana żelbetowa zjazdu do garażu podziemnego posiada widoczne ubytki w tynku oraz widoczne przecieki wody.
Opis i zakres inwestycji:
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa parkingu przed Urzędem Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy na działkach nr 4/1 i 7 z obrębu 1-10-22 przy al. KEN w Warszawie.
Inwestycja swym zakresem obejmuje m.in. następujące prace:
• przygotowanie placu budowy w tym jego oczyszczenie
• przeprowadzenie rozbiórek
• zabezpieczenie drzew podczas budowy w czasie wykonywania prac budowlanych
• ściółkowanie powierzchni roślinnych
• nasadzenie krzewów wcześniej wykopanych
• odtworzenie trawnika
• montaż wyposażenia – słupków warszawskich separatorów oraz barier trawnikowych ZOM
• instalację zasilania szlabanów
• instalację połączenia światłowodowego pomiędzy rozdzielnicą światłowodową a kasami i rozdzielnicami szlabanów
• połączenia przewodowe pomiędzy tablicami elektrycznymi szlabanów a szlabanami i tablicami informacyjnymi, kamerami, czujnikami radarowym
• instalację pętli indukcyjnych przy szlabanach
• okablowanie dla kamer CCTV montowanych na słupach na parkingu
• naprawa izolacji ściany żelbetowej
• naprawa otynkowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
 Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ;
 Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4a do SWZ;
 Dokumentacja projektowa – załącznik nr 4b do SWZ
 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 4c do SWZ
 Przedmiar robót – załącznik nr 4d do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464665,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487089,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464665,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Q-REKBUD Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5273002816

7.3.3) Ulica: Grzybowska 87

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464665,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.