Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00356892/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace przy infrastrukturze drogowej wymagającej modernizacji w mieście Nowy Dwór Mazowiecki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO NOWY DWÓR MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zakroczymska 30
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowydwormaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nowydwormaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca4c36cb-1bfe-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace przy infrastrukturze drogowej wymagającej modernizacji w mieście Nowy Dwór Mazowiecki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca4c36cb-1bfe-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00574430/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Prace przy infrastrukturze drogowej wymagającej modernizacji w mieście Nowy Dwór Mazowiecki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356892
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPI.271.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Prace przy infrastrukturze drogowej wymagającej modernizacji w mieście Nowy Dwór Mazowiecki” dofinansowanego z Rządowego Funduszu „Polski Ład” Program Inwestycji Strategicznych za pomocą środków z Banku Gospodarstwa Krajowego przyznanych w formie Promesy.
2. Modernizację infrastruktury drogowej na terenach objętych prawną ochroną konserwatorską w mieście Nowy Dwór Mazowiecki należy wykonać w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla przedsięwzięcia obejmującego modernizację ulicy Płk. Edwarda Malewicza od skrzyżowania z ul. Gen. Wiesława Chrzanowskiego do skrzyżowania z ul. Józefa Bema oraz ulic: 1831 roku, 1863 roku oraz 1918 roku.
3. W mieście Nowy Dwór Mazowiecki nadal wiele dróg wymaga działań modernizacyjnych które poprawią jakość, bezpieczeństwo i efektywność istniejących dróg oraz dostosują je do rosnących potrzeb mieszkańców i innych użytkowników jak np. służby ratunkowe czy podmioty istotne z punktu widzenia zrównoważonego rozwoju.
Celem projektu jest przeprowadzenie wszechstronnej modernizacji wytypowanej pod kątem stanu technicznego i bieżących potrzeb użytkowych infrastruktury drogowej w mieście Nowy Dwór Mazowiecki w celu zwiększenia jakości życia mieszkańców, usprawnienia ruchu drogowego oraz zapewnienia bezpieczeństwa na drogach.
Pomimo dotychczasowych działań stan wielu dróg nadal znacznie odbiega od przyjętych standardów. Powoduje to dysonans odbiorczy zarówno ze strony mieszkańców, turystów, przedsiębiorców i innych podmiotów. Taka sytuacja stwarza także zagrożenie dla wszystkich użytkujących te drogi, ze względu na nierówności jezdni (koleiny, zastoje wody, płytkie i głębokie ubytki w drodze) i niedostateczną organizację ruchu. W ramach modernizacji infrastruktury drogowej w formie zaprojektuj i wybuduj planuje się, w zależności od poszczególnych odcinków, tam gdzie jest to wymagane m.in.:
• wymiana warstw konstrukcyjnych drogi, w tym remont/budowa chodników;
• odwodnienie;
• nowa lub zmieniona organizacja ruchu.
Inwestycje w infrastrukturę drogową wpłyną na komfort życia mieszkańców i turystów, zapewnią bezpieczeństwo użytkowników i upłynnią ruch pojazdów. Przełoży się to na poprawę lokalnej gospodarki – wzrost inwestycji, gdy stan dróg zachęci do lokowania nowych zakładów przemysłowych.
Zapewnione zostanie bezpieczeństwo użytkowników w pojazdach, pieszych i rowerzystów. Usprawniony zostanie także dojazd służb ratunkowych, policji, komunikacji zbiorowej i innych, co także wpłynie na bezpieczeństwo i czas przejazdu.
Upłynnienie ruchu wpłynie na poprawę środowiska - mniej spalin dostanie się do atmosfery, w przeciwieństwie do ciągłego hamowania i ponownego ruszania pojazdów przy przeszkodach.
Zredukowane zostaną także zanieczyszczenia w postaci pyłów zalegających na jezdni.
Dzięki realizacji projektu nastąpi oczekiwane wśród mieszkańców: zwiększenie bezpieczeństwa na drogach, co przyczyni się do zmniejszenia liczby wypadków; poprawa płynności ruchu i skrócenie czasów podróży, zwiększenie atrakcyjności miasta także dla turystów i potencjalnych inwestorów, wzmocnienie świadomości ekologicznej poprzez upłynnienie ruchu.
Realizacja przyjętych założeń ma na celu przekształcenie dotychczasowej przestrzeni drogowej w nowoczesne, bezpieczne i efektywne środowisko, sprzyjające zarówno mieszkańcom, jak i ruchowi drogowemu. Dzięki temu Nowy Dwór Mazowiecki stanie się bardziej nowoczesnym, przyjaznym i funkcjonalnym miejscem do życia.
4. Zamówienie składa się z dwóch etapów: wykonania projektu wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, warunków, pozwoleń/zgłoszeń itp. oraz wykonanie zakresu prac na podstawie wykonanego projektu.
6. Szczegółowy opis i zakres prac został określony w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik numer 1 do SWZ).
7. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający określa, że Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, związane z realizacją roboty budowlanej. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy między innymi: projektantów, kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, które będą realizowały przedmiot zamówienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z odrzuceniem oferty z najniższą ceną oraz brakiem możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Nowym Dworze Mazowieckim
- Usługa ochrony osób i mienia oraz obsługa stacji monitorowania w budynkach Nowodworskiego Ośrodka Kultury w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1a i ul. Ledóchowskiego 160 w 2025 roku
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2025 roku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.