eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelec"Przebudowa ul. Mariana Baranieckiego w Kościelcu wraz z częścią ul. Tarnowieckiej i ul. Miodowej"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ul. Mariana Baranieckiego w Kościelcu wraz z częścią
ul. Tarnowieckiej i ul. Miodowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kościelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019266

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Turecka 7/3

1.5.2.) Miejscowość: Kościelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-604

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@koscielec.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielec.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-koscielec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ul. Mariana Baranieckiego w Kościelcu wraz z częścią
ul. Tarnowieckiej i ul. Miodowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8484699c-1cc5-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038156/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa ul. Mariana Baranieckiego w Kościelcu wraz z częścią ul. Tarnowieckiej i ul. Miodowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341860

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg wewnętrznych ulicy M. Baranieckiego (Odcinek I 153mb i Odcinek II 202mb) z częścią ul. Tarnowieckiej i ul. Miodowej (odcinek III 330mb).

ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE :
- rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe,
- usuniecie humusu i darniny,
- roboty ziemne w wykopie,
- profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego,
- wykonanie stabilizacji podłoża betonem cementowym,
- wykonanie w-wy podbudowy z mieszanki kamiennej,
- ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego,
- wykonanie poboczy kamiennych,
- roboty wykończeniowe.

Stan istniejący
Drogi wewnętrzne w miejscowości Kościelec (ul. M. Baranieckiego, Tarnowiecka i część Miodowej) na odcinkach przewidzianym do budowy stanowi dojazd do budynków mieszkalnych oraz po części pól uprawnych. Istniejące drogi posiadają nawierzchnię żwirowo gruntową o podłożu niewysadzinowym (grunt G-1), w pasie drogowym o szerokości ok. 5,0-12 m. Pod względem wysokościowym zróżnicowanie istniejącej niwelety drogi kształtuje się na poziomie przyległego terenu a po części poniżej i częściowo ponad nim.

Urządzenia obce, kolizje
W pasie drogowym i częściowo w jego sąsiedztwie występuje sieć wodociągowa, energetyczna i telekomunikacyjna nie kolidujące z projektowaną przebudową.

Stan projektowany
Parametry techniczne i dane wyjściowe:
- droga wewnętrzna
- prędkość projektowa 30 km/h
- kategoria ruchu KR 1/2
- przekrój drogowy
- szerokość jezdni 3,50 - 4,00 – 5,00m
- szerokość poboczy kamienne – 0,50 – 0,75 - 1,00 m
- spadek jezdni po części dwustronny 2% i odcinkowo jednostronny 2%

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630018,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700798,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630018,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOST-BUD PIOTR DRUCHLIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6671732704

7.3.3) Ulica: Jaroszyn Kolonia 8A

7.3.4) Miejscowość: Jaroszyn Kolonia 8A

7.3.5) Kod pocztowy: 62-405

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630018,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-19 do 2024-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.