Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00355177/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
- 2023/BZP 00362933/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-22
- 2023/BZP 00366921/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla szkół na terenie Gm.
Jaktorów w ramach projektu: „Wsparcie nowoczesnych form nauczania z
wykorzystaniem TIK i rozwój możliwości nauczania zdalnego."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jaktorów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148259
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 33
1.5.2.) Miejscowość: Jaktorów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-313
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 46 854 51 39
1.5.8.) Numer faksu: 46 855 21 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@jaktorow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b7a704c-3c1a-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla szkół na terenie Gm.Jaktorów w ramach projektu: „Wsparcie nowoczesnych form nauczania z
wykorzystaniem TIK i rozwój możliwości nauczania zdalnego."
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b7a704c-3c1a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00394592
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00112476/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu teleinfor. dla szkół na terenie Gm. Jaktorów w ramach proj.: Wsparcie nowoczesnych form nauczania z wykorzystaniem TIK i rozwój możliwości nauczania zdalnego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
dofinansowanie w ramach projektu nr RPMA.02.01.02-14-i486/21-00, w ramach Osi priorytetowej II „Wzrost e-potencjału Mazowsza”, Działania 2.1 „E-usługi”, Podziałania 2.1.2 „E-usługi dla Mazowsza w ramach ZIT”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355177
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest : Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla szkół na terenie Gminy Jaktorów w ramach projektu: „ Wsparcie nowoczesnych form nauczania z wykorzystaniem TIK i rozwój możliwości nauczania zdalnego dzięki zakupowi sprzętu i oprogramowania do szkół gminy Jaktorów.”Część nr 1:
Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania do cyfrowej pracowni języków obcych na potrzeby Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Jaktorowie.
Przedmiot zamówienia dla I części zamówienia obejmuje:
1.transport własny i wniesienie urządzeń na własne ryzyko do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie szkół w Jaktorowie oraz w Międzyborowie,
2.rozładunek i rozpakowanie urządzeń,
3.dostarczenia wszystkich niezbędnych akcesoriów i innych elementów wymaganych do poprawnego działania dostarczanego sprzętu,
4.zainstalowanie i uruchomienie urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
5.usunięcie opakowań związanych z dostawą urządzeń,
6.po zakończeniu dostawy i zainstalowaniu urządzeń pozostawienie pomieszczeń, w należytym porządku i czystości,
7.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie uszkodzenia i szkody powstałe w trakcie realizacji umowy,
8.Wykonawca odpowiada za przedmiot zamówienia do czasu jego ostatecznego przekazania i podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia,
9.na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji,
10.szczegółowe wymagania dla dostawy określono w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SWZ,
11.przedstawione w załączniku nr 3 do SWZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się sprzęt i urządzenia o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach lecz nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaproponowania sprzętu lub urządzenia równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem parametrów, jakości, trwałości i funkcjonalności,
12.dostarczony sprzęt i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (wyprodukowane w 2022 r. lub 2023 r. i nie wycofane ze sprzedaży) oraz wolne od wad fizycznych i prawnych oraz posiadające stosowny pakiet usług gwarancyjnych. Całość sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na rynek polski i być objęta gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producenta,
13.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć system operacyjny wolny od oprogramowania innego niż nie-zbędne do prawidłowego funkcjonowania sprzętu i jego podzespołów, w szczególności wolny od programów w wersjach demonstracyjnych i innych tego typu materiałów promocyjnych/reklamowych,
14.Wykonawca zainstaluje i uruchomi dostarczony sprzęt i urządzenia zgodnie z Harmonogramem dostaw i zainstalowania, o którym mowa w pkt. 22 ,
15.Wykonawca dokona sprawdzenia poprawności funkcjonowania urządzeń w podstawowym zakresie, w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy,
16.przy dostawie, ale przed zainstalowaniem przedmiotu zamówienia, na urządzenia należy dostarczyć odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa oraz deklarację CE. Wykonawca zobowiązany jest przekazać wraz z dostarczonym sprzętem instrukcje obsługi w języku polskim, licencje na oprogramowanie oraz dokumenty gwarancyjne i wszystkie dokumenty niezbędne do prawidłowej eksploatacji urządzeń w miejscu dostawy,
17.Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia w zakresie obsługi urządzeń, pracowników wskazanych przez Zamawiającego,
18.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu na piśmie szczegółowego wskazania urządzeń potwierdzających ich zgodność z Opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SWZ,
19.Wykonawca przystąpi do dostawy i zainstalowania po zaakceptowaniu przez Zamawiającego proponowanych urządzeń,
20.w przypadku , gdy Wykonawca dostarczy i zainstaluje urządzenia nie uwzględniając zapisu w ust. 16 i 18, Zamawiający może zażądać ponownie wykonania przedmiotu umowy,
21.dostawa, zainstalowanie i uruchomienie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się sukcesywnie w terminie do dnia 18.09.2023r., zgodnie z podpisanym pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym Harmonogramem dostaw i zainstalowania,
22.harmonogram dostaw i zainstalowania zostanie sporządzony przez Wykonawcę i Zamawiającego w ter-minie 3 dni od dnia podpisania umowy,
23.harmonogram dostaw i zainstalowania będzie określać ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia oraz miejsce i dokładny termin dostawy i zainstalowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zawiera załącznik nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32342100-3 - Słuchawki
30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.5.) Wartość części: 103920,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest : Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla szkół na terenie Gminy Jaktorów w ramach projektu: „ Wsparcie nowoczesnych form nauczania z wykorzystaniem TIK i rozwój możliwości nauczania zdalnego dzięki zakupowi sprzętu i oprogramowania do szkół gminy Jaktorów.”Część nr 2:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie.
Przedmiot zamówienia dla II części zamówienia obejmuje:
1. transport własny i wniesienie urządzeń na własne ryzyko do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie szkół w Jaktorowie oraz w Międzyborowie,
2. rozładunek i rozpakowanie urządzeń,
3. dostarczenia wszystkich niezbędnych akcesoriów i innych elementów wymaganych do poprawnego działania dostarczanego sprzętu,
4. zainstalowanie i uruchomienie urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
5. usunięcie opakowań związanych z dostawą urządzeń,
6. po zakończeniu dostawy i zainstalowaniu urządzeń pozostawienie pomieszczeń, w należytym porządku i czystości,
7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie uszkodzenia i szkody powstałe w trakcie realizacji umowy,
8. Wykonawca odpowiada za przedmiot zamówienia do czasu jego ostatecznego przekazania i podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia,
9. na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji,
10. szczegółowe wymagania dla dostawy określono w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SWZ,
11. przedstawione w załączniku nr 3 do SWZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się sprzęt i urządzenia o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach lecz nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaproponowania sprzętu lub urządzenia równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem parametrów, jakości, trwałości i funkcjonalności,
12. dostarczony sprzęt i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (wyprodukowane w 2022 r. lub 2023 r. i nie wycofane ze sprzedaży) oraz wolne od wad fizycznych i prawnych oraz posiadające stosowny pakiet usług gwarancyjnych. Całość sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na rynek polski i być objęta gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producenta,
13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć system operacyjny wolny od oprogramowania innego niż nie-zbędne do prawidłowego funkcjonowania sprzętu i jego podzespołów, w szczególności wolny od programów w wersjach demonstracyjnych i innych tego typu materiałów promocyjnych/reklamowych,
14. Wykonawca zainstaluje i uruchomi dostarczony sprzęt i urządzenia zgodnie z Harmonogramem dostaw i zainstalowania, o którym mowa w pkt. 22 ,
15. Wykonawca dokona sprawdzenia poprawności funkcjonowania urządzeń w podstawowym zakresie, w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy,
16. przy dostawie, ale przed zainstalowaniem przedmiotu zamówienia, na urządzenia należy dostarczyć odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa oraz deklarację CE. Wykonawca zobowiązany jest przekazać wraz z dostarczonym sprzętem instrukcje obsługi w języku polskim, licencje na oprogramowanie oraz dokumenty gwarancyjne i wszystkie dokumenty niezbędne do prawidłowej eksploatacji urządzeń w miejscu dostawy,
17. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia w zakresie obsługi urządzeń, pracowników wskazanych przez Zamawiającego,
18. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu na piśmie szczegółowego wskazania urządzeń potwierdzających ich zgodność z Opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SWZ,
19. Wykonawca przystąpi do dostawy i zainstalowania po zaakceptowaniu przez Zamawiającego proponowanych urządzeń,
20. w przypadku , gdy Wykonawca dostarczy i zainstaluje urządzenia nie uwzględniając zapisu w ust. 16 i 18, Zamawiający może zażądać ponownie wykonania przedmiotu umowy,
21. dostawa, zainstalowanie i uruchomienie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się sukcesywnie w terminie do dnia 18.09.2023r., zgodnie z podpisanym pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym Harmonogramem dostaw i zainstalowania,
22. harmonogram dostaw i zainstalowania zostanie sporządzony przez Wykonawcę i Zamawiającego w ter-minie 3 dni od dnia podpisania umowy,
23. harmonogram dostaw i zainstalowania będzie określać ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia oraz miejsce i dokładny termin dostawy i zainstalowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zawiera załącznik nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.5.) Wartość części: 240887,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103920,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126459,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103920,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNI-COM.PL PIOTR OSKIERA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015808294
7.3.3) Ulica: ul. Królowej Marysieńki 50
7.3.4) Miejscowość: Sade Budy
7.3.5) Kod pocztowy: 96-316
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103920,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-13 do 2023-09-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240887,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 764402,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240887,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT-CREW Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524360900
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 27
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-867
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240887,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-13 do 2023-09-18PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.