Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00345763/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00362882/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych 383562P i 383563P w msc. Grońsko.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LWÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258879
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-310
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 61 44 14 024 - centrala
1.5.8.) Numer faksu: + 48 61 44 14 024 - prosić o wlączenie
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lwowek.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lwowek.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lwowek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych 383562P i 383563P w msc. Grońsko.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85a5ff76-1db1-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055740/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa dróg gminnych 383562P i 383563P w m. Grońsko.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345763
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.04.00.2024.ZJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 564870,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu zamówienia.
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje jedną kompletną część – jedno zadanie określone przez Zamawiającego w załączonej do SWZ dokumentacji – projekcie wykonawczym, polegające na wykonaniu robot budowlanych w zamówieniu pn.: Przebudowa dróg gminnych 383562P i 383563P w msc. Grońsko. Przebudowa realizowana będzie na działkach o nr ewid. 157, oraz 134 (obręb geodezyjny Grońsko, gmina Lwówek).
W ramach inwestycji planowane jest wykonanie przebudowy dróg gminnych nr 383562P o długości ok 0,6km i drogi gminnej nr 383563P na długości ok 0,2km. Planowana szerokość drogi po przebudowie od 4,0 m do 5,5m. Droga 383562P ma obecnie nawierzchnię brukową - chodzi o drogę z kamienia polnego potocznie zwaną „kocimi łbami”,
a droga 383563P nawierzchnię żużlową oraz częściowo z kamienia łamanego.
Obie drogi pełnią istotną rolę dla funkcjonowania sieci dróg w Gminie Lwówek, stanowiąc jedyną drogę dojazdową o prywatnych posesji i funkcjonujących przy nich firm, oraz pól.
W ciągu drogi 383562P, w zakresie przebudowy drogi planowane jest:
- wykonanie poszerzenia konstrukcji drogi z kruszywa łamanego przy bruku o 0,5-1,5m,
- wykonanie warstwy profilującej podbudowę z kruszywa łamanego o średniej grubości 10cm,
- ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grub. 4cm,
- skropienie między warstwami z emulsją asfaltową,
- ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grub. 4cm,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 10cm na szerokości 1,0m,
- wykonanie przebudowy zjazdów na posesje,
- wykonanie oznakowania pionowego.
W ciągu drogi 383563P: w zakresie przebudowy drogi planowane jest:
- wykonanie koryta drogi o szer. min 4,3m,
- wykonanie dolnej warstwy podbudowy (stabilizacja cementem) o grub. 15cm RM 2,5-5,0MPa,
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 na grub. 10cm,
- ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grub. 4cm,
- skropienie między warstwami z emulsją asfaltową,
- ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grub. 4cm,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 10cm na szerokości 1,0m,
- wykonanie przebudowy zjazdów na posesje,
- wykonanie oznakowania pionowego.
2. Wykonania robót budowlanych na podstawie uzgodnionej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej,
a w tym:
1) wytyczenie robót przez uprawnionego geodetę,
2) wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową – projektem wykonawczym, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp i p.poż.,
3) uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót z ewentualnym odtworzeniem trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót (jeżeli będzie tego wymagała sytuacja),
4) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz w formie papierowej – 2 egz. + elektron. w pdf.,
5) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych i sprawdzających zgodnie z wymogami SST,
6) sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać:
- dokumentację projektową podstawową z naniesionymi zmianami (jeżeli wystąpiły) oraz dodatkową, jeżeli została
sporządzona w trakcie realizacji umowy,
- receptury i ustalenia technologiczne,
- wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych zgodnie z SSTWiORB,
- deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów zgodnie z SSTWiORB,
- opinię technologiczną sporządzoną na podstawie wszystkich wyników badań i pomiarów załączonych do odbioru i
wykonanych zgodnie z SSTWiORB wraz z wykazem odchyleń ich uzasadnieniem i omówieniem,
- protokół odebranych elementów robót (protokół robót zanikających lub ulegających zakryciu),
- korespondencję i inne dokumenty mające istotne znaczenie dla przebiegu realizacji inwestycji,
7) przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu - Zarządcy drogi.
3. Uwagi ogólne
Dla potrzeb sporządzenia oferty przetargowej i określenia kosztów robót Zamawiający przekazuje w załączeniu SWZ dokumentację projektową – projekt wykonawczy branży drogowej, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zwane stwior), a także przedmiary robót do wykonania opracowane na bazie przygotowanej dokumentacji. Zamawiający informuje i z uwagą zastrzega, że przedmiary robót do wykonania opracowane na bazie projektu wykonawczego stanowią jedynie podstawę informacyjną, nie są obligatoryjne dla Wykonawcy mają jedynie znaczenie pomocnicze w określeniu przedmiotu zamówienia. Roboty budowlane, czy inne prace nie ujęte w przedmiarach robót, a występujące w przedmiocie zamówienia nie są robotami dodatkowymi. Szczegółowe rozwiązania projektowe określające zakresy koniecznych do wykonania robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą podstawą do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
4. Inne informacje Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia
1) Wykonawca na swój koszt zabezpiecza teren budowy podczas prowadzenia robót budowlanych przed dostępem
osób niepowołanych, na czas prowadzenia robót ustawiając odpowiednie zabezpieczenia oraz znaki informacyjne i ostrzegawcze, w tym tablice budowy, zapewniając właściwe zabezpieczenie i ewentualne oświetlenie terenu budowy (jeżeli zajdzie taka potrzeba), zapewniające bezpieczne poruszanie się po obszarze prowadzonych robót – dotyczy obszaru tymczasowej organizacji ruchu podczas prowadzenia robót budowlanych.
2) W czasie wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dojazdy do posesji, na których zlokalizowane są obiekty wymagające stałego dojazdu,
3) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia będzie zobowiązany sporządzić na swój koszt projekt tymczasowej organizacji ruchu przyjętej na czas wykonywania robót budowlanych w obrębie dróg przy których będą prowadzone roboty, uzgodnione z odpowiednimi służbami,
4) Wykonawca zabezpiecza obsługę geodezyjną przedsięwzięcia w całym okresie trwania robót, a po wykonaniu przedmiotu zamówienia wymagana jest inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza (wspomniano wyżej).
5) Wykonawca pokryje ewentualne koszty napraw uszkodzonych urządzeń oraz budowli i wyrządzonych szkód podczas wykonywania robót w obrębie terenu budowy oraz najbliższego sąsiedztwa i dokona stosownych napraw wymaganych przez administratorów obiektów, (np.: uzbrojenie podziemne jak sieć wodociągowa, kable telefon.,
kable energetyczne, istniejący drzewostan, utwardzenia nawierzchni - jeżeli występują, ogrodzenia prywatnych
posesji itp.),
6) Wykonawca zabezpiecza teren budowy w dostawę niezbędnych mediów i pokrywa koszty ich zużycia w przypadku takiej potrzeby, w okresie trwania robót budowlanych,
7) Wykonawca zabezpiecza zaplecze socjalne i higieniczno-sanitarne dla pracowników wykonujących roboty bud.,
8) Wykonawca wykona na swój koszt wszelkie niezbędne badania i sprawdzenia oraz próby w celu wykazania należytego i poprawnego, oraz zgodnego z SWZ oraz jej załącznikami wykonania przedmiotu zamówienia (w tym dokumentacją projektową - projektem wykonawczym oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót),
9) Wykonawca jest odpowiedzialny za przygotowanie organizacyjne przedsięwzięcia pod kątem najmniejszej uciążliwości dla lokalnego społeczeństwa (związanej z ruchem pojazdów i pieszych) w obrębie w którym mają być prowadzone roboty z pokryciem ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za wyrządzone szkody materialne przez poruszające się środki transportowe i sprzęt, czy urządzenia obsługujące roboty budowlane.
5. Parametry przedmiotu zamówienia, rozwiązania równoważne.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków do wpisania pozostała treść jest dostępna w rozdziale IV SWZ - Przedmiot zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694790,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 927135,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694790,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871829449
7.3.3) Ulica: Powstańcó Wlkp. 75
7.3.4) Miejscowość: Szamotuły
7.3.5) Kod pocztowy: 64-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694790,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.