Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00302842/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
- 2022/BZP 00315635/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-23
- 2022/BZP 00328198/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem dla Gminy Borów w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BORÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział zamówien publicznych UG Borów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934928
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 22
1.5.2.) Miejscowość: Borów
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-160
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 713933221
1.5.8.) Numer faksu: 713933035
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.engel@borow.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gwborow.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem dla Gminy Borów w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ced8e99-ee20-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031391/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 „Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem dla Gminy Borów w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina-”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302842/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSiRG.271.005.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 343750,90 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121135,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu IT wraz z oprogramowaniem dla Gminy Borów w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.
Na zamówienie składa się dostawa: skanerów w ilości 4 szt., zestawów komputerowych w ilości 11 szt. (tj. stacja robocza+monitor), serwerów w ilości 3 szt., pakietów licencji biurowych w ilości 3 szt., urządzenia do kompleksowej ochrony poczy elektronicznej w ilości 1 szt., urzadzeń wielofunkcyjnych w ilości 7 szt. oraz komputerów typu All- In -One w ilości 2 szt.
Oferowany przez dostawcę sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy i spełniać wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ -specyfikacja techniczna.
Warunki płatności i realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
30213300-8 - Komputer biurkowy
48820000-2 - Serwery
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147914,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176864,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147914,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AlfaCom Alfred Feike
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9141389654
7.3.3) Ulica: Gajowa 52D
7.3.4) Miejscowość: Gęsiniec,
7.3.5) Kod pocztowy: 57-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147914,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI BORÓW
więcej: przetargi BORÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.